• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2015 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2015 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2015 16:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2015 10:05

Detail zákazky Z201512983

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2015 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2015 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2015 16:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2015 10:05

Základné údaje

Z201512983

OF-30495

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1922597

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

47329149

STAEG Slovakia, spol. s r.o.

Krupinská 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie a čistiace služby

upratovanie a čistenie administratívnych priestorov, ošetrovanie a umývanie podláh, čistenie a dezinfekcia zariadení osobnej hygieny

  • 90900000-6 - Čistiace a sanitárne služby
  • 90911300-9 - Umývanie okien
  • 90911200-8 - Čistenie (upratovanie) budov
  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 90919200-4 - Čistenie (upratovanie) kancelárií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety

Služba, Tovar

14. Upratovanie budov a správa budov

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie a čistiace služby
Funkcia
Upratovanie a čistenie administratívnych, spoločenských a obslužných priestorov, vrátane priľahlých priestorov v 5 objektoch na rôznych miestach (adresách) v jednom admin. území
Poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb vykonávaných pravidelne v pracovných dňoch v čase od 17,30 hod. do 20,00 hod.
Upratovanie kancelárií, zasadčiek, sociálnej výdajne, dielne, spoločných priestorov ( chodba, schodište, vstupná hala, toalety, kuchynka), umývanie okien, tepovanie kobercov, stoličiek a a detských lehátok, umývanie a utieranie drobného riadu
Priestory osobitného určenia (pokladňa, serverovňa) budú upracované v čase prítomnosti príslušných zamestnancov na základe dohody s nimi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Činnosť 1 - Upratovanie denné, kancelárie a zasadačky týždenne 5
Činnosť 1 - Upratovanie denné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky týždenne 5
Činnosť 2 - Upratovanie denné 4 x v týždni týždenne 4
Činnosť 3 - Upratovanie týždenné, kancelárie a zasadčky týždenne 1
Činnosť 3 - Upratovanie týždenné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky týždenne 1
Činnosť 4 - Upratovanie mesačné, kancelárie a zasadačky mesačne 1
Činnosť 4 - Upratovanie mesačné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky mesačne 1
Činnosť 5 - Upratovanie týždenné sieň a šatňa týždenne 1
Činnosť 6 - Upratovanie polročné ročne 2
Činnosť 7 - Upratovanie ročné ročne 1
Činnosť 8 - Stála služba hodina 1152
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Činnosť 1 - Upratovanie denné, kancelárie a zasadačky vyprázdňovanie odpadových košov a ich udržiavanie v čistote, dokladanie hygienických potrieb
Činnosť 1 - Upratovanie denné, kancelárie a zasadačky utieranie prachu na voľných častiach stolov, skriniek a ostatného nábytku dostupných z podlahy
Činnosť 1 - Upratovanie denné, kancelárie a zasadačky umývanie podlahy s umývateľným povrchom, čistenie dverí na miestach častého dotyku
Činnosť 1 - Upratovanie denné, kancelárie a zasadačky dezinfekcia kľučiek, umývanie umývadiel a ich bezprostredného okolia (kachličky)
Činnosť 1 - Upratovanie denné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky vyprázdňovanie odpadových košov a ich udržiavanie v čistote, umývanie madiel a zábradlí
Činnosť 1 - Upratovanie denné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky umývanie podláh s umývateľným povrchom, preleštenie voľne dostupných presklených výplní
Činnosť 1 - Upratovanie denné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky umývanie a dezinfekcia podláh na toaletách a kuchynkách,
Činnosť 1 - Upratovanie denné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky čistenie a dezinfekcia sanity (umývadlo, batérie, pisoár, WC misa), čistenie obkladačiek v bezprostr
Činnosť 1 - Upratovanie denné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky čistenie obkladačiek v bezprostrednom okolí WC mís a umývadiel,
Činnosť 1 - Upratovanie denné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky dopĺňanie hygienického tovaru do zásobníkov a dávkovačov, povysávanie a umytie dielne v suteréne
Činnosť 2 - Upratovanie denné 4 x v týždni vyprázdňovanie odpadových košov a ich udržiavanie v čistote
Činnosť 2 - Upratovanie denné 4 x v týždni umývanie a dezinfekcia podláh, utieranie vlhkou handrou na regáloch pultoch dostupných z podlahy
Činnosť 2 - Upratovanie denné 4 x v týždni preleštenie voľne dostupných presklených výplní, čistenie a dezinfekcia sanity (umývadlo, batéria)
Činnosť 2 - Upratovanie denné 4 x v týždni čistenie obkladačiek v okolí umývadla
Činnosť 3 - Upratovanie týždenné, kancelárie a zasadčky vysávanie kobercov, ošetrenie nábytku vhodným prostriedkom na nábytok
Činnosť 3 - Upratovanie týždenné, kancelárie a zasadčky utieranie prachu v priestore medzi oknami a utretie prachu na vnútorných parapetných doskách,
Činnosť 3 - Upratovanie týždenné, kancelárie a zasadčky čistenie balkónov
Činnosť 3 - Upratovanie týždenné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky dôkladné umytie podlahy a zariadení v toaletách a kuchynkách
Činnosť 3 - Upratovanie týždenné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky mechanické a chemické odstránenie vodného a močového kameňa
Činnosť 4 - Upratovanie mesačné, kancelárie a zasadačky utretie prachu z inventára ku ktorému je sťažený prístup nad 170 cm, ometanie pavučín
Činnosť 4 - Upratovanie mesačné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky utretie prachu z inventára ku ktorému je sťažený prístup nad 170 cm,
Činnosť 4 - Upratovanie mesačné, spoločné priestory, chodby, schodište, vstupné haly, toalety, kuchynky umývanie kovovej výplne zábradlia, ometanie pavučín, strojové čistenie podláh na chodbách
Činnosť 5 - Upratovanie týždenné sieň a šatňa vyprázdňovanie a udržiavanie v čistote odpadkové koše, umývanie podlahy, vysávanie kobercov
Činnosť 5 - Upratovanie týždenné sieň a šatňa utieranie prachu na stoloch a aj v odkladacom priestore pod stolom
Činnosť 5 - Upratovanie týždenné sieň a šatňa utieranie prachu na vnútorných parapetných doskách a drevenom obklade
Činnosť 6 - Upratovanie polročné umývanie okien 1840 m²
Činnosť 6 - Upratovanie polročné tepovanie kobercov 262,46 m²
Činnosť 6 - Upratovanie polročné tepovanie stoličiek 50 ks
Činnosť 6 - Upratovanie polročné hĺbkové čistenie dlažby 186,15 m²
Činnosť 7 - Upratovanie ročné tepovanie kobercov 571 m²
Činnosť 7 - Upratovanie ročné tepovanie stoličiek 400 ks
Činnosť 7 - Upratovanie ročné umývanie okien 670 m²
Činnosť 7 - Upratovanie ročné umývanie okien vo výške 5 m: 17,6 m²
Činnosť 8 - Stála služba zabezpečenie stálej služby v podobe jednej osoby v priestoroch verejného obstarávateľa nepretržite,
Činnosť 8 - Stála služba počas pracovnej doby Pondelok až Piatok. Stála služba bude vykonávať drobné čistiace práce.
Činnosť 8 - Stála služba Pondelok, Streda 10. 00 - 16.00 hod, Utorok, Štvrtok, Piatok 10.00 - 14.00 hod.
Predpokladaná mesačná spotreba materiálu vrecia na odpad 30 l mikroténové 180 ks, vrecia na odpad 30 l hrubé 100 ks,
Predpokladaná mesačná spotreba materiálu vrecia na odpad 120 l: 100 ks, toaletný papier dvojvrstvový biely, šírka 19 cm, 130 m: 150 ks
Predpokladaná mesačná spotreba materiálu papierové utierky skladané jednovrstvové 25x23 cm, 20x250 ks v balení: 6 belení
Predpokladaná mesačná spotreba materiálu tekuté mydlo na ruky 15 l
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky ako napr. mzdy, doprava, čistiaci materiál, ochranné pracovné prostriedky a pracovné pomôcky na čistenie, resp. iné vybavenie
Verejný obstarávateľ poskytne bezplatne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu Verejný obstarávateľ poskytuje pre výkon služby
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinnosti svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku Verejného obstarávateľa počas výkonu služby
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby dodávateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami Verejného obstarávateľa a nespôsobovali poruchy v jeho činnosti
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestnosti a do miestností nebudú vstupovať tretie osoby
Poskytovateľ je najmenej tri dni pred začatím výkonu upratovacích služieb alebo pri obmene zamestnancov povinný nahlásiť Verejnému obstarávateľovi zoznam svojich zamestnancov
Verejný obstarávateľ zabezpečí poskytovateľovi vstup do priestorov v dohodnutom čase, oboznámi jeho zamestnancov s požiarnym štatútom, evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Poskytovateľ predloží Verejnému obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie personálu o známych interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti
Poskytovateľ v cene za poskytované služby zohľadní spotrebu materiálu a spotrebu čistiacich a dezinfekčných prostriedkov potrebných na riadne poskytovanie služby
Čistiace a dezinfekčné prostriedky používané pri poskytovaní upratovacích služieb musia spĺňať také požiadavky, ktorými nebude ohrozené zdravie človeka a životné prostredie
Prostriedky nesmú obsahovať žiadne zložky, ktoré boli identifikované ako látky zaradené do zoznamu uvedeného v nariadení ES č. 1907/2006. Nesmú byť použité rozprašovače obsahujúce hnacie plyny.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude používať najmä environmentálne šetrné prostriedky v súlade so Zeleným obstarávaním, na ktoré sa vzťahuje environmentálna značka EÚ (http://ec.europa.eu/enviroment/ecolabel/index_en.htm).
Vyžaduje sa zaistiť dodržiavanie zákazu používania PC, telefónov a ostatných zariadení a techniky objednávateľa personálom poskytovateľa.
Vyžaduje sa umožniť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa vykonávanie kontroly kvality dohodnutých služieb.
Vyžaduje sa bezplatne a bez zbytočného odkladu odstrániť oprávnené reklamácie vykonaných upratovacích služieb
Kvalita a priebeh pravidelných dohodnutých služieb - vykonaných prác (denné, týždenné, mesačné) sa bude kontrolovať priebežne a hodnotiť mesačne
Kvalita a priebeh nepravidelných dohodnutých služieb - vykonaných prác (umývanie okien, žalúzií, tepovanie kobercov, čistenie po maľovaní a/alebo sťahovaní z priestorov) sa bude kontrolovať a hodnotiť po vykonaní prác
V prípade nekvalite poskytovaných služieb /vykonaných prác / bezodkladne po zistení bude informácia doručená Dodávateľovi
Vyžaduje sa dodržiavať vnútorné pokyny a smernice Objednávateľa, určujúce prevádzkovo-technické a bezpečnostné podmienky pre prácu a pohyb v priestoroch a zariadeniach objednávateľa
Dodávateľ sa zaväzuje, že akceptuje dodatok, ktorým Objednávateľ môže zmeniť rozsah poskytovania služby v prípade zmeny rozsahu priestorov v rámci zmeny využívania priestorov. V nadväznosti na prípadnú zmenu rozsahu poskytovania služieb bude dodatkom upravená aj cena služby
Platby za poskytované služby budú uhrádzané mesačne na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní
Ak Dodávateľ odmietne poskytnúť celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, za cenu ním uvedenú, Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške ako je uvedená maximálna výška zdrojov v objednávke
Súpis spotrebného materiálu a čistiacich a dezinfekčných prostriedkov, ktoré bude poskytovateľ služby používať pri poskytovaní upratovacích služieb predloží do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
Poskytovateľ služby preukáže do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy realizáciu zákazky/zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za posledné tri roky t. j. roky 2012, 2013, 2014 v celkovej výške spolu 50.000,- EUR.
Poskytovateľ služby predloží do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy dokument, v ktorom uvedie priemerný ročný počet zamestnancov za posledné tri roky t. j. roky 2012, 2013, 2014.
Poskytovateľ služby predloží do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy dokument, v ktorom uvedie akým, strojno-technickým vybavením disponuje alebo aké strojno-technické vybavenie má k dispozícii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.08.2015 08:52 — 29.07.2016 08:52

1,00 ks

57 206,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2015 08:56

24.06.2015 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 467
 114
 14
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2015 09:13 - Vstupná ponuka 55 800,00 € Cena s DPH
24.06.2015 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka 37 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS