36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
46892656
Dual Fin s. r. o.
Zahradnicka 33, Bratislava, 81107, SVK
Oprava chodby - výmena koberca
Koberec, výmena koberca, manipulačné práce s nábytkom, likvidácia odpadu,
Tovar, Služba
1. Oprava chodby - výmena koberca
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena koberca, dodanie koberca, vysťahovanie a nasťahovanie nábytku, likvidácia starého koberca a odpadu vzniknutého pri oprave |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Koberec | m2 | 30,00 | ||
Celoplošné lepenie koberca | m2 | 30,00 | ||
Demontáž a montáž kobercového sokla | bm | 22,00 | ||
Demontáž a montáž prechodovej lišty/ukončovacej lišty | bm | 6,00 | ||
Strhávanie a likvidácia pôvodného koberca | m2 | 23,00 | ||
Strhávanie a likvidácie pôvodného PVC | m2 | 23,00 | ||
Brúsenie podkladu | m2 | 23,00 | ||
Lokálne vyspravenie podkladu | kg | 26,00 | ||
Penetrácia podkladu | m2 | 23,00 | ||
Nivelizácia podkladu do 7. mm - rýchloschnúci materiál | m2 | 30,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nivelizácia | Realizácia po dohode v prípade potreby - posúdenie po strhnutí starých podlahovín (lepenie koberca možné po 24 hod.) |
Farba koberca | Modrá - vzor príloha č. 1 (pred realizáciou poskytnúť vzorku) |
Názov |
1. Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
2. Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa prevedenie prác na vysokej kvalitatívnej úrovni pri dodržaní parametrov zadania, platných STN noriem, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
3. Všetky materiály a technológie použité v procese realizácie musia mať svoj vlastný certifikát, resp. musia byť v súlade so zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
4. Zhotoviteľ zabezpečí nakladanie s odpadmi realizovať v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich nakladanie s odpadmi, t. j. vrátane dokladovania o naložení s odpadom. Náklady na odstránenie odpadu musia byť dodávateľom zohľadnené v cenovej ponuke |
5. Zhotoviteľ bude realizovať predmet zákazky tak, aby k obmedzeniu užívania priestorov objednávateľa prišlo len na nevyhnutný čas po dohode s poverenou osobu objednávateľa. |
6. Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť čistotu a poriadok na pracovisku. |
7. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zmluvy. |
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
9. Dodaný koberec musí byť nový, nepoužitý. |
10. Objednávateľ požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku, technické špecifikácie (v slovenskom, resp. českom jazyku), na odsúhlasenie kvality a vlastností ponúkaného predmetu zákazky. Zároveň doručí obstarávateľom rozpis jednotkovej ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre). |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
11.09.2017 08:00 — 18.09.2017 14:00
1,00 celá zákazka
1 428,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.08.2017 10:48
31.08.2017 14:00
31.08.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2017 07:38 - Vstupná ponuka | 1 428,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2017 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 420,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: