30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
50462725
Martens s.r.o.
Kopčianska 10, Bratislava, 85101, SVK
Detské reflexné vesty s potlačou
reflexné vesty
Tovar, Služba
1. Detské reflexné vesty s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Reflexná vesta je základným reflexným prvkom určeným na zvýšenie viditeľnosti účastníkov cestnej premávky pri pohybe na pozemných komunikáciách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. reflexná vesta veľkosť detská "XS" | ks | 3100 | ||
2. reflexná vesta veľkosť detská "S" | ks | 3100 | ||
3.reflexná vesta veľkosť detská "M" | ks | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Detská reflexná vesta | |
- | 100% polyester |
- | farba žltá s dvom horizontálnymi reflexnými pásmi po obvode vesty |
- | zapínanie - suchý zips |
- | 2x čierna potlač logami |
- | prípustné lemovanie - v žltej alebo oranžovej farbe |
2. Minimálny rozmer potlače logom č. 1 na chrbtovej strane detskej reflexnej vesty: | 16,5 x 7 cm |
3. Minimálny rozmer potlače logom č. 2 na prednej strane vpravo detskej reflexnej vesty: | 10 x 3 cm |
4. k položke 1. veľkosť "XS" | |
- | dĺžka vesty 45 cm |
- | šírka vesty 41 cm |
5. k položke 2. veľkosť "S" | |
- | dĺžka vesty 50 cm |
- | šírka vesty 44 cm |
6. k položke 3. veľkosť "M" | |
- | dĺžka vesty 55 cm |
- | šírka vesty 48 cm |
7. Reflexná vesta musí byť v súlade s normou EN 1150. | |
8. Povolená veľkostná odchýlka rozmerov viest je +/- 3 cm. |
Názov |
1. Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1 oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu s uvedením mena, čísla telefónu, e-mail adresy, ktorá bude oprávnená komunikovať s objednávateľom. |
1.2 predloží objednávateľovi Čestné vyhlásenie, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú vo výpise zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na webovom sídle ÚVO. V prípade uvedenia nepravdivých informácií táto skutočnosť bude považovaná za podstatné porušenie a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
2. Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, uvedená skutočnosť bude považovaná za podstatné porušenie a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
3. Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpočet (položky 1. - 3.) platný v čase uzatvorenia zmluvy. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá nový, originálny, nepoužitý tovar v originálnom balení, ktorý bude spĺňať všetky požiadavky v súlade s platnými STN, právnymi a bezpečnostnými predpismi. Doklad, že dodávaný tovar spĺňa uvedenú požiadavku predloží podľa bodu 10 a v súlade s predpismi platnými pre územie SR. |
5. V cene predmetu plnenia musia byť zohľadnené všetky náklady spojené s nakládkou, vyložením a dodávkou predmetu plnenia zmluvy (doprava a pod.) do miesta plnenia. |
6. Termín dodania predmetu plnenia je najneskôr do 60 dní odo dňa doručenia objednávky (vystavenej v listinnej podobe resp. e-mailom, pričom musí byť dodávateľom predmetná objednávka potvrdená) na tovary, ktoré musí dodávateľ dodať v súlade s technickými vlastnosťami a technickou špecifikáciou na tovar. |
7. Dodávateľ bude fakturovať dodaný a prevzatý tovar na základe podpísaných dodacích listov. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru a jednotkových cien položkovitého rozpočtu dodávateľa. Splatnosť faktúry za dodávku tovaru je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
9. Dodávateľ nesmie byť zapísaný v Registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedenom na webovom sídle ÚVO. |
10. Objednávateľ oznámi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy miesto plnenia. |
11. Vzor loga (potlač) bude zaslaný objednávateľom dodávateľovi najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
12. Návrh potlače logami a podoba reflexnej vesty bude podliehať schváleniu kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ predloží minimálne 7 dní pred samotnou výrobou objednávateľovi podľa uvedenej špecifikácie grafický návrh elektronicky ako bude vesta spolu s umiestnenými logami podľa špecifikácie vyzerať. Následne tento grafický návrh bude objednávateľ schvaľovať. |
13. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
14. V prípade ak objednávateľ po uzatvorení zmluvy zistí skutočnosti podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, objednávateľ túto skutočnosť bude považovať za podstatné porušenie a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.09.2017 12:00 — 24.10.2017 12:00
1,00 projekt
19 836,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2017 11:01
24.08.2017 13:00
24.08.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2017 20:56 - Vstupná ponuka | 19 836,00 | € | Cena s DPH |
24.08.2017 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: