17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
35245590
Jaroslav Vasičko JV tlačiareň
64, Valkovce, 09042, SVK
Tlačené výrobky a príbuzne produkty - tlačivá štandardné
tlačivá , zdravotnícke tlačivá
Tovar, Služba
1. Tlačené výrobky a príbuzne produkty - tlačivá štandardné
|
|
---|---|
Funkcia |
dokumentácia, zaznamenávanie údajov ,tlačivá pre zabezpečenie prevádzky zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Registratúrny denník - - Kniha A4, rozsah - 100 listov, papier - bezdrevný ofsetový 90 g, tlač 1+1 | kniha | 30 | ||
Sprievodný list nebezpečných odpadov- Formát A4, samopriepisová súprava 50g, rozsah - 8 strán, tlač 1+1 | ks | 300 | ||
Priepustka z budovy- Blok A7, rozsah - 100 listov, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | blok | 400 | ||
Zápisník bezpečnosti práce- Formát A5, zošit, rozsah - 24 strán, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | zošit | 800 | ||
Zdravotný záznam- veľkosť 510x385, vyhotovenie - Dvojlist s 2 záložkami, papier - kartón 200g, tlač 1+1 | ks | 5000 | ||
Dekurz - Formát A4, list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 150 000 | ||
Preukaz o zdravotnej starostlivosti- Formát A7, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 2000 | ||
Kniha ošetrených neprijatých- Formát A4, rozsah - 400 listov, vyhotovenie - kniha, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | kniha | 1 | ||
Chorobopis - Formát A4, vyhotovenie - dvojlist list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 40 000 | ||
Záznam o hospitalizácii - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | ks | 20 000 | ||
Záznam o anestézii - Formát A4, vyhotovenie - dvojlist, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 10 000 | ||
Zdravotný záznam pre pracoviská JIS a AIM- veľkosť 840x297, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 4+0, farebná | ks | 35 000 | ||
Úmrtný lístok- Formát A7, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+0 | ks | 1500 | ||
Teplotná tabuľka-Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | ks | 12 000 | ||
Vložka do chorobopisu pre popáleniny (pre dospelých)- Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 1000 | ||
Operačná vložka chirurgická - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+0 | ks | 10 000 | ||
Zápisná kniha biotického laboratória- Formát A4, vyhotovenie - zošit, rozsah 100 listov, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | zošit | 3 | ||
Potvrdenie o odovzdaní - prevzatí vecí - Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 2000 | ||
Výmenný list- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | blok | 300 | ||
List o prehliadke mŕtveho a štatistické hlásenie o úmrtí - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 6000 | ||
Krvný obraz veľký - Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 100 000 | ||
Lekárska správa - nález - Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+0 | ks | 80 000 | ||
Záznam o priebehu rehabilitačnej starostlivosti A4- Formát A4, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 3000 | ||
Záznam o priebehu rehabilitačnej starostlivosti A5- Formát A5, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 3000 | ||
Sprievodný list na rtg. vyšetrenie - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | ks | 15 000 | ||
Lekársky poukaz- Formát A5, vyhotovenie - blok, rozsah - 50 listov, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | blok | 800 | ||
Poukaz na okuliare a optickú pomôcku- Formát A5, rozsah - 50 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 20 | ||
Lekársky predpis- Formát A6, vyhotovenie - blok, rozsah - 100 listov, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+0 | blok | 1400 | ||
Objednávka liekov (zdravotníckych pomôcok) /samo priepis/-Formát A5, vyhotovenie - blok, rozsah - 100 /25x4/, papier - samo priepis 50g, tlač 2+0 a 1+0, Číslovanie 4-listov rovnakým číslom na pokračovanie | blok | 150 | ||
Objednávka viazaných antibiotík-Formát A6, vyhotovenie blok 100 (50x2) listový, papier 60g, tlač 1+0 | blok | 200 | ||
Výpis z lekárskeho predpisu- Formát A6, vyhotovenie blok 100 listový, papier 60g, tlač 1+0 | blok | 40 | ||
Pôrodopis- Formát A4, vyhotovenie - dvojlist, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | ks | 5000 | ||
Dekurz pre pôrodnú sálu - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 4000 | ||
Dekurz pre šestonedelie -Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, 1+1 | ks | 6000 | ||
Záznam o novorodencovi - Formát A4, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 2000 | ||
Sprievodný list pre vyšetr. krvi tehotných žien - Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 1500 | ||
Žiadosť o umelé prerušenie tehotenstva a hlásenie potratu- Formát A4, vyhotovenie súprava, rozsah samopriepisové 3 listy, papier 60g, tlač 1+0 | ks | 2000 | ||
Hlásenie vrodenej chyby- Formát A4, vyhotovenie - súprava, rozsah - 2 listy, papier - samopriepis 60g, tlač 1+0 | ks | 100 | ||
Hlásenie úrazu- Formát A5, rozsah - 50 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 200 | ||
Karta pre kalmetizáciu - muži - Formát A6, vyhotovenie - karta, papier - kartón 170g, tlač 1+1 | ks | 500 | ||
Protokol o lekárskom vyšetrení ku skúške na alkohol v krvi - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 2000 | ||
Zdravotný záznam pre chorého na cukrovku- Formát A6, Vyhotovenie zošit 16 listový, papier 60g, tlač 1+1 | zošit | 400 | ||
Evidenčná karta chorých na zhubné nádory - Formát A5, vyhotovenie - karta, papier - kartón 170g, tlač 1+1 | ks | 1500 | ||
Žiadanka na krvný prípravok a predtransfúzne vyšetrenie- Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 15 000 | ||
Záznam o transfúzii - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | ks | 20 000 | ||
Obal chorobopisu pre psychiatrické liečebne- Formát 520x370, vyhotovenie - Dvojlist s 2 záložkami, papier - kartón 180g, tlač 1+0 | ks | 1500 | ||
Návrh na kúpeľnú liečbu- Formát A4, rozsah - 4 listy, vyhotovenie - súprava samopriepis 60g, tlač 1+0 | ks | 1000 | ||
Žiadanka o Sérologické vyšetrenie - Formát 1/3 A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 2+1 | ks | 2000 | ||
Bakteriologické vyšetrenie-Formát - 1/3 A4, vyhotovenie - list, papier - PB 60g, tlač 1+1 | ks | 10 000 | ||
Žiadanka na opravu - príkaz na prácu- Formát A5, rozsah - 50 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 300 | ||
Žiadanka o vypranie alebo oprava bielizne- Formát 1/2 A4, vyhotovenie blok, rozsah 100 (50x2), papier 60g, tlač 1+0 | blok | 300 | ||
Potvrdenie o úschove- Formát 1/3 A4, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | blok | 200 | ||
Miestny zoznam inventárneho úseku pre DHM - Formát - A4, vyhotovenie - dvojlist, papier - bezdrevný ofsetový, tlač - 1+1 | ks | 100 | ||
Súhrn výkonov za mesiac - Formát A4, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 500 | ||
Príkaz na dopravu osoby zo zdravotných dôvodov- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 200 | ||
Osobná karta pacienta- Formát 145x90, vyhotovenie karta, papier 170g, tlač 1+1 | ks | 10 000 | ||
I. Výkaz mzdových nárokov - Formát A4, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | ks | 20 000 | ||
Lekársky predpis na omamné látky- Formát A6, vyhotovenie - blok, rozsah - 75 /25x3/, papier - bezdrevný ofsetový, tlač - 2+0, Gramáž - 80g | blok | 200 | ||
Objednávka omamných látok- Formát A5, vyhotovenie - blok, rozsah - 200 /50x4/, papier - samopriepis, tlač - 2+0,1+0; garmáž - 60 g | blok | 30 | ||
Kniha omamných látok- Formát A3, rozsah - 57 listov, vyhotovenie - kniha, papier - bezdrevný ofsetový 80g, tlač 1+1 | kniha | 10 | ||
Záznam o spotrebe omamných látok- Formát A4, rozsah - 26 listov, vyhotovenie - zošit, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | zošit | 50 | ||
Evidencia dochádzky- Formát A3, vyhotovenie list, papier 60g, tlač 1+1 | ks | 500 | ||
Cestovný príkaz- Formát A5, vyhotovenie - list, papier - bezdrevný ofsetový 70g, tlač 1+1 | ks | 500 | ||
Dovolenka- Formát A6, rozsah 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | blok | 400 | ||
Inventárna karta dlhodobého hmotného a dlhodobého nehmotného majetku - Formát A5, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 600 | ||
Skladová karta zásob (typ a) - Formát A5, vyhotovenie - karta, papier - kartón 140g, tlač 1+1 | ks | 8000 | ||
Žiadanka na prepravu osôb - nákladu- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+0 | blok | 30 | ||
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy- Formát A5, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - bezdrevný ofsetový 60g, tlač 1+1 | blok | 20 | ||
Príjmový pokladničný doklad (s DPH, samopriepis)- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - samopriepis 60g, tlač 1+0 | blok | 20 | ||
Výdavkový pokladničný doklad (s DPH, samopriepis)- Formát A6, rozsah - 100 listov, vyhotovenie - blok, papier - samopriepis 60g, tlač 1+0 | blok | 20 | ||
Potvrdenka (číslovaná)- Formát A6, rozsah - 75/25x3/, vyhotovenie - blok, papier - bezfarebný ofsetový 60g, tlač 1+0 | blok | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlačivá musia byť v súlade s legislatívou SR a EU platné a správne. Aktuálnosť tlačív musí byť prepojená so sledovaním procesov v oblasti legislatívy - ministerstvami, úradmi a organizáciami, ktoré tlačivá tvoria, aktualizujú, zrušujú alebo administratívny proces usmerňujú. Verejný obstarávateľ neskúma vysporiadanie autorských práv, táto skutočnosť je v kompetencii výrobcu tlačív. | |
2.Pri tlačivách vo forme lepeného bloku požadujeme : | aby lepidlo neostávalo na odtrhnutom liste (recepty, poukazy ..). Ostatkové lepidlá na tlačivách spôsobujú poškodzovanie tlačiarní. Nesplnenie tejto podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
Názov |
Predpokladané množstvo zákazky je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže znížiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) Plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu 1 roka |
b) Termín dodania tovaru je do 10 dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
c) Súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky |
d) Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží v písomnej forme alebo mailom objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
- Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť - s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black list) trhoviska. |
e) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Fyzická osoba a právnická osoba zapísané v registri konečných užívateľov výhod sa považujú za partnerov verejného sektora zapísaných v registri partnerov verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z.z.Partner verejného sektora je povinný zabezpečiť overenie identifikácie konečného užívateľa výhod a podanie návrhu na zápis na účely zosúladenia zapísaných údajov do 31. júla 2017. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok: |
- doplnenia tovarov, stavebných prác alebo služieb, ktoré sú nevyhnutné a zmena druhej zmluvnej strany nie je z ekonomických alebo technických dôvodov možná |
- spôsobí verejnému obstarávateľovi ťažkosti a duplicitu nákladov |
- zmena zmluvy vyplynula z okolností, ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať |
2 .Zmluvná strana si vyhradzuje právo zmeniť dodávateľa v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak nemôže dodávať tovar, službu alebo stavebné práce za podmienok, ceny či v kvalite a množstve, ktoré si zmluvné strany navzájom dohodli, čím sa ale podstatne nezmení charakter zmluvy/ rámcovej dohody. |
V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. a 2. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvodu zmeny. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
04.09.2017 07:30 — 04.09.2018 16:00
1,00 Súhrn položiek definovaných v opise
25 280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2017 14:00
28.08.2017 12:00
28.08.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2017 14:06 - Vstupná ponuka | 25 280,00 | € | Cena bez DPH |
28.08.2017 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 333,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: