36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36523496
ARKA, a.s.
Palatínova 15, Komárno, 94501, SVK
Výroba a dodanie propagačných diárov a kalendárov s potlačov
diáre a kalendáre na rok 2018
Tovar, Služba
1. Výroba a dodanie propagačných diárov a kalendárov s potlačov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zvyšovanie publicity a propagácie objednávateľa pri pracovných stretnutiach a informačných seminároch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. DIÁR 2018 - A5 | ks | 150 | ||
2. DIÁR 2018 - vreckový | ks | 70 | ||
3. PLÁNOVACÍ STOLOVÝ KALENDÁR 2018 | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. DIÁR 2018 | týždenný A5(1 týždeň na dvojstrane), slovenský príp. doplnený inými jazykmi, rozmery (š,v) 130-160 mm x 190-220 mm, tvrdený obal potiahnutý mäkkým poťahom, lepený, poťah – jednofarebný - tmavý odtieň |
DIÁR 2018 | farby (modrá/ hnedá/ čierna/ zelená), jednofarebná potlač/razba bielou, prípadne obdobnou farbou označenie roku diáru a viacerých log (3-4 logá), rozmery potlače: 1,5–2,5 x 8-11 cm |
2. DIÁR 2018 - vreckový | týždenný (1 týždeň na dvojstrane), slovenský príp. doplnený inými jazykmi, rozmery (š,v) 80-95mm x 140-160 mm, tvrdený obal potiahnutý mäkkým poťahom, lepený, poťah – jednofarebný - tmavý odtieň |
2. DIÁR 2018 - vreckový | farby (modrá/ hnedá/ čierna/ zelená), jednofarebná potlač/razba bielou, prípadne obdobnou farbou označenie roku diáru a viacerých log (3-4 logá), rozmery potlače: 1-1,5 x 5-7 cm |
3. PLÁNOVACÍ STOLOVÝ KALENDÁR 2018 | týždenný, slovenský príp. doplnený inými jazykmi, so špirálou, rozmery (š,v) 280-320 mm x 100-150mm, s vnútorným stojančekom, plnofarebná potlač na viditeľné miesto na spodný stojanček |
3. PLÁNOVACÍ STOLOVÝ KALENDÁR 2018 | obojstranne (3-4 logá), rozmery potlače: 2-3x15-20 cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien, s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Pred samotnou realizáciou potlače/razby predmetu zákazky a ich dodaním dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na posúdenie a odsúhlasenie (napr. umiestnenie a veľkosť potlače/razby). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom. |
Dodávané predmety musia byť nové, nepoužívané, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu. |
Zmluvná cena uzatvorená v zmluve je konečná a sú v nej zahrnuté náklady dodávateľa spojené s realizáciou celého predmetu zmluvy vrátane potlače/razby, prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou podrobného položkového rozpočtu, faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení zmluvy. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPET v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku |
Objednávateľ si vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky kontroly príslušného oprávneného orgánu neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20Ak, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.10.2017 08:00 — 27.10.2017 16:00
270,00 ks
1 090,90
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.08.2017 08:59
25.08.2017 10:00
25.08.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2017 11:22 - Vstupná ponuka | 1 089,96 | € | Cena s DPH |
25.08.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: