36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
obálky, bločky, zošívačky, korektory, euroobal, etikety, perá, fólie, stojany, spony, karisbloky, rozšívačky, popisovače
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby na účely bežných administratívnych prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Biele obálky rozmeru 114 × 162 mm, vyrobené z bezdrevného papiera, 80 g/ m2. Samolepiace. Formát: C6, Biele | ks | 6000 | ||
2. Samolepiace bločky NEON 75x75 mm, znovunalepovacie, lepidlo na vodnej báze | ks | 100 | ||
3. Kovová zošívačka, Náplne No. 24/6. Na 25 listov | ks | 100 | ||
4. Korektor myš, jednorázová, šírka stopy 5 mm, návin 8m | ks | 100 | ||
5. Odkladacia mapa A4 s tromi chlopňami z prešpánového kartónu gramáže 350 g, Farba - Žltá | ks | 500 | ||
6. Odkladacia mapa A4 s tromi chlopňami z prešpánového kartónu gramáže 350 g, Farba - Červená | ks | 500 | ||
7. Odkladacia mapa A4 s tromi chlopňami z prešpánového kartónu gramáže 350 g, Farba - Čierny | ks | 500 | ||
8. Zápisník oprávnenej osoby, A5, bezdrevný offsetovy | ks | 20 | ||
9. Lepidlo tuhé tyčinka 15g, na papier | ks | 200 | ||
10. Samolepiace biele etikety 210 x 148,5mm, A4 (100 ks) | bal | 20 | ||
11. Samolepiace etikety, 100 hárkov A4 35x35 | bal | 20 | ||
12. Zošit s doskami A4 linajkový 180 listový | ks | 100 | ||
13. Fólia na hrebeňovú väzbu A4, transparentná | bal | 20 | ||
14. Kniha evidencie vjazdu a výjazdu motorových vozidiel, A4 | ks | 100 | ||
15. Euroobal A4, lesklý, 100ks = 1 bal | bal | 50 | ||
16. Pripínačky do korkovej tabule, 30ks, farebné hlavičky | bal | 20 | ||
17. Euroobal na katalógy, A4, s chlopňou, 200 µm | bal | 40 | ||
18. Stojan na perá | ks | 10 | ||
19. Strúhadlo kovové na ceruzky | ks | 100 | ||
20. Blok kocka biela lepená 8,5 x 8,5 x 4,5 cm | ks | 20 | ||
21. Gélové pero - zelené | ks | 200 | ||
22. Gélové pero - Červené | ks | 200 | ||
23. Listové spony 25 mm, 100 ks | bal | 100 | ||
24. Spony 32 mm, 100 ks | bal | 100 | ||
25. Pravítko transparentné 20 cm | ks | 20 | ||
26. Pravítko 30 cm transparentné | ks | 30 | ||
27. Karisblok A6, plný, linajkový | ks | 20 | ||
28. Karisblok A4 vložka, linajková (100ks v balení) | bal | 20 | ||
29. Karisblok A5 vložka, linajkvá (100ks v balení) | bal | 60 | ||
30. Prírodný motúz- ľanový biely 40 g, návin 60 m | ks | 10 | ||
31. Rozšívačka | ks | 20 | ||
32. Popisovač 1mm, čierny | ks | 200 | ||
33. Laminovacia fólia 100 ks A4, 80 mic | bal | 60 |
Názov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar a následne vypovedať zmluvu. |
Objednávateľ akceptuje ekologicky výhodné (environmentálne spoľahlivé) ekvivalenty požadovaných kancelárskych potrieb (napr. výrobky vyrobené zo 100% obnoviteľných zdrojov) v prípade ak spĺňajú požadovanú funkciu a vlastnosti stanovené objednávateľom v opisnom formulári. |
Dodávateľom dodané ekologické produkty musia byť označené príslušnou environmentálnou značkou (napr. EU ECOLABEL, Severská labuť, Modrý Anjel, Environmentálne vhodný produkt a iné) |
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku, technické špecifikácie (v slovenskom, resp. českom jazyku), na odsúhlasenie kvality a vlastností ponúkaného predmetu zákazky. Zároveň doručí obstarávateľom rozpis jednotkovej ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre). |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi zoznam kancelárskych potrieb vrátane ich rozpisu cien predložený dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie zoznamu kancelárskych potrieb vrátane technickej špecifikácie a rozpisu cien alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a zároveň vystaviť negatívnu referenciu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky alebo ponúkaný ekvivalent nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Za ekvivalent bude považovaný ponúkaný predmet zákazky s minimálne rovnakými alebo lepšími parametrami požadovanými v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Predmet zákazky bude dodaný v celom objeme, nepoškodený, jednorazovo. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ dodať predmet zákazky aj pred termínom plnenia vyplývajúcim zo zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dokladu o prevzatí predmetu zákazky. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámiť e-mailom mená a priezviska, čísla OP pracovníkov, ktorí dodajú predmet zákazky, ŠPZ a typ vozidla, dátum dodania predmetu zákazky. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
11.09.2017 09:00 — 14.09.2017 13:00
1,00 celá zákazka
4 354,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.08.2017 12:44
31.08.2017 14:00
31.08.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2017 14:18 - Vstupná ponuka | 4 353,60 | € | Cena s DPH |
30.08.2017 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 352,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: