44153538
FINIT WOOD, s. r. o.
2, Čeľadince, 95616, SVK
36806331
NEXNET SK, s.r.o.
Železničná 1019/31, Teplička nad Váhom, 013 01, SVK
CAD/CAM softvér pre spracovanie technickej a technologickej dokumentácie súvisiacej s vývojom a výrobou nábytku
CAD, CAM, spracovanie technickej a technologickej dokumentáci
Tovar, Služba
1. CAD/CAM softvér pre spracovanie technickej a technologickej dokumentácie súvisiacej s vývojom a výrobou nábytku
|
|
---|---|
Funkcia |
CAD/CAM softvér pre výrobu nábytku. Slúži pre vytváranie skutočnej trojrozmernej prezentácie konečného produktu a poskytuje nevyhnutné informácie pre riadenie výroby v dielenskom prostredí. Umožňuje realizovať aj ďalšie funkcie, ako je operatívne riadenie výroby, správa údajov, rôzne analýzy, generovanie dokumentácie a pod. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
CAD systém pre nábytok, moduly pre plánovanie, konštrukciu a prípravu výroby - návrh miestností, fotorealizmus v prostredí AutoCAD, konštrukčné moduly, generovanie dlhých dielcov, automatické kótovanie pre ISO pohľady, vstavané základné dáta (kovania, materiály, hrany, výrobky) | áno |
CAD systém pre nábytok, moduly pre plánovanie, konštrukciu a prípravu výroby - technologické nadmiery – možnosť práce s technologickými nadmierami na rôznych stupňoch výrobného procesu | áno |
CAD systém pre nábytok, moduly pre plánovanie, konštrukciu a prípravu výroby - multidielce – technologické opracovanie multidielcov | áno |
CAD systém pre nábytok, moduly pre plánovanie, konštrukciu a prípravu výroby - zadanie zákazky na základe podkladov dodaných v .dwg formáte | áno |
CAD systém pre nábytok, moduly pre plánovanie, konštrukciu a prípravu výroby - import súčastí v .dwg formáte | áno |
CAD systém pre nábytok, moduly pre plánovanie, konštrukciu a prípravu výroby - generovanie výkresovej dokumentácie z už vytvoreného prvku | áno |
CAD systém pre nábytok, moduly pre plánovanie, konštrukciu a prípravu výroby - Výrobné dokumenty – vytváranie výrobných a skladacích nákresov, automatické vytváranie náhľadov a nákresov komponentov, príslušné nákresy sekcií a zväčšené náhľady | áno |
CAD systém pre nábytok, moduly pre plánovanie, konštrukciu a prípravu výroby - vytváranie výrobkových, fitingových a výrobných zoznamov vrátane čiarových kódov | áno |
Katalógy - katalóg prvkov – knižnica výrobkov, spojov, hrán, materiálov, konštrukčných princípov | áno |
Katalógy - zadefinovanie číselníkov materiálov, kovania, opracovania dielcov a pod. | áno |
Katalógy - katalóg kovania obsahujúci všetky typy kovaní (Hettich, Blum, ZEG, Egger, Häfele), špeciálnych kovaní, príslušenstva ku kovaniam, posuvné mechanizmy a pod | áno |
Katalógy - možnosť editácie katalógu kovania, priradenie kovania ku konštrukčnému opracovaniu, technologickým možnostiam, priradenie k dielcom a pod | áno |
Modul pre administráciu zákaziek a kusovníkov - prehľad zákaziek | áno |
Modul pre administráciu zákaziek a kusovníkov - kusovník dielcov | áno |
Modul pre administráciu zákaziek a kusovníkov - editácia a evidencia použitého kovania | áno |
Modul pre administráciu zákaziek a kusovníkov - údaje o zákazke | áno |
Modul pre administráciu zákaziek a kusovníkov - generátor zostáv | áno |
Modul pre administráciu zákaziek a kusovníkov - správa užívateľov | áno |
Modul pre administráciu zákaziek a kusovníkov - management SQL databáza | áno |
Kalkulácia - materiálové a výrobné náklady – kalkulácia materiálu pre dielce, výrobky, kompletné zákazky | áno |
Kalkulácia - zobrazenie nákladov podľa času a materiálu | áno |
Kalkulácia - prehľad kalkulácii | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - generovanie CNC dát - automatické generovanie CNC dát (geometrie a obrábania) | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - generovanie CNC dát - manager pre správu nástrojov, obrábania a nastavenia pracovných postupov | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - generovanie CNC dát - zadefinovanie nulového a počiatočného bodu, korekcia nulového bodu | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - generovanie CNC dát - automatické priradenie dráhy | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - generovanie CNC dát - viacnásobné generovanie pre obojstranné spracovanie | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - generovanie CNC dát - opracovanie podľa kontúr | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - generovanie CNC dát - priradenie nástrojov podľa profilov | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - generovanie CNC dát - kompatibilita s viacerými CNC zariadeniami | áno |
Kompatibilita s CNC zariadeniami a generovanie dát - postprocessor pre stroj - dodávka postprocesoru pre minimálne 2 vŕtacie zariadenia a jedno nárezové centrum | áno |
Ďalšie súčasti hodnoty - inštalácia a konfigurácia - nainštalovanie softvéru do jedného počítača a prepojenie výstupov na server zadávateľa s prístupovým oprávnením pre jednotlivých pracovníkov, odskúšanie funkčnosti systému | áno |
Ďalšie súčasti hodnoty - inštalácia a konfigurácia - technická podpora | áno |
Názov |
Vrátane dodania na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a otestovania funkčnosti softvéru |
Vrátane technickej podpory |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Manuál v slovenskom alebo českom jazyku |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená predávajúcim. |
Každá faktúra, ktorú predloží predávajúci kupujúcemu musí byť predložená v troch originálnych rovnopisoch a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu na prepracovanie. V takom prípade sa preruší plynutie splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu. |
Kupujúci je povinný zaplatiť fakturovanú čiastku v dohodnutej lehote splatnosti 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní. |
Predávajúci sa zaväzuje pri realizácii predmetu zmluvy dodržiavať všetky technické normy, bezpečnostné a právne predpisy platné na území SR a vzťahujúce sa na plnenie tejto zmluvy. Pokiaľ ich porušením vznikne kupujúcemu škoda, predávajúci je povinný uvedenú škodu uhradiť, vrátane úhrady nákladov spojených so zosúladením stavu s príslušnou normou, resp. predpisom. |
V prípade, že predávajúci nedodá predmet predmetom tejto zmluvy riadne a včas a neodovzdá ich v stanovenom termíne, zaväzuje sa zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 0,5 % (slovom pol percenta) z ceny predmetu zmluvy za každý začatý kalendárny deň omeškania. Týmto nie je dotknutá náhrada škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka, ktorá vznikne v dôsledku omeškania predávajúceho s dodaním predmetu zmluvy. |
V prípade omeškania s odstraňovaním závad zistených pri protokolárnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy sa predávajúci zaväzuje zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 1,0 % (slovom jedno percento) z ceny technického zariadenia za každý začatý kalendárny deň omeškania. |
Zmluvná pokuta je splatná dňom uvedeným na faktúre ako deň splatnosti. |
Vznikom povinnosti zaplatiť zmluvnú pokutu nezaniká povinnosť zaistená zmluvnou pokutou a ani nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody v plnej výške. Zmluvné pokuty sa do výšky škody nezapočítavajú. |
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto zmluve. |
Poskytnutou zárukou predávajúci ručí, že predmet zmluvy bude mať po celý čas trvania záručnej doby vlastnosti stanovené touto zmluvou a zároveň sa zaväzuje, že po celý čas trvania záručnej doby bude predmet zmluvy plne funkčné a spôsobilé na riadne využívanie. |
Predávajúci preberá záruku podľa všeobecne platných podmienok v SR a v Európskej únii. |
Kupujúci je povinný závady po ich zistení bez zbytočného odkladu písomne reklamovať, pričom uvedie o akú závadu sa jedná. |
Predávajúci je povinný najneskôr do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) po doručení reklamácie písomne doručiť kupujúcemu oznámenie o prijatí reklamácie, o jej uznaní a o lehote odstránenia závady. |
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcim v posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. |
V prípade uplatnenia reklamácie kupujúceho u predávajúceho sa predlžuje záručná doba na tú časť predmetu zmluvy, na ktorej sa vyskytla závada, o dobu vybavenia reklamácie. |
Predávajúci sa zaväzuje prijať reklamáciu na jeho adrese uvedenej v úvode tejto zmluvy, alebo v prípade zmeny adresy predávajúceho na novej adrese. Každú zmenu adresy sa predávajúci zaväzuje bezodkladne oznámiť kupujúcemu. |
Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 24 hodín, v zložitých prípadoch do 3 (slovom troch) pracovných dní. |
V prípade, že predávajúci v lehote do 3 pracovných dní (slovom troch) nedoručí kupujúcemu rozhodnutie o vybavení reklamácie, má sa za to, že reklamáciu v plnom rozsahu uznal. |
Predávajúci je povinný reklamovanú závadu v dohodnutom termíne odstrániť. V prípade, že sa jedná o závadu, ktorá bude kupujúcemu brániť v prevádzke daného predmetu zmluvy, alebo bude mať povahu havárie, je predávajúci povinný začať s jej odstraňovaním do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) od nahlásenia reklamácie kupujúcim. |
Ak kupujúci v prípade uznania reklamácie oznámi lehotu, v rámci ktorej má byť reklamovaná závada predmetu zmluvy odstránená a predávajúci reklamovanú závadu v tejto lehote neodstráni, má kupujúci právo dať reklamovanú závadu odstrániť tretej osobe, pričom predávajúci sa zaväzuje zaplatiť všetky náklady, ktoré vznikli kupujúcemu v súvislosti s jej odstránením. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že kupujúci sa stáva vlastníkom dodaného predmetu zmluvy po jeho protokolárnom odovzdaní a prevzatí a po zaplatení vystavenej faktúry. |
Prípadné spory, ktoré vzniknú v súvislosti s plnením tejto zmluvy, sa budú zmluvné strany snažiť riešiť predovšetkým formou dohody. V prípade, že k dohode nedôjde, spory budú riešené podľa právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že každá zo zmluvných strán môže od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že druhá strana podstatným spôsobom poruší zmluvnú povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy. |
Pod podstatným porušením sa rozumie predovšetkým: nesplnenie dohodnutých priebežných termínov a konečného termínu dodania predmetu stanovených v tejto zmluve,nedodržanie cenových a platobných podmienok stanovených v tejto zmluve, nedodržanie technických parametrov a podmienok dodania technického zariadenia stanovených v tejto zmluve. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku Oprávnené osoby sú uvedené v Zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: Ministerstvo Hospodárstva SR, Útvar finančnej kontroly a nimi poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané oprávnenými osobami v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ |
Vyššie uvedené osobitné požiadavky na plnenie zmluvy obsahujú špecifické požiadavky na plnenie rámcovej dohody, ktorými sa upresňujú alebo doplňujú všeobecne záväzné podmienky OPET a ktoré sú spolu so všeobecnými záväznými podmienkami OPET nevyhnutné pre riadne plnenie Zmluvy. Táto zmluva a všeobecne záväzné podmienky OPET tvoria zmluvné podmienky pre poskytnutie tovarov a prác, ktoré sú predmetom tejto zákazky |
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak bude ponúkaný ekvivalent, odberateľ vyžaduje skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody ako dôkaz, že dodaný tovar zodpovedá určenému opisu predmetu zákazky (§ 42, ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní) |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a technickej špecifikácie parametrov alebo osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) platnými v čase zákazky |
Osobitné ustanovenia, ktoré nie sú špecifikované v tejto zmluve, môžu byť doplnené formou dodatkov k zmluve dohodnutých a odsúhlasených oboma zmluvnými stranami. |
Predmet zmluvy bude spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán a účinnosť až po splnení nasledovných podmienok súčasne: a) dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v zmysle ustanovení § 47 ods. 1 a § 47a ods. 2 a 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov vo väzbe k ustanoveniu § 44 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. b) kladným overením verejného obstarávania oprávneným orgánom, poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. |
Čeľadince 2, Čeľadince, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
02.10.2017 10:00 — 31.05.2018 16:00
1,00 ks
29 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2017 17:51
08.09.2017 15:30
08.09.2017 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2017 19:35 - Vstupná ponuka | 29 000,00 | € | Cena bez DPH |
06.09.2017 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: