36076643
Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky
Trnavská cesta 8/A, Bratislava, 82005, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných poukážok
Stravné poukážky, zabezpečenie stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom papierových stravných lístkov (ďalej len "stravných lístkov") platných pre obdobie trvania zmluvy vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Predmetom zákazky je aj tlač, balenie, doprava a doručenie papierových stravných lístkov na miesta dodania špecifikované v Osobitných požiadavkách do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Predpokladaný objem - množstvo stravných lístkov stanovené na obdobie 3 mesiacov od uzavretia zmluvy bude upresňované v jednotlivých objednávkach. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,20 | ||
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 27 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | min. 5 ochranných prvkov proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu cenu jedného stravovacej poukážky, |
Stravný lístok obsahuje | číselný resp. čiarový kód. |
Názov |
Predmetom zákazky je aj tlač, balenie, doprava a doručenie stravných lístkov na miesta dodania. |
Miesta dodania: Bratislava (2 rôzne miesta), Trnava, Nitra, Banská Bystrica, Trenčín, Žilina, Košice, Prešov. |
Objednávateľ doručí objednávku poštou, osobne, telefonicky, faxom alebo e-mailom na uvedenú kontaktnú osobu dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný doručiť stravné lístky, do 48 hodín odo dňa potvrdenia doručenia objednávky, na miesta dodania určené v tejto RD podľa údajov uvedených v konkrétnej objednávke. |
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Dodávateľ je povinný nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ alebo v článku „Zmluvná cena“ sa bude považovať za podstatné porušenie KZ. |
V prípade podstatného porušenia povinností Dodávateľa si Objednávateľ vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Trnavská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
3
1,00 celý predmet zákazky
118 133,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2017 15:30
23.08.2017 09:00
23.08.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2017 15:38 - Vstupná ponuka | 118 133,40 | € | Cena s DPH |
18.08.2017 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 118 132,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: