Z201742726
OF-141830
zrušená
00358011
Národná zoologická záhrada Bojnice
Zámok a okolie 6, Bojnice, 97201, SVK
Kancelárske vybavenie - kreslo, stoličky
kancelárske kreslo, rozkladacia stolička, operadlo, sedadlo, rozmery, koliečka, materiál, obal, farba, mechanizmus
Tovar, Služba
1. Kancelárske vybavenie - kreslo, stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske vybavenie potrebné na bežný chod organizácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárske kreslo | ks | 1 | ||
1.1 Šírka | cm | 69 | ||
1.2 Hĺbka | cm | 65 | ||
1.3 Výška | cm | 126 | 131 | |
1.4 Šírka sedu | cm | 38 | ||
1.5 Hĺbka sedu | cm | 47 | ||
1.6 Výška sedu | cm | 46 | 51 | |
1.7 Nosnosť | kg | 110 | ||
2. Skladacia stolička | ks | 2 | ||
2.1 Šírka otvorenej stoličky | cm | 62 | ||
2.2 Hĺbka otvorenej stoličky | cm | 53 | ||
2.3 Výška otvorenej stoličky | cm | 78 | ||
2.4 Šírka zloženej stoličky | cm | 13 | ||
2.5 Hĺbka zloženej stoličky | cm | 55 | ||
2.6 Výška zloženej stoličky | cm | 78 | ||
2.7 Nosnosť | kg | 110 | ||
2.8 Celková hmotnosť | kg | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelárske kreslo | Kancelárske kreslo v športovom dizajne. Súčasťou sú dva vankúšiky (pohodlie sedenia), synchrónny mechanizmus, univerzálne kolieska, plastový kríž, výškovo nastaviteľné podrúčky, hojdací mechanizmus. |
1.1 | Dodávané v demonte. Čalúnenie a operadlo z materiálu: koženka. Farba: čierno-zelená . V celom popise produktu nie je prípustný iný ekvivalent. |
1.2 Balenie | v ochrannom obale v zmontovanom/demontovanom stave so všetkým príslušenstvom. |
2. Skladacia stolička | Skladacia stolička s komfortne vymäkčeným sedadlom a opierkou. Polstrovaná chrbtová opierka i sedadlo. Mäkké opierky na ruky. Jednoduché rozloženie alebo zloženie. V zloženom stave tvar úplne |
2.1 | plochej - tenkej dosky, ktorá nezaberie žiadne miesto. Kresielko musí dosadať na zem dostatočne stabilnou základňou- použitie i na mäkký povrch. Materiál je 600D oxford polyester. |
2.2 | Transportné remienky. Farba: Khaki/ zelená. Materiál konštrukcia: hliník. Balenie: v ochrannom obale. V celom popise produktu nie je prípustný iný ekvivalent. |
Názov |
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar zodpovednej osobe objednávateľa, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme na mieste plnenia. |
Termín dodania závisí od nadobudnutia účinnosti zmluvy a od konkrétnych položiek min. do 10 pracovných dní a to vrátane dopravy na dohodnuté miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodávkou, vrátane nakládky a vykládky tovaru na miesto plnenia v pracovných dňoch (pondelok až piatok) od 7.00 hod do 14.00 hod (dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania vyzvať objednávateľa telefonicky). |
Ďalej žiadame o jednorázové dodanie skompletizovaného tovaru podľa čiastkovej objednávky a špecifikácie, nie po častiach, dodaný spolu s dodacím listom. Tovar musí byť nový, nepoužívaný, nepoškodený. Tovar musí byť v originálnych ochranných baleniach/ochranných obaloch. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet položiek a oznámiť obchodnú značku, certifikáty o splnených normách, aj fotodokumentáciu ponúkaného tovaru a typ jednotlivého druhu do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s jednotkovou cenou za druh, bez DPH, DPH, s DPH. |
Cena tovaru (predmetu plnenia) platí počas celého zmluvného obdobia, zmena ceny s DPH, je možná len pri zmene sadzby DPH. |
Dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách - porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje , že do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi zoznam zodpovedných pracovníkov za plnenie zmluvy a to v rozsahu: Meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefóne číslo. |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní. |
Objednávateľ neposkytne zálohu na predmet obstarávania. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať, t.j., je potrebné počítať s časovým zdržaním prepravcu a v prípade nekompletnej zásielky alebo nesúladu tovaru so špecifikáciou zásielku neprevziať. |
Dodanie tovaru mimo času dopravnej špičky a neprispievať tak k hromadeniu automobilových kolón a tiež emisií. |
V prípade reklamácie - Objednávateľ podáva prvotný podnet formou oznamu telefonicky, ale zároveň aj mailovou alebo poštovou formou dodávateľovi. Ten je povinný obratom poskytnúť nápravu (Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru, uvedeného v návratke odstrániť a to najneskôr do 24 hodín od uplatnenej reklamácie) alebo vlastné tlačivo tzv. "reklamačný list" objednávateľovi, ktorý spíše reklamáciu. |
Ďalej je dodávateľ povinný si osobne prevziať reklamovaný tovar do 3 pracovných dní od podania oznámenia na reklamáciu objednávateľom. Za reklamované služby objednávateľ neplatí. |
Dodávateľ je teda povinný v rámci záručnej reklamácie a vyššie uvedeného termínu osobne si prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady a na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia, spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa mailovou správou alebo poštovou formou o výsledku reklamácie a dátumu dovozu opraveného alebo vymeneného tovaru. |
Uchádzač alebo jeho subdodávateľ je povinný spolu s ponukou predložiť verejnému obstarávateľovi podpísané Čestné prehlásenie, že nemá konflikt záujmov, tak ako je definovaný v § 23 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“), ktorý by mohol narušiť alebo obmedziť hospodársku súťaž alebo porušiť princíp transparentnosti a princíp rovnakého zaobchádzania, ďalej že nemá taký vzťah k zainteresovanej osobe ako je definovaná v § 23 ods.3 zákona, ktorý by vyvolával pochybnosť o konflikte záujmov. |
Zámok a okolie 6, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
08.09.2017 14:35 — 25.09.2017 14:35
1,00 podľa špecifikácie
177,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2017 14:36
31.08.2017 16:34
31.08.2017 16:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: