17336163
Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš
Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, 03123, SVK
45663203
BARTOŠEK s.r.o.
Štefánikova 810, Púchov, 02001, SVK
Mäso a mäsové výrobky
mäso, bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky
Tovar, Služba
1. Mäso a mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého chladeného mäsa a mäsových výrobkov pre potreby stravovacieho zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hovädzie stehno bez kosti býk | kg | 3000 | ||
Hovädzie plece bez kosti býk | kg | 800 | ||
Hovädzia roštenka býk | kg | 300 | ||
Hovädzie držky | kg | 100 | ||
Hovädzia pečeň | kg | 100 | ||
Bravčové stehno bez kosti | kg | 2400 | ||
Bravčové plece bez kosti | kg | 2800 | ||
Bravčový bôčik | kg | 200 | ||
Bravčové karé bez kosti | kg | 1400 | ||
Bravčová krkovica bez kosti | kg | 300 | ||
Bravčové srdcia | kg | 60 | ||
Údená krkovica bez kosti | kg | 300 | ||
Bravčová pečeň | kg | 100 | ||
Saláma na vyprážanie ako Gothay, parizer | kg | 30 | ||
Klobása ipeľská | kg | 100 | ||
Klobása domáca | kg | 200 | ||
Masť bravčová 500 g | kg | 600 | ||
Saláma Vysočina | kg | 100 | ||
Saláma Nitran | kg | 50 | ||
Saláma malokarpatská | kg | 50 | ||
Šunka bravčová | kg | 500 | ||
Šunka debrecínska | kg | 30 | ||
Moravske mäso porc. 100g | ks | 30 | ||
Saláma strážovská | kg | 50 | ||
Šunka kuracia | kg | 500 | ||
Parky hydinové | kg | 100 | ||
Parky bravčové obyčajné | kg | 100 | ||
Slanina údená s kožou | kg | 200 | ||
Slanina oravská | kg | 100 | ||
Porcovaná šunka bravčová 100 g | ks | 2100 | ||
Porcovaná saláma vysočina 100 g | ks | 1600 | ||
Šunková pena Mišo | ks | 1000 | ||
Šunková pena Maťo | ks | 600 | ||
Škvarková nátierka 100 g | ks | 300 | ||
Parky spišske | kg | 300 | ||
Parky viedenské | kg | 400 | ||
Kabanos klobása | kg | 30 | ||
Porcovaná slanica 100g | ks | 100 | ||
Masť bravčová 1kg | kg | 130 | ||
Pečeňová nátierka v črievku 100g | ks | 300 | ||
Saláma dietna porc. 100g | ks | 500 | ||
Údené kuracie stehná | kg | 100 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúce platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky v zmysle zákona 152/1995 Z.z. |
Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Vrátane vyloženia tovaru v miestach plnenia predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok 3 krát do týždňa: pondelok, streda, piatok -telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované od 8:00 do 16:00 hod. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah, množstvo a miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok do 24 hod. od doručenia objednávky dodávateľovi. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach v závislosti od počtu stravníkov a podobne. |
Dodanie predmetu obstarávania sa budú realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 hod. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami |
Požaduje sa, aby dodávateľ prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v ZoVO na vôli dodávateľa, pričom ponuky, ktoré dodávateľ prehodnocuje musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenie aktuálnosti ceny. Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí,že cena na trhu je nižšia než je určená touto zmluvou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, doručil objednávateľovi dodatok predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa tejto zmluvy. |
Objednávateľ si v súlade so ZoVO vyhradzuje právo zmluvu vypovedať v lehote jedného mesiaca od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za novo zistenú cenu podľa vyššie uvedeného bodu tejto zmluvy. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR a všetky kvalitatívne požiadavky v zmysle platných právnych noriem. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v zákonom stanovenej výške z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú (lehota plnenia) resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ do 3. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi rozpis jednotkových cien s DPH/bez DPH. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Záznam, že vozidlo dodávajúce tovar je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov,alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. (akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originál je potrebné zároveň poslať poštou) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa v momente uzavretia Zmluvy mať v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť podľa Čl. XVIII. OPET, VZP. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Palučanská 25, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 kg, ks
70 028,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2017 11:16
24.08.2017 11:30
24.08.2017 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2017 12:53 - Vstupná ponuka | 69 850,00 | € | Cena bez DPH |
24.08.2017 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 728,60 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: