30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46465081
RI - PEX s.r.o.
Slnečná 15, Rozhanovce, 04442, SVK
oprava strešnej plechovej krytiny
oprava strešnej plechovej krytiny
Stavebná práca, Služba, Tovar
1. oprava strešnej plechovej krytiny
|
|
---|---|
Funkcia |
Strešná krytina je z pozinkovaného plechu a následkom pôsobenia poveternostných vplyvov je na niektorých miestach povrchovo skorodovaná a dažďová voda zateká cez komínové telesá. Dažďové vody sú odvádzané vonkajšími žľabmi a zvodmi, ktoré sú tiež skorodované a pokrivené. |
Je potrebné vykonať opravu strešnej krytiny, komínov a klampiarskych prvkov, čím sa zamedzí zatekaniu do vnútorných priestorov budovy a tým aj vzniku ďalších škôd na nehnuteľnom majetku. Zároveň je potrebné vykonať opravu bleskozvodného zariadenia, ktoré nespĺňa podmienky bezpečnej ochrany pred úderom blesku. |
Jednopodlažná budova, konštrukčná výška objektu do 4,5 m. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Očistenie - odmastenie celej plochy strechy pomocou tech. benzínu a oceľ. kefami | m2 | 951,40 | ||
2. dodávka + montáž prvý náter streš.krytiny ZINOREX S 2211(2v1)odtieň šedá hliníková | m2 | 951,40 | ||
3. dodávka + montáž druhý náter streš.krytiny ZINOREX S 2211(2v1)odtieň zelená kanadská | m2 | 951,40 | ||
4. dodávka + montáž zachytávačov snehu sedlových z Pz (2x60 m) | m | 120 | ||
5. Oprava komínových čiapok 450/450mm (vyspravenie lepidlom) | ks | 16 | ||
6. dodávka + montáž komínových striešok z Pz na jestvujúce rúry Ø 150 mm | ks | 16 | ||
7. Oprava oplechovania komínov-očistenie od malty a pretmelenie transparentným tmelom Spengler | ks | 16 | ||
8. Oprava omietok požiarnych múrov 0,25x3,0 m | m2 | 0,75 | ||
9. dodávka + montáž- oplechovania čela protipožiarnych múrov 1,1m x r.š.0,3 m z Pz | ks | 4 | ||
10. Demontáž jestvujúcich, žľabov, zvodov (2x67 + 8x3m) | m | 158 | ||
11. dodávka + montáž Pz žľabov Z 33 | m | 134 | ||
12. dodávka + montáž Pz čela žľabov CL 33 | ks | 4 | ||
13. dodávka + montáž Pz zvodov ZR 120 - 3,0 m | ks | 8 | ||
14. dodávka + montáž kotlíkov KL 33/120 | ks | 8 | ||
15. dodávka + montáž koleno“S“ KCS 120 | ks | 8 | ||
16. dodávka + montáž koleno“V“ KCV 120 | ks | 8 | ||
17. Oprava hákov H 33-doplnenie plieškov na uchytenie žľabu, očistenie, náter, vyspádovanie (cca 36 hodín) | súbor | 1 | ||
18. dodávka + montáž oprava dier v plechovej krytine prelepením piesk. lepenkou Elastocene, vrátane penetračného náteru | m2 | 15 | ||
19. montáž+demontáž lešenia pracovného ľahkého (67x3m)x2 | m2 | 402 | ||
20. Výkop ryhy pre zemniacu pásovinu v zemine 3: š.= 0,2x hl.=0,5x dl. = ( 67 + 67 + 14) 148 m | m3 | 14,80 | ||
21. Zásyp ryhy | m3 | 14,80 | ||
22. dodávka + montáž zemniacej pásoviny 30/5 Fe/Zn 1kg=1,06 m – 148 m | kg | 156,88 | ||
23. dodávka + montáž pripojovacia svorka k žľabom SO | ks | 9 | ||
24. dodávka + montáž svorka zemná SR 03 | ks | 9 | ||
25. dodávka + montáž svorka spojovacia SS | ks | 9 | ||
26. dodávka + montážsvorka zemniaca SJ02 | ks | 9 | ||
27. dodávka + montáž svorka skúšobná SZ | ks | 9 | ||
28. Zmeranie zemného odporu pôdy | ks | 2 | ||
29. Vystavenie revíznej správy bleskozvodu ( v 3 výtlačkoch) | súbor | 1 | ||
30. Presun hmôt pre klampiarske konštrukcie | súbor | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, odborovým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. zhotoviteľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Dodávateľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela objednávateľovi. |
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce a materiál, podľa technologického postupu prác. |
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza zo zhotoviteľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, zhotoviteľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Dodávateľ je povinný dokladovať objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne podľa tejto zmluvy, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov a meno tejto osoby je povinný oznámiť objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania súpisu prác oboma zmluvnými stranami a trvá tri roky. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Dodávateľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať poverenému pracovníkovi objednávateľa. |
Miesto vykonania diela: Sučany. |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na opravu, montáž a OP a OS podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP, na VTZ elektrické. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), ktorá je podnikateľom a nie je zamestnávateľom musí vlastniť platné Osvedčenie (vydané na osobu) v zmysle ods. 1. § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. a § 24 Vyhlášky 508/2009 Z.z. na opravu, montáž a OPaOS VTZ elektrické vrátane bleskozvodov. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Posádková strelnica Sučany, súp. č. 1701, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
05.09.2017 07:00 — 16.10.2017 15:00
1,00 súbor položiek
20 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.08.2017 08:08
31.08.2017 11:00
31.08.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.08.2017 15:48 - Vstupná ponuka | 20 500,00 | € | Cena s DPH |
30.08.2017 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 445,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: