00603147
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK
47424893
AKS group s.r.o.
Košická 2, Žilina, 01065, SVK
Odvoz objemného odpadu prostredníctvom veľkokapacitných kontajnerov
Odvoz, zneškodnenie, likvidácia odpadu, veľkokapacitné kontajnery
Služba
|
1. Odvoz objemného odpadu prostredníctvom veľkokapacitných kontajnerov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je zabezpečenie zberu objemného odpadu prostredníctvom veľkokapacitných kontajnerov |
| Pristavenie veľkokapacitných kontajnerov na vybraných miestach v mestskej časti Bratislava-Staré Mesto podľa harmonogramu s objemom 7m³, státie na 2 dni a ich odvoz a likvidácia vyzbieraného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov vrátane dočistenia stojiska. |
| Predmetom zákazky je zabezpečenie zberu a odvozu objemného odpadu počas jarného a jesenného upratovania |
| Počet pristavených kontajnerov v jednom týždni: 4 ks naraz |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| prenájom VKK 7m³/3t vrátane prepravy, manipulačného poplatku a dočistenia stanovišťa v deň odvozu kontajnera | ks | 200 | ||
| stojné na 2 pracovné dni | ks | 200 | ||
| likvidácia odpadu (zneškodnenie, skládka) | tona | 800 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Cena zahŕňa všetky náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú s plnením predmetu zákazky počas celej platnosti zmluvy, vrátane dopravných nákladov, prác manipulačných pracovníkov, dovozu a pristavenia kontajnerov, prenájmu kontajnerov, naloženia, odvozu, dočistenia stojiska a následného zhodnotenia, prípadne zneškodnenia odpadu. |
| Pristavenie veľkokapacitných kontajnerov (VKK) bude v dohodnutý deň do 10.00, odvoz kontajnerov nasledujúci deň po 12.00. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že podmienky pristavenia veľkokapacitného kontajnera v niektorých uliciach Mestskej časti Bratislava-Staré Mesto môžu byť sťažené v dôsledku úzkych ulíc, zaparkovaných automobilov a pod., ako aj berie na vedomie, že v kontajneroch sa môže vyskytnúť aj iný druh odpadu. |
| Dodávateľ zabezpečí likvidáciu (zhodnotenie resp. zneškodnenie) všetkého odpadu nachádzajúceho sa v kontajneri v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
| Za vykonané služby dodávateľ vystaví faktúru jedenkrát mesačne a to za služby vykonané v predchádzajúcom mesiaci. Podkladom pre vystavenie faktúry budú vážne lístky ako doklady o hmotnosti objemného odpadu a spôsobe jeho zhodnotenia, príp. zneškodnenia. Kópie vážnych lístkov zašle dodávateľ služby na adresu objednávateľa spolu s faktúrou. Na vážnom lístku bude uvedený čitateľne názov konkrétneho stanovišťa, z ktorého bol odpad poskytovateľom odvezený. |
| Celková suma pri fakturácii sa bude účtovať podľa skutočnej váhy zhodnoteného, príp. zneškodneného odpadu. |
| Objednávateľ určí harmonogram pristavenia veľkokapacitných kontajnerov - miesta a termíny |
| Objednávateľ zašle dodávateľovi harmonogram najneskôr 7 dní pred začiatkom termínu pristavovania kontajnerov |
| Objednávateľ je oprávnený aktualizovať harmonogram pristavenia VKK podľa svojich aktuálnych potrieb a ak takáto skutočnosť nastane, ohlási to dodávateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu), najneskôr 1 pracovný deň pred požadovaným dňom pristavenia kontajneru. |
| V prípade, že v deň pristavenia kontajneru ho nebude možné z určitých dôvodov pristaviť na vopred dohodnuté miesto, dodávateľ zabezpečí jeho pristavenie na inom vhodnom mieste v blízkosti pôvodného miesta, o čom upovedomí objednávateľa telefonicky. |
| Dodávateľ pristaví veľkokapacitné kontajnery (s objemom minimálne 7 m3) na dohodnuté miesto a v dohodnutom termíne |
| Dodávateľ je povinný vykonať odvoz veľkokapacitného kontajnera nasledujúci pracovný deň odo dňa jeho pristavenia a zabezpečiť zhodnotenie odpadu, prípadne jeho zneškodnenie |
| Dodávateľ je povinný v dňoch odvozu veľkokapacitných kontajnerov odstrániť znečistenie na stanovištiach bez ohľadu na to, ako k znečisteniu došlo. Ak odpad umiestnený mimo kontajnera pri jeho odvoze nebude možné umiestniť do tohto kontajnera z dôvodu naplnenia jeho kapacity, poskytovateľ plný kontajner odvezie a vykoná dočistenie stanovišťa ešte v deň odvozu kontajnerov. O potrebe dočistenia konkrétneho stanovišťa poskytovateľ upovedomí telefonicky objednávateľa. Dokladom o hmotnosti odpadu z dočistenia stanovíšť v deň odvozu kontajnerov bude vážny lístok |
| Dodávateľ je povinný zaraďovať jednotlivé zložky komunálneho odpadu, s ktorými nakladá, podľa osobitného predpisu (Vyhláška Ministerstva životného prostredia SR č. 284/2001 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov), viesť a uchovávať evidenciu o množstve prijatých zložiek komunálneho odpadu, spôsobe zhodnotenia, prípadne zneškodnenia odpadu, s ktorým nakladá a zasielať vyplnené Hlásenie o vzniku odpadu a nakladaní s ním spolu s Evidenčnými listami odpadu na adresu objednávateľa jedenkrát mesačne do piateho (5) dňa mesiaca nasledujúceho po uplynutí mesiaca, v ktorom bola služba vykonaná |
| Dodávateľ je povinný byť poistený v súvislosti s vykonávaním predmetu tejto zmluvy platnou poistnou zmluvou na poistenie svojej zodpovednosti za škodu počas platnosti tejto zmluvy |
| Dodávateľ je povinný zabezpečiť predmetné služby v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a touto zmluvou |
| Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá vznikne objednávateľovi alebo tretej osobe v dôsledku plnenia predmetu tejto zmluvy. Prípadné požiadavky na náhradu škody zo strany tretích osôb bude dodávateľ riešiť vo vlastnom mene a bez účasti objednávateľa. |
| Dodávateľ do piatich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží Objednávateľovi položkový rozpis cien vrátane jednotkových cien |
| Dodávateľ do piatich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží Objednávateľovi: |
| Potvrdenie o registrácii v zmysle § 98 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
| Predloženie zmluvy s Hlavným mestom SR Bratislava o nakladaní s komunálnymi odpadmi a drobnými stavebnými odpadmi v zmysle § 81 ods. 10 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
| Uvedenie kontaktnej a zodpovednej osoby za plnenie zákazky a telefónny kontakt. |
| Doklad o oprávnení podnikať. |
| Zmluvné zabezpečenie na zhodnocovanie objemných a drobných stavebných odpadov s týmito dokladmi svojho zmluvného partnera (zhodnotiteľa): |
| - doklad o oprávnení podnikať, v ktorom je v predmete činnosti zhodnocovanie odpadov podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov |
| - platné rozhodnutie na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.10.2017 08:39 — 30.09.2019 08:40
1,00 komplet
62 880,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.09.2017 08:49
07.09.2017 09:00
07.09.2017 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.09.2017 12:16 - Vstupná ponuka | 62 880,00 | € | Cena s DPH |
| 07.09.2017 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 800,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: