50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
34495827
Ing.Jaroslav Kmeť - TONER
Suvorovova 36, Žilina, 01001, SVK
Multifunkčné zariadenie
tlačiareň, skener, kopírovanie
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie multifunkčným zariadením. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Canon imageRUNNER C1225iF, alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typická spotreba v zapnutom stave | 800 W |
Technológia tlače | laserová, farebná |
Formáty papiera | A4, A5 |
Rozhranie tlačiarne | USB, LAN |
Funkcie: | kopírovanie a skenovanie, automatická obojstranná tlač (duplex), obojstranné skenovanie, FAX, možnosť dokúpiť podavač |
Rozlíšenie skeneru | 600 DPI |
Rýchlosť skenovania | 25 str./min |
Funkcie skeneru | automatický podávač, obojstranný automatický podávač (DADF) |
Maximálne rozlíšenie tlače | 2400 DPI |
Vstupný zásobník | 650 ks |
Výstupný zásobník | 250 ks |
Rýchlosť farebnej tlače | 25 str./min |
Rýchlosť čiernobielej tlače | 25 str./min |
Doba tlače prvej strany (čb tlač) | 8,23 s |
Spotreba v Stand-by | 30 W |
Displej | dotykový |
Veľkosť displeja | 8,9 cm |
Hlučnosť | 50 dB |
Kompatibilita | Windows 7, 8, 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý. |
Zabezpečený servis do 48 hodín. |
Uvedené parametre sú minimálne. |
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia. |
V prípade zistenia vád premetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry ddodávateľom. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | Meno, tel. a e-mail kontakt |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
28.08.2017 13:32 — 11.09.2017 13:32
1,00 ks
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.08.2017 13:35
21.08.2017 13:33
21.08.2017 13:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2017 15:30 - Vstupná ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
17.08.2017 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 842,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: