00306461
Obec Chotín
Chotín 486, Chotín, 94631, SVK
46323546
OFFICE STAR, s.r.o.
Šancová 63/3568, Bratislava, 83104, SVK
Kancelársky papier
papier, kancelársky papier, xerox
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
papier do tlačiarenských zariadení,papier do rozmnožovacích zariadení,papier na fotokopírovaniepapier pre atramentové tlačiarne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky papier na obojstranné kopírovanie | g/m2 | 80 | ||
počet kusov v balení | ks | 500 | ||
počet balení v krabici | ks | 5 | ||
Požadované množstvo dodávky | balení | 6549 | ||
šírka listu | mm | 210 | ||
výška listu | mm | 297 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Farba | biela |
Názov |
1. Povinnosti dodávateľa pri plnení predmetu zákazky |
1.1.Dodávateľ sa zaväzuje : |
- dodať predmet zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote. |
- dodať predmet zákazky t.j. dopraviť ho a vyložiť na miesto určené objednávateľom nachádzajúce sa v sídle objednávateľa. |
1.2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie zákazky nasledovné doklady a dokumenty súvisiace s dodaním predmetu zákazky a iné doklady a dokumenty nevyhnutné k plneniu predmetu zákazky: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa e-mailom, alebo v písomnej podobe, |
a) Vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorá bude poverená pre komunikáciu s objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
b) Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy |
- jednotkovú cenu za balenie bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, |
- celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, |
2. Objednávateľ |
- je povinný poskytnúť nevyhnutnú súčinnosť dodávateľovi pre riadne plnenie predmetu zákazky; Miestom plnenie predmetu zákazky sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji NsP Prievidza, NsP Myjava a NsP Považská Bystrica ( účastníci spoločného verejného obstarávania); |
-je povinný poskytnúť nevyhnutnú súčinnosť pre uzatvorenie dodatkov k Rámcovej dohode s konkrétnymi zdravotníckymi zariadeniami účastníkmi spoločného verejného obstarávania, ktorého predmetom je úprava podmienok objednávania, miesta dodania a spôsobu fakturácie predmetu zákazky. |
-si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. |
- si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy,podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
3. Predmet zákazky - forma dodania a prevzatia: |
- Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku a čiastkovej objednávky objednávateľa (odoslanej faxom, mailom alebo telefonicky), kde bude uvedená špecifikácia druhu tovaru, jeho množstva ako aj konkrétna kúpna cena. Predpokladané dodávky balení: do NsP Prievidza je 3400 ks, NsP Považská Bystrica je 2649 ks a NsP Myjava 500 ks |
- Periodicita zasielania Čiastkových výziev - raz mesačne resp. v dlhšej lehote podľa potrieb objednávateľov. |
- Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky kupujúceho |
- Dodávka predmetu zákazky bude realizovaná do miesta sídla objednávateľa. |
- Dodávateľ dopraví a vyloží tovar na objednávateľom určené miesto nachádzajúce sa v sídle objednávateľa. |
4. Súčasťou dodania predmetu zákazky: |
- Musí byť dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
- V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený). |
5. Objednávateľ je povinný dodávaný predmet zákazky v termíne, ktorý mu bol dodávateľom oznámený prevziať a to bezodkladne. |
- O odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky musí byť vystavený dodací list. |
- Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru. |
6. Cena za dodanie predmetu zákazky a platobné podmienky: |
Cena za dodanie predmetu zákazky nesmie prekročiť maximálnu cenu predmetu zákazky 12050€ bez DPH za celý objem dodávky |
6.1. Cena dodania predmetu zákazky zahŕňa: |
- dopravu na miesto plnenia, |
- objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky na miesto ním určené v sídle objednávateľa, |
- cenu obalového materiálu, |
- dodávku predmetu zákazky v požadovanej kvalite, s požadovanými technickými parametrami a súvisiacimi službami a v stanovenej lehote na miesto určené objednávateľom. |
6.2. Cenu za predmet zákazky uhradí konkrétny objednávateľ dodávateľovi: |
- Na základe faktúry za dodaný tovar. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu |
- Objednávateľ je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru až po uskutočnení dodávky tovaru. |
- Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. |
- Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný druh tovaru v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
- Keď faktúra nebude mať formálne náležitosti daňového dokladu, alebo bude mať iné vecné vady, bude dodávateľovi vrátaná na prepracovanie. Nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť až po doručení opravenej faktúry bez vád. |
7. Zmluvné pokuty, sankcie: |
Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU v bode 1.2. sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinností, |
2. uplatniť inštitút zmluvnej pokuty - v prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi objednaný tovar včas, v požadovanej kvalite a množstve, dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
8. Zodpovednosť za škodu: |
- dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za vzniknutú škodu, ktorú spôsobil pri dodaní predmetu plnenia a to v plnej výške, |
- za dodaný predmet zákazky, za jeho poškodenie zodpovedá objednávateľ a to od momentu jeho protokolárneho prevzatia. |
9. Dodatky, možnosti a podmienky ich uzatvorenia: |
Dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť a to v písomnej forme na základe dohody zmluvných strán pokiaľ ich obsah nebude v rozpore: |
- s podmienkami viažúcimi sa k zmene zmluvy uvedenými v zákone o verejnom obstarávaní, |
- s OPET-om, |
- s obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi. |
10. Ukončenie zmluvy: |
10.1. Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
11. Záverečné ustanovenia: |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na jeden rok od účinnosti zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa podľa tejto zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom uplatnenia zmluvnej pokuty a možnosti uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy |
Podmienky neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
486, Chotín, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
11.09.2017 15:54 — 18.09.2017 15:55
6,00 krabica
70,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.08.2017 16:03
06.09.2017 15:48
06.09.2017 16:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.08.2017 17:06 - Vstupná ponuka | 70,00 | € | Cena s DPH |
31.08.2017 17:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 70,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: