00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné predmety a Roll up
reklamné predmety, roll up
Tovar, Služba
1. Reklamné predmety a Roll up
|
|
---|---|
Funkcia |
Reklamné predmety a roll up na propagáciu projektu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bambusové pero | ks | 110 | ||
Bambusové pero - veľkosť | cm | cca 1,1 x 13,5 | ||
Kovové pero | ks | 230 | ||
Kovové pero - veľkosť | cm | cca 1,1 x 13,9 | ||
Jednofarebné pero | ks | 1650 | ||
Blok s doskami | ks | 140 | ||
Blok s doskami - rozmery | mm | cca 147 x 210 x 15 | ||
Eko blok | ks | 110 | ||
Eko blok - rozmery | mm | cca 147 x 210 x 15 | ||
Blok s magnetkou | ks | 1200 | ||
Blok s magnetkou - rozmery | mm | cca 60 x 148 | ||
Linajkový blok | ks | 600 | ||
Linajkový blok - rozmery | mm | cca 75 x 102 x 8 | ||
USB flash | ks | 70 | ||
USB flash - kapacita | GB | 16 | ||
Sada na písanie - guľôčkové pero a mechanická ceruzka | ks | 30 | ||
Sada na písanie - guľôčkové pero a mechanická ceruzka - tuha ceruzky priemer | mm | 0,7 | ||
Papierová taška | ks | 1020 | ||
Papierová taška - rozmery | cm | cca 18 x 8 x 25 | ||
Šnúrka na krk | ks | 240 | ||
Šnúrka na krk - rozmery | mm | cca 20 x 500 | ||
Roll up | ks | 3 | ||
Roll up - rozmery (šírka x výška informačnej plochy - plocha na potlač) | cm | 100 x 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bambusové pero | guľôčkové pero, náplň: modrá, čierna potlač: logo EÚ + logo CE + akronym |
Kovové pero | kovové guličkové pero, náplň: modrá, farba: strieborná, gravírovanie: logo EÚ + logo CE + akronym |
Jednofarebné pero | jednofarebné plastové guličkové pero, náplň: modrá, čierna potlač: logo EÚ + logo CE + akronym |
Blok s doskami | jednofarebný čierny elegantný blok s doskami z PU kože a gumičkou, cca. 100 linajkových stránok, biela potlač: logo EÚ + logo CE + akronym |
Eko blok | poznámkový blok s doskami z lepenky, cca. 100 listov, čierna potlač: logo EÚ + logo CE + akronym |
Blok s magnetkou | biela magnetka na chladničku s cca. 40 stranovým liňajkovým blokom na zapisovanie, viacfarebná potlač (modrá, zelená, žltá): logo EÚ + logo CE + akronym |
Linajkový blok | recyklovateľný blok s min. 60timi linajkovými stranami, čierna potlač: logo EÚ + logo CE + akronym |
USB flash | USB flash disk, farba: biela, viacfarebná potlač (modrá, zelená, žltá): logo EÚ + logo CE + akronym |
Sada na písanie - guľôčkové pero a mechanická ceruzka | hliniková sada guličkové pero a mechanická ceruzka, náplň pera: modrá, tuha ceruzky min. 0,7 mm, čierna potlač: logo EÚ + logo CE + akronym /potlač na pero, ceruzku aj na krabičku/ |
Papierová taška | farba: biela, viacfarebná potlač (modrá, zelená, žltá): logo EÚ + logo CE + akronym |
Šnúrka na krk | šnúrka na krk s kovovou karabínkou, farba: biela, viacfarebná potlač (modrá, zelená, žltá): logo EÚ + logo CE + akronym |
Roll up | viacfarebná potlač podľa prílohy vrátane lôg partnerov dodaných dodatočne |
Roll up - potlač | jednostranná plnofarebná, vodeodolná |
Roll up - materiál | matný, použiteľný v interiéri aj v exteriéri |
Roll up - stojan | stabilný, hliníkový s dvomi nožičkami a skladacou tyčkou |
Roll up - prepravná taška | textilná so zipsom, čierna farba, možnosť skladovania v zloženom stave |
Roll up - smer výsunu | vertikálny zdola nahor |
Roll up - rozlíšenie tlače | min. 150 dpi |
Roll up | jednoduchá manipulácia (rýchle rozbalenie a zbalenie, prenositeľnosť) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ poskytne logo, resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom iba úspešnému dodávateľovi do 2 dní od zazmluvnenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu aspoň 2 dni pred zahájením potlače jednotlivých predmetov. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností do 2 dní od zazmluvnenia. |
Všetky zmluvy realizované v rámci INTERREG CE musia obsahovať nasledovné ustanovenie: „Dodávateľ projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Subsidy contract-u resp. Partnership agreement-u, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť." |
Pokračovanie bodu 5.: "Oprávnené osoby sú najmä: a) Úrad vlády Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu , Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, d) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, e) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES.“ |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie dvoch samostatných faktúr za tovar. Jedna faktúra za Reklamné predmety a druhá faktúra za Roll up. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v 1.akostnej triede a zodpovedá nielen kvalitatívne, ale aj požadovaným farebným vyhotovením požiadavkám objednávateľa. |
Faktúry musia obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Záručná doba je 24 mesiacov. Počas tejto doby má objednávateľ právo od dodávateľa na odstránenie vád. |
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu Interreg CENTRAL EUROPE. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení Úradom vlády SR - po vydaní správy z kontroly. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy. |
Univerzitná 1, 01026 Žilina, Stavebná fakulta, Katedra cestného staviteľstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
18.09.2017 08:00 — 05.10.2017 14:00
1,00 celok
5 081,86
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.08.2017 14:41
31.08.2017 09:00
31.08.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.08.2017 10:46 - Vstupná ponuka | 5 081,00 | € | Cena bez DPH |
31.08.2017 06:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 045,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: