35546867
Základná škola, Krosnianska 2, 040 22 Košice
Krosnianska 2, Košice, 04022, SVK
46660437
GASTROTECHNIKA, s.r.o.
Slovenská 93, Košice, 04001, SVK
Univerzálny kuchynský robot
kuchynský robot, univerzálny robot, hromadné stravovanie, dodávka, inštalácia
Tovar, Služba
1. Univerzálny kuchynský robot
|
|
---|---|
Funkcia |
Nový univerzálny kuchynský robot na miesenie cesta, strúhanie zeleniny, mletie mäsa a maku, na miešanie a šľahanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer šírka | mm | 640 | ||
rozmer hĺbka | mm | 720 | ||
rozmer výška | mm | 1300 | ||
príkon elektro | kW | 2,25 | ||
napätie | V | 400 | ||
objem kotlíka | l | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
regulácia | 3 rýchlosti, mechanický časovač, (total stop) |
zdvíhanie kotlíka | mechanické, kolesom, bezpečnostné mikrospínače |
prevod | pomocou ozubených kolies, výstup na prídavné zariadenie |
základné príslušenstvo | kotlík, hák, metla, miešač, vozík |
Súčasťou robota je príslušenstvo | Strúhacie komory rozmer (šxhxv) 290x380x260 mm |
strúhacie kotúče | 2; 3; 4; 7; 12 mm |
rezacie kotúče | 2; 3; 8 mm |
Prevedenie prevodovky | kovové |
Súčasťou robota | Odberateľná nerezová nádoba |
Súčasťou robota | Nerezový kryt pracovného priestoru |
Súčasťou robota | Planétové uloženie nadstavcov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho/preberacieho protokolu |
Servisný zásah v prípade nefunkčnosti do 24 hod. |
Odovzdanie objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, certifikát vydaný autorizovanými osobami. Uvedené doklady musia byť predložené v slovenskom, prípadne v českom jazyku. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného robota do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Krosnianska 2, Košice - m. č. Dargovských hrdinov, Košice III, Košický, Slovenská republika
04.09.2017 08:00 — 25.09.2017 15:00
1,00 súbor
4 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2017 09:53
24.08.2017 10:00
24.08.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.08.2017 13:41 - Vstupná ponuka | 4 500,00 | € | Cena s DPH |
23.08.2017 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: