Z201741817
OF-141279
zrušená
00326151
Obec Gerlachov
Hlavná 110, Gerlachov, 05942, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Odvoz a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie komunálnych odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komunálny odpad | t/rok | 122 | 140 | |
Objemový odpad | t/rok | 6 | 8 | |
Nebezpečný odpad | zber/rok | 2 | ||
Elektroodpad | zber/rok | 2 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l a 120l | ks/rok | 10190 | 12000 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l | ks/rok | 370 | 420 |
Názov |
Zber a odvoz komunálneho odpadu, ktorý sa nedá zhodnotiť na riadený skládku. |
Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu. |
Zber zmesového komunálneho odpadu realizovať v čase: od 6,00 hod. do 13.00 hod. |
Zabezpečenie upratovania a vyčistenia plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov. |
Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na zber objemového odpadu 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v predpokladanom počte 6 ks ročne. |
Zber nebezpečného odpadu realizovať prostredníctvom pristavenia špeciálneho zberného kontajnera určeného na zber nebezpečných odpadov z komunálnych odpadov v predpokladanom termíne jar a jeseň. |
Zber elektroodpadu realizovať v predpokladanom termíne máj - november. Predpokladané množstvo odpadu 200135 a 200136 cca 2 tony ročne. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k náratu alebo úbytku množstva odpadov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu špeciálnym zberovým vozidlom. |
Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou. |
Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov / napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./. |
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /vážny lístok/ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote do 5 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy. |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov je vrátane poplatku v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov. |
Dodávateľ služby má právo na úpravu ceny za zneškodnenie odpadov v prípade zvýšenia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Dodávateľ služby je povinný upraviť cenu za zneškodnenie odpadov v prípade zníženia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
- výpoveďou s výpovednou lehotou 2 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strany doručená. |
Zmluva sa uzatvára na 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti. |
Hlavná 110/7, Gerlachov, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.09.2017 13:38 — 31.08.2021 13:38
1,00 súbor položiek
70 827,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2017 13:51
25.08.2017 13:43
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: