00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
44783892
Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK
PAPIEROVÉ HYGIENICKÉ POTREBY A ZÁSOBNÍKY
toaletný papier, papierové utierky v rolke, papierové utierky skladané, zásobníky, dávkovače
Tovar, Služba
1. PAPIEROVÉ HYGIENICKÉ POTREBY A ZÁSOBNÍKY
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásobníky na papierové hygienické potreby a náplne do nakupovaných zásobníkov slúžiace na zabezpečenie hygienického režimu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1.1 - Zásobník na skladané papierové utierky | ks | 87 | ||
Položka č. 1.2 - Zásobník na papierové utierky v kotúči | ks | 5 | ||
Položka č. 1.3 - Zásobník na dva kotúče toaletného papiera | ks | 22 | ||
Položka č. 1.4 - Zásobník na veľký kotúč toaletného papiera | ks | 7 | ||
Položka č. 2.1 - Skladané papierové utierky | 1 ks utierky | 3 196 800 | ||
Položka č. 2.2 -Papierové utierky v kotúči | 1 meter návinu | 86 400 | ||
Položka č. 2.3 - Toaletný papier - klasický kotúč | 1 meter návinu | 72 580 | ||
Položka č. 2.4 - Toaletný papier - veľký kotúč | 1 meter návinu | 347 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1.1 - Zásobník na skladané papierové utierky | |
- prevedenie: | na skladané papierové utierky typu ZZ |
- kapacita zásobníka: | min. 300 ks utierok |
- materiál: | odolný ABS plast |
- farba: | biela |
- okienko na kontrolu množstva náplne | |
Položka č. 1.2 - Zásobník na papierové utierky v kotúči | |
- prevedenie: | na kotúče s vonkajším odvíjaním |
- typ: | mechanický - bez potreby napájania na elektrinu a batérie |
- odrezanie útržku z rolky: | automatické mechanické |
- uvoľnenie utierky pri jej uviaznutí: | pomocným kolieskom alebo pákou |
- na kotúče s dĺžkou návinu: | 100 - 140 m |
- materiál: | odolný ABS plast |
- farba: | biela |
- okienko na kontrolu množstva náplne | |
Položka č. 1.3 - Zásobník na dva kotúče toaletného papiera | |
- prevedenie: | na dva klasické kotúče toaletného papiera |
- na kotúče s dĺžkou návinu: | 60 - 80 m |
- materiál: | odolný ABS plast |
- farba: | biela |
Položka č. 1.4 - Zásobník na veľký kotúč toaletného papiera | |
- prevedenie: | na veľký kotúč s priemerom 26-27 cm |
- rezná plocha: | ozubená |
- materiál: | celokovový s bielou povrchovou úpravou |
- okienko na kontrolu množstva náplne | |
Položka č. 1.1 - 1.4 - Zásobníky | |
- prevedenie: | nástenný |
- zásobník musí byť uzamykateľný na kľúč | |
- zásobník vrátane montážneho materiálu | |
- povrchová úprava zásobníka musí byť odolná voči dezinfekčným prostriedkom | |
- zásobník vhodný do frekventovaných priestorov | |
Položka č. 2.1 - Skladané papierové utierky | |
- náplň do nakupovaných zásobníkov na skladané papierové utierky | |
- prevedenie: | skladanie typu ZZ |
- počet vrstiev: | dve |
- materiál: | s podielom celulózy |
- farba: | biela |
- gramáž: | min. 2 x 22 g/m2 |
- šírka utierky: | 23-25 cm |
- dĺžka utierky: | 21-24 cm |
- počet kusov utierok v 1 balení: | 140-170 |
- razba: | áno |
- vysoká pevnosť utierky za mokra | |
Položka č. 2.2 -Papierové utierky v kotúči | |
- náplň do nakupovaných zásobníkov na papierové utierky v kotúči | |
- spôsob odvíjania: | vonkajšie |
- počet vrstiev: | dve |
- materiál: | celulóza |
- farba: | biela |
- gramáž.: | min. 2 x 20 g/m2 |
- dĺžka návinu v metroch: | 100-140 m |
- razba: | áno |
Položka č. 2.3 - Toaletný papier - klasický kotúč | |
- náplň do nakupovaných zásobníkov na dva kotúče toaletného papiera | |
- počet vrstiev: | dve |
- materiál: | recyklovaný |
- belosť: | min. 68 % |
- gramáž: | min. 2 x 16 g/m2 |
- dĺžka návinu 1 ks kotúča v metroch: | 60-80 m |
- perforácia: | áno |
- razba: | áno |
Položka č. 2.4 - Toaletný papier - veľký kotúč | |
- náplň do nakupovaných zásobníkov na veľký kotúč toaletného papiera | |
- priemer kotúča: | 26-27 cm |
- počet vrstiev: | dve |
- materiál: | recyklovaný |
- belosť: | min. 50 % |
- gramáž: | min. 2 x 17 g/m2 |
- dĺžka návinu v metroch: | 320-360 m |
Názov |
DOKLADY A VZORKY: |
Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom predloží dodávateľ DOKLADY a VZORKY na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať čiastkové objednávky a prípadné reklamácie. |
2. Aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: |
- poradové číslo položky predmetu zákazky, |
- názov položky predmetu zákazky (uvedený objednávateľom), |
- merná jednotka (MJ) (uvedená objednávateľom), |
- počet MJ pre zásobníky/predpokladaný počet MJ pre náplne na obdobie 12 mes. (uvedený objednávateľom), |
- obchodný názov ponúkanej položky predmetu zákazky, |
- názov výrobcu ponúkanej položky predmetu zákazky |
- dĺžka návinu kotúča v metroch pre položku č. 2.2, 2.3, 2.4/počet kusov utierok v balení pre položku č. 2.1, |
- forma balenia |
- počet zásobníkov/predpokladaný počet balení na obdobie 12 mesiacov (prepočet na plánovaný počet MJ na obdobie 12 mes.) , |
- jednotková cena za balenie v EUR bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena za balenie v EUR s DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
- celková cena v EUR bez DPH za príslušnú položku predmetu zákazky, |
- celková cena v EUR s DPH za príslušnú položku predmetu zákazky, |
- celková cena v EUR bez DPH za predmet zákazky, |
- celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky |
Návrh formulára Aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto plnenia, montáže zásobníkov a záručného servisu zásobníkov . |
3. Prospektový materiál vrátane podrobného popisu všetkých požadovaných technických a kvalitatívnych vlastností a zobrazenia ponúkaného produktu ku všetkým položkám predmetu zákazky tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v Opisnom formulári. Prospektový materiál vrátane podrobného popisu musí byť predložený v slovenskom alebo českom jazyku. |
4. Vzorky tovaru náplň do zásobníkov - Položka č. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4: |
- vzorky ponúkaných tovarov uvedených v aktualizovanom rozpočte predmetu zákazky v počte jedno balenie pre položku č. 2.1, jeden kotúč pre položku č. 2.2, 2.3 a 2.4, požaduje sa viditeľná identifikácia každej predloženej vzorky v súlade s aktualizovaným rozpočtom predmetom zákazky, na základe ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. Uchádzač nemá nárok na finančnú náhradu vzorky ani na jej vrátenie. |
-------------------------------------------------------------------------------------- |
Dodávateľom predložené doklady a vzorky objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
-------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY: |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
1. Lehota trvania rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby vyčerpania zmluvného finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Objednávateľ požaduje dodať nový tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
4. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy, t.j. čiastkovej objednávky od objednávateľa. |
5. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky spravidla v mesačných intervaloch, a to na základe čiastkových objednávok v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. Dodávka zásobníkov bude predmetom prvej čiastkovej objednávky. |
6. Požaduje sa dodanie tovaru: |
- do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, |
- dodávateľ je povinný minimálne 1 pracovný deň pred dodaním tovaru oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia, |
- dodávateľ spolu s tovarom dodá dodací list, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, číslo objednávky, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH a cenu celkom. |
7. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, podkladom pre vystavenie faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu objednávky a dodacieho listu. |
8. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. § 340 b ods. 5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní. |
9. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v prísl. výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v prísl. výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
10. Záručné podmienky a podmienky reklamácie: |
- záručná doba na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov, |
- v prípade reklamácie zásobníkov v rámci záručnej doby dodávateľ zabezpečí opravu resp. výmenu reklamovaného zásobníka najneskôr do 48 hodín od oznámenia kupujúceho o vade a hradí všetky náklady s tým spojené vrátane dopravy |
11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
Pokračovanie: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
12. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
-------------------------------------------------------------------------------------- |
Požadujeme dodanie predmetu zákazky minimálne v špecifikácii uvedenej v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Opakovaný výskyt závažných nedostatkov – kvalita dodávok kúpy, nedodržanie požadovaných parametrov, nesplnenie termínu dodania predmetu kúpy od doručenia objednávky a pod. bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
21 467,31
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.08.2017 09:41
06.09.2017 11:00
06.09.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.08.2017 10:33 - Vstupná ponuka | 21 467,00 | € | Cena bez DPH |
06.09.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: