00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
30775264
SVOP, spol. s r.o.
Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK
(2) Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DaWinci
štandardná softvérová podpora, podpora licencií , podpora licencií, údržba licencií, vývoj softvéru
Služba
1. (2) Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DaWinci
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie štandardnej softvérovej podpory licencií, poskytovanie služieb technickej podpory, servisu a vývoja pre knižničný systém DaWinci |
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa poskytovať objednávateľovi podporu knižničného systému DaWinci, jeho technickú podporu, údržbu, servis, maitenance a úpravy (ďalej aj ako „služby“) na 24 mesiacov od účinnosti zmluvy |
Obstarávané služby nezahŕňajú podporu, údržbu a servis technických zariadení, na ktorých je systém DaWinci u objednávateľa prevádzkovaný. Predmetom zmluvy nie je zálohovanie dát ani ich bezpečnosť . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Služby podpory , technickej podpory, údržby, servisu, maitenance a úpravy knižničného systému DaWinci, | súbor činností | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodanie služieb viazaných k zabezpečeniu prevádzky knižničného systému DaWinci v nasledovnom rozsahu: | |
• Sledovanie prevádzkových parametrov SQL databáz | Dohľad, kontrola a modifikácia parametrov údržby a zálohovania databáz |
• Sledovanie prevádzkových parametrov SQL databáz | Doplnky a úpravy databázových štruktúr, kontroly konzistentnosti, optimal-izácia indexov |
• Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | Dohľad a kontrola aplikačných časti sytému, monitoring portov |
• Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | Preventívna činnosť – sledovanie logov, využitia diskovej kapacity |
• Sledovanie prevádzkových parametrov aplikačných častí | Monitoring celkového stavu inštalácie, serverovej kapacity a notifikácia zá-kazníka o možnom ohrození prevádzky |
• Podpora | dodávanie nových verzií KIS DaWinci aspoň 2x ročne |
• Podpora | dodávanie záplat v prípade identifikácie závažnej chyby |
• Podpora | bežná údržba jednotlivých SW častí systému |
• Podpora | odborné konzultácie mimo hotline podpory v rozsahu minimálne 80 hodín |
• Odstraňovanie problémov | hotline podpora v prípade obmedzenia prevádzky vinou systému |
• Odstraňovanie problémov | zabezpečovanie skorého zásahu v prípade prevádzkových problémov |
• Odstraňovanie problémov | v prípade nutnosti reinštaláciu systému |
• úpravu KIS DaWinci v nasledujúcom rozsahu: | implementácia funkcionality vyhľadávania len e-kníh do modulu OPAC |
• úpravu KIS DaWinci v nasledujúcom rozsahu: | prepojenie bibliozáznamu v OPAC s digitálnym objektom v MediaInfo |
• úpravu KIS DaWinci v nasledujúcom rozsahu: | zviditeľnenie bibliozáznamu z KIS DW vo vyhľadávači Google |
• úpravu KIS DaWinci v nasledujúcom rozsahu: | doplnenie funkcionality štatistiky o množstve otvorení e-kníh za určité obdobie do modulu OPAC |
• úpravu KIS DaWinci v nasledujúcom rozsahu: | úprava interfejsu KIS DW kvôli synchronizácii identít s centrálnym identity managementom |
• úpravu SW modulov systému v nasledujúcom rozsahu: | podľa špecifických požiadaviek objednávateľa počas doby trvania zmluvy v rozsahu 120 analyticko-programátorských hodín |
Názov |
Dodávateľ je povinný poskytovať služby v rozsahu časti technická špecifikácia predmetu zákazky v mieste plnenia Bratislava-Staré mesto |
Dodávateľ do 5 dní od účinnosti zmluvy predloží súhlas autora softvéru DaWinci pre poskytovanie služieb podpory a vývoja. |
Dodávateľ do 5 dní od účinnosti zmluvy predloží vlastný návrh na plnenie zmluvy vrátane jednotkových cien vrátane a bez DPH. |
Základná doba pre poskytovanie služieb bude v pracovnej dobe objednávateľa (od 8:00 do 16:00), od pondelka do piatku, s výnimkou štátom uznaných sviatkov |
V prípade nutnosti, ak nastane kritický stav resp. dlhodobý problém s prevádzkou, zabezpečí dodávateľ okamžitý zásah, ktorým sprevádzkuje systém v čo najkratšom čase, najneskôr však do šiestich hodín od nahlásenia problému objednávateľom. |
Počas trvania služby dodávateľ zaväzuje dodať a zaviesť do prevádzky všetky nové verzie systému DaWinci po predchádzajúcom odsúhlasení objednávateľa. Dodávka bude zahŕňať aj príslušnú dokumentáciu |
Dodávateľ poskytne zákazníkovi po dobu trvania služby odborné konzultácie k systému v rozsahu minimálne 80 hodín. Konzultácie sa vykonajú operatívne podľa potreby prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V odôvodnených prípadoch sa po vzájomnej dohode môžu konzultácie vykonať osobne |
Dodávateľ v rámci podpory zabezpečí úpravy systému podľa špecifických požiadaviek objednávateľa v rozsahu 120 analyticko-programátorských hodín počas doby trvania zmluvy |
Poskytovateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
Porušenie povinnosti poskytovateľa poskytnúť plnenie riadne a včas podľa zmluvy môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. Pri vzniku škody v prípade neposkytnutia plnenia poskytovateľom má objednávateľ právo na náhradu vzniknutej škody. |
Všetky ostatné zmluvné požiadavky sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska ( OPET) platnými v deň zverejnenia zmluvy v CRZ. |
Lamačská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.10.2017 10:00 — 13.10.2019 10:00
1,00 Rozsah v zmysle technickej špecifikácie
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2017 09:43
18.08.2017 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2017 11:31 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
15.08.2017 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: