00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
40048098
Zoltán Berner
Vajanského 2219/73, Modra, 90001, SVK
1100 l HDPE kontajnery na komunálny odpad
Nádoba na odpad, 1100 l, kontajner na odpad, komunálny odpad, zberná nádoba na komunálny odpad
Tovar, Služba
1. 1100 l HDPE kontajnery na komunálny odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Plastový kontajner 1100 l vhodný na zber zmesového komunálneho odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontajner na zmesový komunálny odpad | ks | 1500 | 3000 | |
Objem kontajnerov | l | 1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Norma | EN840 |
Certifikát | v súlade s RAL-GZ 951/1 |
Materiál | vysoko odolný HDPE plast, bez obsahu kadmia, UV - stabilizovaný, odolný voči chemikáliám, vysokým a nízkym teplotám, biologickým faktorom, recyklovateľný. Nie z recyklovaného materiálu. |
Odolnosť | odolné UV, rezistentné proti chemickým a biologickým vplyvom |
Celková výška | max. 1463 mm |
Celková šírka | max. 1370 mm |
Celková hĺbka | max. 1200 mm |
Výška k hornej hrane hrebeňa | max. 1206 mm |
Hmotnosť | 55 - 65 kg |
Nosnosť | min. 450 kg |
Manipulácia s kontajnerom | 4 gumené pojazdné otočné kolieska, z toho dve s brzdou, priemer koliesok 200 mm, zosilnené držiaky kolies, vysoká odolnosť osiek proti korózií, po bokoch kontajnera rukoväte |
Čapy | s oceľou vystuženými rúrkami |
Veko/hlavná časť | bezúdržbový pružinový mechanizmus pre zatváranie veka |
Farba nádoby | čierna |
Farba veka | čierna |
Tvar veka | oblý |
Vypúšťací otvor | áno, na dne nádoby so zátkou |
Vyprázdňovanie | hrebeňové a čapové vyprázdňovanie zberovými vozidlami |
Údržba | hladké vnútorné plochy, oblé rohy pre bezproblémové čistenie |
Stav | nové |
Vzhľad | podľa prílohy |
Názov |
Kúpna cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s úplnou realizáciou predmetu objednávky, vrátane dopravných nákladov, prípadné licenčné poplatky, poistenie, poplatky za vybavenie certifikátov, osvedčení a pod. |
Požaduje sa dodať nové, nepoužité nádoby. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi vzorku kontajnera do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť platné certifikáty, resp. prehlásenia o zhode, vrátane návodov na používanie v slovenskom jazyku. |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov a predloženej vzorky rozhodne, či tovar spĺňa technické a užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, objednávateľ vyzve dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy zloží na účet objednávateľa finančnú - výkonovú zábezpeku vo výške 20 000,- € (ďalej len výkonová zábezpeka) pre prípad, že dodávateľ nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto zmluvy a objednávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka. Nezloženie výkonovej zábezpeky v požadovanej lehote a v požadovanej výške zakladá na strane objednávateľa okamžité právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez nároku dodávateľa na akékoľvek odškodné. |
Objednávateľ je oprávnený použiť výkonovú zábezpeku, alebo jej časť v prípade ak neuspokojenia akejkoľvek pohľadávky objednávateľa vyplývajúcej zo zmluvy. |
V prípade použitia výkonovej zábezpeky, alebo jej časti objednávateľom bude dodávateľ bez zbytočného odkladu povinný doplniť výkonovú zábezpeku do plnej výšky, 20 000,- € a to najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy objednávateľa na jej doplnenie. |
Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet dodávateľa výkonovú zábezpeku najneskôr do 30 dní od splnenia 50-tich % hodnoty z celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH. |
Podmienka dodania tovaru: počas pracovných dní v čase od 06.00 hod. do 14.00 hod. |
Dodanie tovaru na základe čiastkových objednávok zasielaných elektronicky, počas platnosti tejto zmluvy. |
Záručná lehota 60 mesiacov odo dňa odovzdania kupujúcemu. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar len v čiastočnom demonte (Nádoba - namontované kolieska, Veko - namontovaná tesniaca lišta a plechové bočné lišty) |
Predávajúci ručí za to, že predmet zmluvy bude mať v dobe prevzatia objednávateľom dohodnuté vlastnosti, bude zodpovedať technickým predpisom a normám, a že nebude mať vady, ktoré by bránili jeho riadnemu používaniu. |
Náklady súvisiace s odstraňovaním vadného plnenia znáša dodávateľ. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
Podkladom pre fakturáciu je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 dní od písomnej objednávky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ určí do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy zodpovednú osobu za plnenie predmetu zmluvy a jeho odovzdanie v rozsahu (kontaktné údaje - telefón a email). |
Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. |
Dodávateľ je zapísaný v Registri partnerov verejného sektora.“ podľa zákona 315/2016 Z.z. |
Názov | Upresnenie |
Certifikáty, Atesty, Prehlásenia o zhode | Preukazujúce kvalitatívne parametre výrobkov |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2017 00:00 — 31.08.2018 00:00
3 000,00 ks
540 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.08.2017 15:07
28.08.2017 15:03
28.08.2017 15:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2017 15:47 - Vstupná ponuka | 540 000,00 | € | Cena bez DPH |
28.08.2017 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 539 890,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: