30810787
Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky
Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Multifunkčná tlačiareň -Prenájom
multifunkčná tlačiareň, prenájom, tlač, kopírovanie, skenovanie, faxovanie
Tovar, Služba
1. Multifunkčná tlačiareň -Prenájom
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom multifunkčného zariadenia a s tým súvisiacich služieb a kúpa softvérového vybavenia pre manažment tlačového prostredia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Prenájom multifunkčných zariadení- farebná laserová tlačiareň, skener, kopírka, fax ( Zariadenie typu A) | ks | 1 | ||
Predpokladaný počet vytlačených farebných strán veľkosti A4 za mesiac na jednom zariadení | ks | 5555 | ||
Predpokladaný počet vytlačených čiernobielych strán veľkosti A4 za mesiac na jednom zariadení | ks | 1111 | ||
Rýchlosť tlače čiernobielo, strán za minútu | ks | 32 | ||
Rýchlosť tlače farebne , strán za minútu | ks | 32 | ||
Pevný disk veľkosť | GB | 32 | ||
Procesor dvojjadrový- takt | GHz | 1 | ||
Pamäť | GB | 4 | ||
Veľkosť displeja | palec | 9 | ||
USB 2,0 port | ks | 4 | ||
Rozlíšenie | dpi | 1200*1200 | ||
Rýchlosť skenovania, čiernobielo, farebne ks za minútu | ks/ min | 160 | ||
Zásobník na papier A4- počet listov spolu | ks | 1000 | ||
3. Softvér pre manažment tlačového prostredia ( neobmedzený počet tlačiarní) | ks | 1 | ||
Počet licencií pre terminálové zariadenia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebný kapacitný dotykový displej (1+2) | áno |
Pevný disk typ (1) | SSD |
Pripojenie 10/100/100Base-T( 1+2) | áno |
Obojstranná tlač ( 1+2) | áno |
Priama tlač z vysokorýchlostného portu USB 2,0 ( 1+2) | áno |
Skenovanie do siete/ mailu/ zložky/FTP/USB ( 1+2 ) | áno |
Podpora rozhrania TWAIN ( 1+2) | áno |
Manuálny podávač, 150 listov, užívateľské formáty A6R-SRA3 ( 1+2) | áno |
Formát papiera A3, A4, A5 ( 1+2) | áno |
Možnosť nastavenia na 3 - úrovňové účtovanie % pokrytia tonerom plochy A4, A3 ( 1+2 ) | áno |
Možnosť použitia prázdnej tonerovej nádoby ako odpadovej nádoby ( 1+2 ) | áno |
Uzamykanie tonerov, užívateľ dokáže vymeniť toner až po jeho úplnom minutí ( 1+2) | áno |
Tlačové ovládače kompatibilné a certifikované s platformou MS Windows server 2012 R2 (1+2) | áno |
Tlačové ovládače kompatibilné a certifikované s terminálovým prostredím Citrix Xenapp 7.9 ( 1+2 ) | áno |
Softvér pre manažment tlačového prostredia | 1 |
Bezpečnostné certifikáty GS, TUV, CE, ISO 9001, ISO 14001 ( 1+2 ). | áno |
Počet strán, výtlačkov a kópií na všetkých zariadeniach v tlačovom prostredí, používanie obojstrannej tlače ( duplex), farebné, čierno biele stránky, | áno |
Platforma servera MS Windows | áno |
Požadovaná funkcionalita: priama tlač - účtovanie, zabezpečená tlač, odložená tlač, monitoring lokálnej tlače, follow- me, clusterovanie tlačiarní, povolenie/ zakázanie farebnej tlače, automatické smerovanie úloh, možnosť náhľadu tlačovej úlohy v tlačovom jazyku PCL 5 a 6, POSTSCRIPT III, nastavenie skenovacích profilov pre každého užívateľa osobitne na displeji zariadenia, skenovanie jedným tlačítkom pre prihláseného užívateľa do personalizovanej cieľovej destinácie( E mail, SMB folder a pod. ), použitie jednotlačítkovej voľby na embedded terminále pre ľahké kopírovanie " Easy Copy", | áno |
Nastavenie užívateľskej politiky a paralelná práca dvoch užívateľov, pokiaľ jeden tlačí, druhý skenuje. | áno |
Sledovanie nákladov na tlač a kopírovanie, rozdelenie nákladov podľa projektov, užívateľov, stredísk, zariadení, zostavy nákladov a výnosov pre jednotlivé strediská, interná prefakturácia, viacúrovňové sledovanie cien za vytlačenú stránku podľa pokrytia. | áno |
Podporované zariadenia: tlačiarne, kopírky, multifunkčné zariadenia, plotre, lokálne tlačiarne ( vrátane USB tlačiarní). | áno |
Možnosť automatického rozosielania štatistických zostáv na rôzne e maily. | áno |
HW blokácia zariadenia. | áno |
Identifikácia užívateľov pred začatím kopírovania na zariadení prostredníctvom MiFare a PIN kódu, kompatibilnou s existujúcou kartou dochádzkového systému. | áno |
On line účtovanie nákladov na tlač/ kopírovanie/ skenovanie podľa skutočne vytlačených strán. | áno |
Synchronizácia s Active Directory ( užívatelia, skupiny, ID karty). | áno |
Automatická replikácia dát z pobočkových serverov, podpora nastavovania kvót pre užívateľov. | áno |
Webové užívateľské rozhranie( bez nutnosti inštalácie). | áno |
On line štatistiky na webovom rozhraní. | áno |
Terminálové ovládanie na tlačových zariadeniach cez LCD dotykovú obrazovku integrovane. | áno |
Automatické objednávanie a kontrola spotrebného materiálu. | voliteľne |
Kontrola zásob skladu spotrebného materiálu a množstevná optimalizácia spotrebného materiálu. | voliteľne |
Automatické objednávanie servisu a kontrola servisných hlásení. | voliteľne |
Sledovanie zmluvných SLA, kontrola a evidencia preventívnych prehliadok, vytvorenie zoznamu chybových kódov, sledovanie a kontrola zmluvných pokút, nadspotreba tonerov. | voliteľne |
Upozornenie obsluhy na nesprávnu, či predčasnú výmenu tonera priamo na displeji zariadenia. | voliteľne |
V prípade výpadku dátovej konektivity so serverom, možnosť offline režimu overenia užívateľa na zariadení. | áno |
Hlásenie problému z panelu zariadenia, vzdialené zobrazenie poruchy na displeji zariadenia ( napr. " pozor špiním, použite iba skenovanie"). | áno |
SW pre tlačovú správu musí mať integrovaný objednávkový systém, umožňujúci automatické generovanie objednávok spotrebného materiálu pre konkrétne tlačové zariadenie, pričom SW sám vyhodnocuje časovú potrebu, v akom predstihu je nutné objednať príslušný toner pre konkrétne tlačové zariadenie( just in time). | voliteľne |
Počet licencií pre sieťové a lokálne zariadenia. | neobmedzene |
Názov |
Požaduje sa predloženie cenovej ponuky s DPH, predstavujúcej cenu, za kúpu softvéru pre manažment tlačového prostredia a cenu za prenájom 1 zariadenia na 48 mesiacov , plus cenu za vytlačené strany vypočítanej podľa vzorca: cena za softvér + cena za prenájom 1 zariadenia na 48 mesiacov ( 5555x48xA4ČBX+ 1111x48xA4FBX) |
kde : A4ČBX je cena výtlačku/ kópie za čiernobielu A4 , A4FBX je cena výtlačku/ kópie za farebnú A4 |
Príklad výpočtu: 300+4000+(5555x48x0,008+1111x48x0,035)=4300+(2133,12+1866,48)=8299,60 € bez DPH = 9959,52 € s DPH |
Požaduje sa predloženie cenovej ponuky , kde cena za výtlačok/ kópiu jedného hárku A3 predstavuje cenu za 2 kusy výtlačkov/ kópií hárkov A4. |
Požaduje sa v cene 1 kópie: poskytovanie potrebných náhradných dielov, dodávanie potrebného spotrebného materiálu, prevádzkový servis, cestovné, amortizácia zariadenia, poistenie vzťahujúce sa na zničenie stroja náhodnou alebo živelnou udalosťou a odcudzeniu, inštalácia a zaškolenie personálu. |
V cene 1 kópie nie je započítané: xerografický papier, kramličky do zošívačky, služby spojené s prepojením na počítačovú sieť. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty ako aj kompletnú technickú špecifikáciu tovaru. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
Požaduje sa uzatvorenie nájomnej zmluvy na dobu 48 mesiacov. Predčasné ukončenie zmluvy je možné len s odstúpením za podmienok stanovených platnými právnymi predpismi, alebo dohodou s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
Do celkovej sumy sú započítané náklady na kúpu softvéru pre manažment tlačového prostredia a za prenájmy multifunkčných zariadení na 48 mesiacov, celkové náklady za vyhotovené výtlačky pri stanovenom predpokladanom množstve, cena servisu a služieb súvisiacich s prevádzkou multifunkčného zariadenia a dodávka náhradných dielov a spotrebného materiálu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarania pre oba typy zariadenia: cenu ČB výtlačku A4, cenu FAR výtlačku A4, cenu mesačného prenájmu pre zariadenie typu A, cenu mesačného prenájmu pre zariadenie typu B, cenu za kúpu softvérového vybavenia pre manažment tlačového prostredia. |
Požaduje sa nástup plnenia a kompletné dodanie predmetu zákazky do 5 dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv. |
Predložené jednotkové ceny za mesačný prenájom zariadení a za vyhotovenie výtlačkov sú maximálne, záväzné počas platnosti zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvá výtlačkov a ani vyčerpať celkovú cenu predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby počas celej dĺžky trvania zmluvy, t.j. na 48 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu zmluvy. |
Požaduje sa prenájom nových a nepoužitých zariadení. |
Požaduje sa vykonávanie autorizovaného záručného servisu danej značky počas záručnej doby. |
Požaduje sa dodanie certifikátu na vykonávanie autorizovaného záručného servisu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa vykonávanie autorizovaného servisu počas doby trvania zmluvy s nasledovnými podmienkami: Výmena tonerovej náplne do 1 hodiny od vyprázdnenia náplne, vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 8 pracovných hodín od nahlásenia poruchy dodávateľovi, odstránenie vád/ porúch najneskôr do 24 hod od nástupu servisného technika na servisnú opravu, odstránenie vád/ porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov |
potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, v prípade ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/ poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar( identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby ( napr. dopravné náklady, náhradné diely a pod.) |
Dodávateľ zabezpečí podľa požiadaviek nájomcu spotrebný materiál- toner a náhradné diely, prevádzkový servis a pravidelné prehliadky stroja podľa potreby. Všetky diely vymenené počas trvania prenájmu sú majetkom dodávateľa. |
Dodávateľ zaškolí 1-2 osoby, ktoré určí nájomca, zodpovedné za obsluhu a prevádzku zariadenia. |
Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní a nainštalovaní prenajatého zariadenia objednávateľovi v mesačnom intervale a to na základe dodávateľom vystavených faktúr za čiastočné plnenie doručených objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien. |
Preberací protokol musí obsahovať splnenie jednotlivých podmienok stanovených v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, dátum a podpisy zástupcov dodávateľ a objednávateľa. |
Mesačná fakturácia zahŕňa cenu za mesačný prenájom multifunkčného zariadenia a mesačné náklady za skutočný počet vyhotovených výtlačkov. Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán v mesačnom intervale. |
Splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20% z ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami( black- list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Švermova 43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
31.08.2017 14:12 — 30.08.2021 15:00
1,00 ks
9 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2017 14:14
23.08.2017 14:15
23.08.2017 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2017 15:16 - Vstupná ponuka | 9 599,99 | € | Cena s DPH |
21.08.2017 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 096,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: