00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36315303
MAT-obaly, s.r.o.
Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK
Vrecia na odpad LDPE
vrecia na odpad
Tovar, Služba
1. Vrecia na odpad LDPE
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup LDPE vriec a sáčkou určených na zber rôznych druhov odpadu a biologického materiálu. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynom objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Vrecia na odpad čierne (600x1100/0,04) | ks | 17000 | ||
2. Vrecia na odpad modré (600x1100)/0,035) | ks | 10000 | ||
3.Vrecia na odpad čierne (500x600/0,035) | ks | 25000 | ||
4. Vrecia na odpad transparentné/ medové (600x1100/0,04) | ks | 10400 | ||
5. Vrecia na odpad čierne (1000x1300/0,07) | ks | 1000 | ||
6. Vrecia na odpad modré (1200x1350/0,07) | ks | 500 | ||
7. Vrecia potravinárske číre (600x1100/0,055) | ks | 3500 | ||
8. Vrecia na odpad modré (500x600/0,035) | ks | 5000 | ||
9. Vrecia na odpad modré (600x800/0,035) | ks | 6000 | ||
10. Vrecia na odpad modré (700x1100/0,035) | ks | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vrecia na odpad čierne | |
1.1 šírka x výška (mm) | 600x1100 |
1.2 min. hrúbka (mm) | min. 0,04 |
1.3 objem (litre) | min. 110 l |
1.4 farba | čierna, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
1.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 20 vriec |
2. Vrecia na odpad modré | |
2.1 šírka x výška (mm) | 600x1100 |
2.2 min. hrúbka (mm) | min. 0,035 |
2.3 objem (litre) | min. 110 l |
2.4 farba | modrá, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
2.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 20 vriec |
3. Vrecia na odpad čierne | |
3.1 šírka x výška (mm) | 500x600 |
3.2 min. hrúbka (mm) | min. 0,035 |
3.3 objem (litre) | min. 30 l |
3.4 farba | čierna, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
3.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 20 vriec |
4. Vrecia na odpad transparentné/medové | |
4.1. šírka x výška (mm) | 600x1100 |
4.2 min. hrúbka (mm) | min. 0,04 |
4.3 objem (litre) | min. 110 l |
4.4 farba | transparentná/medová, priehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
4.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 20 vriec |
5. Vrecia na odpad čierne | |
5.1 šírka x výška (mm) | 1000x1300 |
5.2 min. hrúbka (mm) | min. 0,07 |
5.3 objem (litre) | min. 220 l |
5.4 farba | čierna, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
5.4 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 25 vriec |
6. Vrecia na odpad modré | |
6.1 šírka x výška (mm) | 1200x1350 |
6.2 min. hrúbka (mm) | min.0,07 |
6.3 objem (litre) | min. 260 l |
6.4 farba | modrá, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
6.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 25 vriec |
7. Vrecia potravinárske číre | |
7.1 šírka x výška (mm) | 600x1100 |
7.2 min. hrúbka (mm) | min.0,055 |
7.3 objem (litre) | min. 110 l |
7.4 farba | bezfarebné, priehľadné, materiál LDPE primárny v potravinárskej kvalite |
7.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 25 vriec |
8. Vrecia na odpad modré | |
8.1 šírka x výška (mm) | 500x600 |
8.2 min. hrúbka (mm) | min. 0,035 |
8.3 objem (litre) | min. 30 l |
8.4 farba | modrá, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
8.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 25 vriec |
9. Vrecia na odpad modré | |
9.1 šírka x výška (mm) | 600x800 |
9.2 min. hrúbka (mm) | min. 0,035 |
9.3 objem (litre) | min. 60 l |
9.4 farba | modrá, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
9.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 25 vriec |
10. Vrecia na odpad modré | |
10.1 šírka x výška (mm) | 700x1100 |
10.2 min. hrúbka (mm) | min. 0,035 |
10.3 objem (litre) | min.120 l |
10.4 farba | modrá, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu |
10.5 požadované balenie | rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 25 vriec |
Všetky uvedené položky | odolné voči roztrhnutiu a úniku tekutín |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štrukturovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH,celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) prospektový materiál/katalóg musí obsahovať popis všetkých minimálnych funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v zmluve |
c) predloženie funkčných vzoriek ponúkaných produktov uvedených v štruktúrovanom rozpočte v počte minimálne 5 ks pre každú požadovanú veľkosť a typ položky predmetu zákazky za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. Funkčné vzorky musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. Ak vzorky nebudú spĺňať požadovanú špecifikáciu, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Funkčné vzorky je dodávateľ povinný predložiť zaslaním na adresu objednávateľa, resp. predložiť osobne v stanovenom termíne od uzavretia zmluvného vzťahu v sídle objednávateľa. Testovania funkčných vzoriek sa dodávateľ môže zúčastniť osobne. O vykonaní testovania bude informovaný elektronickou formou. |
Ak zmluvným dodávateľom je dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar, ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa minimálne technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade nie je povinný predložiť funkčnú vzorku všetkých ponúkaných produktov uvedených v štruktúrovanom rozpočte. |
Namiesto funkčnej vzorky je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky minimálne požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“. |
d) v prípade, ak dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
e) tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky (objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu doklady, ktorými dodávateľ preukáže splnenie uvedenej požiadavky). |
Ak sa v zmluve uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalentné riešenie navrhované dodávateľom. |
2. Dodávateľom predložené doklady a vzorky kontaktná osoba objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle elektronickou formou dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Zmluvná cena predmetu zákazky zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru,náklady na predloženie vzoriek, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
5. Plnenie zmluvy pozostáva z dvoch čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Po zadaní čiastkovej objednávky je dodávateľ povinný dodať tovar uvedený v čiastkovej objednávke do 7 pracovných dní. Objednávateľ v čiastkových objednávkach uvedie tovar, množstvo, termín a miesto dodania. Dodávateľ môže písomnou formou, zaslanou elektronicky objednávateľovi, požiadať o predĺženie lehoty dodania na 14 pracovných dní. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez vád, dodaný v kompletnom stave,v požadovanom množstve, v balení s požadovaným označením. min. označenie na balení - typ tovaru, rozmer, hrúbka, farba. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
7. Dodávateľom dodávaný tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky (objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu doklady, ktorými preukáže splnenie uvedenej požiadavky). |
8. Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky vady na dodanom tovare aj v prípade, že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list, vady neboli viditeľne. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť do 7 pracovných dní. Uznané relamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru. Náklady spojené s reklamáciou znáša v tomto prípade dodávateľ. |
9. Objednávateľ zabezpečí prevzatie tovaru oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe dodacieho listu. Potvrdený dodací list je následným podkladom pre fakturáciu a povinnou prílohou faktúry, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
10. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
11. Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
12. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky/záväzky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy nie je možné postúpiť tretím osobám bez písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena zarovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). |
16. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
17. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
18. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
24.08.2017 13:30 — 31.08.2017 13:30
83 400,00 ks
6 627,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2017 10:31
17.08.2017 10:45
17.08.2017 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.08.2017 08:33 - Vstupná ponuka | 6 627,00 | € | Cena bez DPH |
17.08.2017 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 335,56 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: