00603147
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK
47424893
AKS group s.r.o.
Košická 2, Žilina, 01065, SVK
Odvoz objemného odpadu prostredníctvom veľkokapacitných kontajnerov
Odvoz, zneškodnenie, likvidácia odpadu, veľkokapacitné kontajnery
Služba
1. Odvoz objemného odpadu prostredníctvom veľkokapacitných kontajnerov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie zberu objemného odpadu prostredníctvom veľkokapacitných kontajnerov |
Pristavenie veľkokapacitných kontajnerov na vybraných miestach v mestskej časti Bratislava-Staré Mesto podľa harmonogramu s objemom 7m³, státie na 2 dni a ich odvoz a likvidácia vyzbieraného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov vrátane dočistenia stojiska. |
Predmetom zákazky je zabezpečenie zberu a odvozu objemného odpadu počas jarného a jesenného upratovania |
Počet pristavených kontajnerov v jednom týždni: 4 ks naraz |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prenájom VKK 7m³/3t vrátane prepravy, manipulačného poplatku a dočistenia stanovišťa v deň odvozu kontajnera | ks | 200 | ||
stojné na 2 pracovné dni | ks | 200 | ||
likvidácia odpadu (zneškodnenie, skládka) | tona | 800 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Cena zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú s plnením predmetu zákazky počas celej platnosti zmluvy, vrátane dopravných nákladov, prác manipulačných pracovníkov, dovozu a pristavenia kontajnerov, prenájmu kontajnerov, naloženia, odvozu, dočistenia stojiska a následného zhodnotenia, prípadne zneškodnenia odpadu. |
Pristavenie veľkokapacitných kontajnerov (VKK) bude v dohodnutý deň do 10.00, odvoz kontajnerov nasledujúci deň po 12.00. |
Dodávateľ berie na vedomie, že podmienky pristavenia veľkokapacitného kontajnera v niektorých uliciach Mestskej časti Bratislava-Staré Mesto môžu byť sťažené v dôsledku úzkych ulíc, zaparkovaných automobilov a pod., ako aj berie na vedomie, že v kontajneroch sa môže vyskytnúť aj iný druh odpadu. |
Dodávateľ zabezpečí likvidáciu (zhodnotenie resp. zneškodnenie) všetkého odpadu nachádzajúceho sa v kontajneri v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
Za vykonané služby dodávateľ vystaví faktúru jedenkrát mesačne a to za služby vykonané v predchádzajúcom mesiaci. Podkladom pre vystavenie faktúry budú vážne lístky ako doklady o hmotnosti objemného odpadu a spôsobe jeho zhodnotenia, príp. zneškodnenia. Kópie vážnych lístkov zašle dodávateľ služby na adresu objednávateľa spolu s faktúrou. Na vážnom lístku bude uvedený čitateľne názov konkrétneho stanovišťa, z ktorého bol odpad poskytovateľom odvezený. |
Celková suma pri fakturácii sa bude účtovať podľa skutočnej váhy zhodnoteného, príp. zneškodneného odpadu. |
Objednávateľ určí harmonogram pristavenia veľkokapacitných kontajnerov - miesta a termíny |
Objednávateľ zašle dodávateľovi harmonogram najneskôr 7 dní pred začiatkom termínu pristavovania kontajnerov |
Objednávateľ je oprávnený aktualizovať harmonogram pristavenia VKK podľa svojich aktuálnych potrieb a ak takáto skutočnosť nastane, ohlási to dodávateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu), najneskôr 1 pracovný deň pred požadovaným dňom pristavenia kontajneru. |
V prípade, že v deň pristavenia kontajneru ho nebude možné z určitých dôvodov pristaviť na vopred dohodnuté miesto, dodávateľ zabezpečí jeho pristavenie na inom vhodnom mieste v blízkosti pôvodného miesta, o čom upovedomí objednávateľa telefonicky. |
Dodávateľ pristaví veľkokapacitné kontajnery (s objemom minimálne 7 m3) na dohodnuté miesto a v dohodnutom termíne |
Dodávateľ je povinný vykonať odvoz veľkokapacitného kontajnera nasledujúci pracovný deň odo dňa jeho pristavenia a zabezpečiť zhodnotenie odpadu, prípadne jeho zneškodnenie |
Dodávateľ je povinný v dňoch odvozu veľkokapacitných kontajnerov odstrániť znečistenie na stanovištiach bez ohľadu na to, ako k znečisteniu došlo. Ak odpad umiestnený mimo kontajnera pri jeho odvoze nebude možné umiestniť do tohto kontajnera z dôvodu naplnenia jeho kapacity, poskytovateľ plný kontajner odvezie a vykoná dočistenie stanovišťa ešte v deň odvozu kontajnerov. O potrebe dočistenia konkrétneho stanovišťa poskytovateľ upovedomí telefonicky objednávateľa. Dokladom o hmotnosti odpadu z dočistenia stanovíšť v deň odvozu kontajnerov bude vážny lístok |
Dodávateľ je povinný zaraďovať jednotlivé zložky komunálneho odpadu, s ktorými nakladá, podľa osobitného predpisu (Vyhláška Ministerstva životného prostredia SR č. 284/2001 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov), viesť a uchovávať evidenciu o množstve prijatých zložiek komunálneho odpadu, spôsobe zhodnotenia, prípadne zneškodnenia odpadu, s ktorým nakladá a zasielať vyplnené Hlásenie o vzniku odpadu a nakladaní s ním spolu s Evidenčnými listami odpadu na adresu objednávateľa jedenkrát mesačne do piateho (5) dňa mesiaca nasledujúceho po uplynutí mesiaca, v ktorom bola služba vykonaná |
Dodávateľ je povinný byť poistený v súvislosti s vykonávaním predmetu tejto zmluvy platnou poistnou zmluvou na poistenie svojej zodpovednosti za škodu počas platnosti tejto zmluvy |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť predmetné služby v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a touto zmluvou |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne objednávateľovi alebo tretej osobe v dôsledku plnenia predmetu tejto zmluvy. Prípadné požiadavky na náhradu škody zo strany tretích osôb bude dodávateľ riešiť vo vlastnom mene a bez účasti objednávateľa. |
Dodávateľ do piatich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží Objednávateľovi položkový rozpis cien vrátane jednotkových cien |
Dodávateľ do piatich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží Objednávateľovi: |
Potvrdenie o registrácii v zmysle § 98 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
Predloženie zmluvy s Hlavným mestom SR Bratislava o nakladaní s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi v zmysle § 81 ods. 10 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
Uvedenie kontaktnej a zodpovednej osoby za plnenie zákazky a telefónny kontakt. |
Doklad o oprávnení podnikať. |
Zmluvné zabezpečenie na zhodnocovanie objemných a drobných stavebných odpadov s týmito dokladmi svojho zmluvného partnera (zhodnotiteľa): |
- doklad o oprávnení podnikať, v ktorom je v predmete činnosti zhodnocovanie odpadov podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov |
- platné rozhodnutie na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.10.2017 08:39 — 30.09.2019 08:40
1,00 komplet
62 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2017 08:49
07.09.2017 09:00
07.09.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.09.2017 12:16 - Vstupná ponuka | 62 880,00 | € | Cena s DPH |
07.09.2017 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: