00324442
Mesto Medzev
Štóska 6, Medzev, 04425, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Zber, odvoz, zneškodnenie/zhodnotenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území mesta Medzev.
zber, odvoz odpadu, zneškodnenie odpadu, zhodnotenie odpadu, uloženie odpadu, komunálny odpad,
Služba
1. Zber, odvoz, zneškodnenie/zhodnotenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území mesta Medzev.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, zneškodnenie/zhodnotenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území mesta Medzev v zmysle zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
01. zo 110 - litrových a 1100 - litrových nádob, z územia mesta Medzev, |
02. z veľkokapacitných kontajnerov (ďalej len "VKK") z územia mesta Medzev. |
Objednávateľ má vlastné nádoby a VKK na zber odpadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A/01.01 Počet 110 litrových nádob (ďalej len "P1") | ks | 850 | ||
A/01.02. Počet 1100 litrových nádob (ďalej len "P2") | ks | 100 | ||
A/01.03 Počet vývozných dní počas plnenia zmluvy (ďalej len "Vdn") | deň | 104 | ||
A/01.04. Frekvencia odvozov týždenne, počet odvozov za týždeň | JV (jednotka výkonu) | 1 | ||
A/01.05. Predpokladané vyvezené množstvo odpadu z nádob na odpad počas plnenia zmluvy (ďalej len "Vtn") | tona | 1500 | ||
A/01.06. Dĺžka trasy počas jedného zberu odpadu, na ktorej sú umiestnené nádoby na odpad | km | 25 | ||
A/01.07. Počet stanovíšť nádob na odpad na trase zberu odpadu | ks | 800 | ||
A/02.01. Objem veľkokapacitných kontajnerov (ďalej len "VKK") | m3 | 5 | 7 | |
A/02.02. Predpokladaný počet odvozov VKK počas plnenia zmluvy | JV | 312 | ||
A/02.03. Predpokladané množstvo odpadu vyvezené z VKK počas plnenia zmluvy (ďalej len "Tvkk") | tona | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
B/01.01. Jednotková cena za vývoz jednej 110 l alebo 1100 l nádoby zahŕňa všetky náklady dodávateľa: | |
a) | na zber odpadu a manipuláciu s nádobami na zber odpadu, |
b) | na prepravu odpadu, |
c) | vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
B/01.02 Jednotková cena za zneškodnenie/zhodnotenie odpadu zo 110 l a 1100 l nádob zahŕňa všetky náklady dodávateľa | súvisiace so zneškodnením/zhodnotením odpadu, vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov.. |
B/01.03. Jednotková cena za odvoz a zneškodnenie/zhodnotenie odpadu z VKK zahŕňa všetky náklady dodávateľa: | |
a) | na manipuláciu s VKK (vrátane manipulácie s ramenom) |
b) | na prepravu odpadu, |
c) | súvisiace so zberom a zneškodnením/zhodnotením odpadu z VKK, vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
B/03. Ceny sú stanovené | v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
B/04. Poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov, nezaťažený daňou z pridanej hodnoty. | nie je súčasťou jednotkových cien. |
Názov |
01. Súčasťou tejto Zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len "VZP"), ktoré voria súčasť Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") . OPET, VZP upravujú najmä otázky súvisiace so vznikom tejto Zmluvy, nadobudnutím a stratou účinnosti a platnosti tejto Zmluvy, ako aj práva a povinnosti zmluvných strán založených touto Zmluvou. |
02. OPET spolu s VZP tvoria prílohu k tejto Zmluve. V prípade rozporu medzi touto zmluvou a OPETom alebo VZP majú podmienky a požiadavky uvedené v tejto zmluve prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami OPET alebo VZP. |
03. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi, že bude počas doby účinnosti tejto zmluvy odvážať a zneškodňovať/zhodnocovať komunálny odpad. |
04. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za to dodávateľovi cenu iba do výšky skutočne odobratého a zlikvidovaného množstva odpadu od objednávateľa. |
05. Objednávateľ najneskôr v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy určí harmonogram zberu a vývozu odpadu. |
06. Harmonogram bude mať písomnú formu, ktorú po vzájomnej dohode potvrdia obe zmluvné strany. Od tohto harmonogramu sa bude možné odchýliť len po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. |
07. Objednávateľ je oprávnený aktualizovať počet zberných nádob raz za štvrťrok a ak takáto skutočnosť nastane, ohlási to poskytovateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu) najneskôr 5 pracovných dní pred nasledujúcim zberom a odvozom nádob. |
08. Objednávateľ je oprávnený aktualizovať počet vývozov z VKK podľa svojich aktuálnych potrieb a ak takáto skutočnosť nastane, ohlási to poskytovateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu), najneskôr 1 pracovný deň pred požadovaným dňom vývozu. |
09. Ak z objektívnych príčin nebude môcť Dodávateľ vykonať odvoz VKK, oznámi túto skutočnosť písomne (e-mailom) bezodkladne objednávateľovi a odvoz vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia. |
10. Objednávateľ určí oprávnené osoby na zadávanie a preberanie predmetných služieb. Oprávnené osoby majú právomoc priebežne kontrolovať predmetné činnosti a fyzicky po ukončení služieb na tvare miesta preberať vykonané služby. |
11. Od počtu zberných nádob a počtu vývozov, uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky, v množstve vyššom ako 10 % je možné sa odchýliť po vzájomnej písomnej dohode zmluvných strán. |
12. Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z Objednávateľa na Dodávateľa v okamihu prevzatia odpadu. |
13. Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz, zneškodnenie/zhodnotenie komunálneho odpadu, vrátane DPH a poplatku za uloženie odpadu. |
14. Dodávateľ je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať Objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť Objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
15. Úhrada za vykonané služby bude vykonaná na základe Dodávateľom vystavených faktúr. |
16. Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. |
17. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia Objednávateľovi. |
18. Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
19. Jednotková/é cena/y bude/ú podkladom pre fakturáciu, ktorá bude možná iba do výšky skutočne odvezeného a zneškodneného/zhodnoteného množstva odpadu od objednávateľa. |
20. Okrem cien za poskytnuté služby bude samostatne fakturovaný poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov, nezaťažený daňou z pridanej hodnoty, podľa množstva odpadu uloženého na skládke odpadu. Poplatok nie je zahrnutý v celkovej cene za predmet zákazky. |
21. Dodávateľ je povinný vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným škodám, prípadne ku škode na majetku alebo znečisteniu životného prostredia. |
22. Dodávateľ je povinný postupovať podľa pokynov Objednávateľa, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť Dodávateľ dodržať termín zberu a odvozu tuhého komunálneho odpadu, oznámi túto skutočnosť písomne (e-mailom) bezodkladne objednávateľovi a zber vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia. |
23. Dodávateľ raz mesačne odovzdá Objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
24. Dodávateľ je povinný poskytovať Objednávateľovi všetky údaje nevyhnutne potrebné pre úhradu zákonného poplatku za uloženie odpadov a to raz mesačne. |
25. Dodávateľ je povinný zabezpečiť uloženie/zneškodnenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí a ktoré sú pre uloženie/zneškodnenie odpadu v zmysle platnej legislatívy oprávnené. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
26. Dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od platnosti zmluvy oznámi písomne objednávateľovi miesto zneškodnenia/zhodnotenia odpadu za účelom plnenia tejto zmluvy. |
27. Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas zvozu odpadu GPS záznam zberu odpadu tak, aby sa dala identifikovať trasa, ktorou zberové vozidlo prechádzalo. Na tento účel je povinný mať zberové vozidlo vybavené GPS systémom, ktorý bude monitorovať zvoz a zber odpadu. Tento záznam je Dodávateľ povinný odovzdať Objednávateľovi na vyžiadanie do 3 dní od skončenia zberu. |
28. Subdodávka tejto služby nie je možná bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Dodávateľ je povinný zabezpečiť vykonávanie služby počas celej platnosti zmluvy osobne – svojimi zamestnancami v stanovenej frekvencii (podľa harmonogramu zberu a vývozu odpadu). Vo výnimočných prípadoch je dohoda medzi Objednávateľom a Dodávateľom možná. |
29. V prípade, že Dodávateľ nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v harmonograme vývozu odpadov, alebo v lehote podľa bodov 07, resp. 08 časti Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku, ak nenastanú skutočnosti podľa bodu 09 časti Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky. |
30. Poskytovateľ služieb je oprávnený účtovať Objednávateľovi zmluvnú pokutu za omeškanie s platením ceny služieb a to vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
31. Škody preukázateľne spôsobené pri výkone plnenia z tejto zmluvy zamestnancami Dodávateľa, je Dodávateľ povinný bezodkladne nahlásiť objednávateľovi a odstrániť ich na vlastné náklady najneskôr do 2 pracovných dní. |
32. Dodávateľ je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
33. Dodávateľ je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením podľa čl. 50 časti Osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky, vrátane rozpisu sadzieb a hodnôt DPH, tak aby Celková cena za predmet zákazky uvedená v predloženom rozpise bola rovnaká ako cena uvedená v ponuke. |
34. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
35. Zmluvné strany berú na vedomie, že dodávateľ bude vyvážať a zneškodňovať/zhodnocovať všetok vyprodukovaný komunálny odpad objednávateľom v predpokladanom množstve uvedenom v časti Technická špecifikácia. |
Názov | Upresnenie |
Článok 50 - Spôsob výpočtu ceny za predmet zákazky. | |
50.01. Výpočet ceny za zber a odvoz odpadu zo 110 l a 1100 l nádob | Cvn=(P1 x Vdn x JCP1) + (P2 x Vdn x JCP2) |
kde: | |
a) cena za zber a odvoz odpadu z nádob za dobu plnenia zmluvy (ďalej len "Cvn") | Cvn - bude určená výpočtom |
b) P1 - hodnota určená objednávateľom | P1=850 |
c) P2 - hodnota určená objednávateľom | P2 = 100 |
d) Vdn - hodnota určená objednávateľom | Vdn=104 |
e) jednotková cena za zber a odvoz odpadu z jednej 110 l nádoby | JCP1 - hodnotu doplní podľa svojich kalkulácií dodávateľ |
f) jednotková cena za zber a odvoz odpadu z jednej 1100 l nádoby | JCP2 -hodnotu doplní podľa svojich kalkulácií dodávateľ |
50.02. Výpočet ceny za zneškodnenie odpadu zo 110 l a 1100 l nádob (ďalej len "Czn") | Czn = (Vtn x JCzon) |
kde: | |
a) predpokladané množstvo vyvezeného odpadu za dobu plnenia zmluvy | hodnota určená objednávateľom je Vtn = 1500 |
b) jednotková cena za zneškodnenie odpadu | JCzon -hodnotu doplní podľa svojich kalkulácií dodávateľ |
50.03. Výpočet ceny za odvoz a zneškodnenie odpadu z VKK (ďalej len "Cvkk") | Cvkk = Tvkk x JCvkk |
kde: | |
a) Tvkk - hodnota určená objednávateľom | Tvkk=500 |
b) jednotková cena za odvoz a zneškodnenie odpadu | JCvkk -hodnotu doplní podľa svojich kalkulácií dodávateľ |
50.04. Výpočet celkovej ceny za PZ (ďalej len "CCpz"): | CCpz = Cvn + Czn + Cvkk + ((Cvn + Czn + Cvkk) x Sdph)) |
kde: | |
a) celková cena za celý predmet zákazky | CCpz |
b) cena za zber a odvoz odpadu zo 110 l a 1100 l nádob | Cvn |
c) cena za zneškodnenie odpadu zo 110 l a 1100 l nádob | Czn |
d) cena za odvoz a zneškodnenie odpadu z VKK | Cvkk |
e) sadzba DPH v % podľa platnej legislatívy ku dňu predloženia ponuky, uchádzač ktorý nie je platcom DPH uvedie Sdph = 0 | Sdph |
Štóska 6, Medzev, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
04.09.2017 06:00 — 31.08.2019 06:00
1,00 celý predmet zákazky
220 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2017 15:46
28.08.2017 10:00
28.08.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.08.2017 08:02 - Vstupná ponuka | 219 996,00 | € | Cena s DPH |
28.08.2017 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 219 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: