00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
31340571
PAXTRAVEL, s. r. o.
Pečnianska 23, Bratislava - mestská časť Petržalka, 851 01, SVK
Organizačno - technické zabezpečenie konferencie
konferencia, konferenčná miestnosť, konferenčná technika, cateringové služby
Služba
1. Organizačno - technické zabezpečenie konferencie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je organizačno - technické zabezpečenie konferencie v dňoch 24.10.2017-25.10.2017 v rozsahu zabezpečenia konferenčnej miestnosti vrátane konferenčnej techniky a cataringových služieb pre 50 osôb. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Konferenčná miestnosť | 24.10.2017, 08:00 - 19:00 hod. (11 hodín) 25.10.2017, 08:00 - 18:00 hod. (10 hodín) |
1.1. Konferenčná miestnosť | - ozvučený predsednícky stôl - 5 miestny s mikrofónmi; konferenčené sedenie pre 50 osôb v tvare U s mikrofónmi; |
1.1. Konferenčná miestnosť | - možnosť doplnenia sedenia pre 20 osôb - kino sedenie |
1.1. Konferenčná miestnosť | - registračný pult (3 ks stolov) vo vestibule pred konferenčnou miestnosťou |
1.2. Konferenčná technika | bezdrôtový mobilný mikrofón - ručný (2 ks); pevný mikrofón (22 ks); notebook s balíkom Microsoft Office s USB výstupmi; dataprojektor; bezdrôtový ovládač dataprojektora; pevné premietacie plátno; |
1.2 Konferenčná technika | laserové ukazovátko; wifi pripojenie na internet; technická obsluba |
2. Catering | |
2.1. Kávové prestávky | - pre 50 osôb dňa 24.10.2017 - 2x - pre 50 osôb dňa 25.10.2017 -2x |
2.1. Kávové prestávky | variant I: káva, mlieko, cukor, čaj ovocný/čierny, nealko nápoj (0,25l/osoba), múčnik/kanapka |
2.1. Kávové prestávky | variant II: káva, mlieko, cukor, čaj ovocný/čierny, nealko nápoj (0,25l/osoba), slané pečivo; |
2.1. Kávové prestávky | minerálna voda (0,5l/osoba) - 50x |
2.2. Obed | - 24.10.2017 pre 50 osôb |
2.2. Obed | - menu pre 50 osôb (polievka, hlavné jedlo, zákusok, káva, 1 x nealko nápoj), trvanie obeda 1,5 hodiny |
2.2. Obed | Presný čas pre podávanie obeda sa upresní podľa programu, minimálne 2 dni pred začiatkom konferencie |
2.2. Obed | - 25.10.2017 pre 50 osôb |
2.2. Obed | - menu pre 50 osôb (polievka, hlavné jedlo, zákusok, káva, 1 x nealko nápoj), trvanie obeda 1,5 hodiny |
2.2. Obed | Presný čas pre podávanie obeda sa upresní podľa programu, minimálne 2 dni pred začiatkom konferencie |
2.3. Spoločenský večer | 24.10.2017 pre 50 osôb |
2.3. Spoločenský večer | - štýl švédskych stolov v rozsahu: aperitív, 3 druhy hlavného jedla (teplý bufet), studený bufet, ovocné misy, zeleninové šaláty, banketové pečivo, nealko nápoje, káva. |
2.3. Spoločenský večer | Presný čas začiatku spoločenského večera sa upresní podľa programu, minimálne 2 dni začiatkom konferencie |
Názov |
1. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy cenový prehľad jednotlivých položiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane všetkých nákladov v EUR bez DPH / v EUR s DPH a kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, email), ktorá je za dodávateľa oprávnená komunikovať vo veciach plnenia zmluvy. |
2. Požaduje sa do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy umožniť objednávateľovi obhliadku miesta plnenia, ktorou bude preverené splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky objednávateľa. |
3. Objednávateľ požaduje zabezpečiť konferenčné priestory a cateringové služby v jednom hotelovom zariadení, lokalizovanom v Starom Meste, Bratislava I, hotel s počtom hviezdičiek minimálne ****. |
4. Objednávateľ nahlási skutočný počet osôb do 5 dní pred uskutočnením predmetu zákazky bez toho, aby Dodávateľ účtoval storno poplatky. |
5. Objednávateľ požaduje zabezpečiť bezplatné parkovanie pre účastníkov konferencie. |
6. Ubytovanie si hradia účastníci konferencie individuálne. Dodávateľ zabezpečí rezerváciu ubytovania pre 50 osôb v termíne od 23.10.2017 -26.10.2017 s cenovým limitom /osoba/noc vrátane raňajok 70 EUR. Predbežná rezervácia ubytovanie je do 15.09.2017. Raňajky pre ubytovaných hostí sú v cene ubytovania a nie sú predmetom tejto zákazky. |
7. Požaduje sa platby za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej Dodávateľom, a to vždy za riadne a v čas poskytnuté plnenie. |
8. Faktúra bude vystavená na základe skutočného počtu účastníkov konferencie a skutočne čerpaných služieb. |
9. Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok je objednávateľ oprávnený si uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 300 EUR za každé jednotlivé porušenie. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
24.10.2017 08:00 — 25.10.2017 18:00
1,00 celok
5 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2017 12:43
25.08.2017 11:00
25.08.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2017 08:42 - Vstupná ponuka | 4 555,60 | € | Cena s DPH |
24.08.2017 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 555,59 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: