42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
31606458
SAROUTE, s.r.o.
Mládežnícka 326, Považská Bystrica, 01701, SVK
Vodorovné dopravné značenie
vodorovné dopravné značenie
Stavebná práca
1. Vodorovné dopravné značenie
|
|
---|---|
Funkcia |
obnova pôvodného a realizácia nového vodorovného dopravného značenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Deliaca čiara š. 0,125 m - biela farba s reflexnou úpravou | m | 255 000 | ||
Vodiaca čiara š. 0,250 m - biela farba s reflexnou úpravou | m | 200 000 | ||
Dávka farby | kg/m2 | 0,75 | ||
Dávka perál | kg/m2 | 0,30 | ||
Požadovaná hodnota retroreflexnosti (1x) | mcd/m2 | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spôsob realizácie: | - v reflexnej úprave s posypom balotinou pod tlakom s použitím náterovej hmoty |
Technické a kvalitatívne zabezpečenie: | - s vhodným strojovým zariadením zabezpečujúcim ostrohranné rozlíšenie čiary a vybavené automatickým meraním kadencie čiar a v kvalite zodpovedajúcej norme STN 01 8020. |
Technicko – kvalitatívne požiadavky pre retroreflexný náterový materiál : | - musí spĺňať STN EN 1436+A1 ( minimálna dávka farby , hrúbka nástreku, reflexnosť, retroreflexnosť, koeficient jasu, hodnota protišmykovej odolnosti) |
Prerušovaná čiara pri výjazdoch, vjazdoch (BUS, parkovisko, odstavná plocha) a križovatkách - použitie len pri súvislej (plnej čiare) | Cyklus = 150; medzera = 75; čiara = 75 |
Prerušovaná čiara pred súvislou (plnou) čiarou | Cyklus = 900; medzera = 200; čiara = 700 |
Prerušovaná čiara mimo obce | Cyklus = 1 200; medzera = 700; čiara = 500 |
Prerušovaná čiara v obci | Cyklus = 1 000; medzera = 600; čiara = 400 |
Prerušovaná čiara v súbehu so súvislou (plnou) čiarou | Cyklus = 1 000; medzera = 400; čiara = 600 |
Názov |
1. Cena za Dielo zahŕňa okrem stavebných prác a dodávok aj všetky poplatky za odborné skúšky, merania, poplatky za energie pri realizácii Diela, telefón, poplatky za odvoz a uskladnenie odpadov, cenu za zariadenie staveniska a ostatné náklady Dodávateľa. Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia, vypratanie zariadenia staveniska a staveniska samotného sú súčasťou ceny za Dielo. |
2. Objednávateľ poskytne Dodávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy informáciu o mieste plnenia diela (čísla ciest, staničenie v km od - do, príslušnosť k jednotlivým organizačným zložkám - závodom Objednávateľa, fakturačné adresy). |
3. Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy podľa jednotlivých položiek prác podľa Prílohy č. 1 k Zmluve o dielo spolu s certifikátom a atestom použitej farby na realizáciu predmetu zmluvy (originál, príp. úradne overená fotokópia), ktorá musí spĺňať min. požiadavky Objednávateľa. |
4. Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať Dodávateľovi stavenisko zápisnične v stavebnom denníku najneskôr 1 pracovný deň pred prvým dňom začatia plynutia lehoty plnenia podľa tejto zmluvy tak, aby Dodávateľ mohol začať s realizáciou Diela v zmysle lehoty na plnenie podľa tejto zmluvy a aby mohol Dielo ukončiť v požadovanom termíne. |
5. Dodávateľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude denne zaznamenávať všetky skutočnosti podstatné pre naplnenie tejto zmluvy. Pri vedení stavebného denníka sa budú zmluvné strany riadiť ustanoveniami § 46 d) zákona č. 237/2000 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 50/76 Zb. o stavebnom poriadku. |
6. Objednávateľ je povinný sledovať obsah stavebného denníka a k zápisom pripájať svoje stanovisko. Objednávateľ požaduje, aby bol vyzvaný Dodávateľom na preverenie prác, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté, alebo sa stanú neprístupnými a to cestou stavebného denníka min. 1 pracovný deň vopred. Náklady s tým spojené bude znášať Dodávateľ. |
7. Ak Objednávateľ nesúhlasí so záznamom Dodávateľa v stavebnom denníku, je povinný najneskôr do 1 dňa pripojiť svoje písomné vyjadrenie, inak sa predpokladá, že s obsahom záznamu súhlasí. Povinnosť viesť stavebné denník končí odovzdaním a prevzatím Diela. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať predmet zmluvy s vhodným strojovým zariadením zabezpečujúcim ostrohranné rozlíšenie čiary a vybavené automatickým meraním kadencie čiar a v kvalite zodpovedajúcej norme STN 01 8020. |
9. Vodorovné dopravné značenie bude zosúladené so zvislými dopravnými značkami ako aj v súlade s príslušnými normami a platnými právnymi predpismi. |
10. Dodávateľ vykoná predmet zmluvy v reflexnej úprave s posypom balotinou pod tlakom s použitím vhodnej náterovej hmoty. |
11. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady oboznámiť sa s existujúcim zvislým dopravným značením pred začiatkom stavebných prác a na prevzatom stavenisku udržiavať poriadok a čistotu. Je povinný odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho práce a odstraňovať nečistoty z prístupových komunikácií spôsobené jeho činnosťou. |
12. Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na stavenisku až do termínu prevzatia vykonaného Diela zo strany Objednávateľa na základe Protokolu o prevzatí Diela. |
13. Dodávateľ zodpovedá za zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany svojich zamestnancov, subdodávateľov, ich zamestnancov, ako aj ďalších osôb, ktoré sa zdržujú oprávnene na stavenisku za účelom realizácie Diela. Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho zamestnanci a zamestnanci jeho subdodávateľa absolvovali predpísané školenia alebo mali príslušné atesty a osvedčenia. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť svojich zamestnancov zodpovedajúcimi osobnými ochrannými pracovnými pomôckami. |
14. Dodávateľ zodpovedá za to, že počas realizácie Diela bude dodržiavať podmienky stanovené v príslušnom povolení na vykonanie Diela vydané oprávneným orgánom, ako aj ďalšie podmienky a požiadavky Objednávateľa uplatnené v súlade s touto zmluvou. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky ním dodané materiály a výrobky budú certifikované a akceptované na podmienky a normy platné v SR. Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi, že pri realizovaní Diela bude plniť a dodržiavať všetky príslušné ustanovenia právnych a technických predpisov v SR a že po dokončení bude Dielo, všetky takéto ustanovenia spĺňať. |
16. Dodávateľ je výhradne zodpovedný za zaistenie všetkých povolení, stanovísk, súhlasov alebo iných oprávnení, ktoré sa môžu vyžadovať k prevádzkovaniu jeho podnikania a/alebo poskytovaniu predmetu tejto zmluvy v Slovenskej republike. |
17. Dodávateľ je takisto výhradne zodpovedný za zabezpečenie akýchkoľvek nevyhnutných povolení, súhlasov, stanovísk alebo iných oprávnení, ktoré sa môžu vyžadovať v súvislosti s dovozom, vývozom alebo colným odbavením akýchkoľvek vecí a materiálov, ktoré môžu slúžiť napríklad na to, aby Dodávateľ mohol realizovať Dielo v súlade s touto zmluvou, a ďalej za všetky náklady a výdaje s tým spojené. |
18. Dodávateľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania retroreflexnosti, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie Diela alebo jeho uvedenie do prevádzky. Organizovanie, vybavovanie a úhradu funkčných skúšok a merania zabezpečí Dodávateľ. |
19. Riadnym vykonaním Diela a riadnym splnením všetkých záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy sa rozumie riadne vykonanie Diela v súlade s touto zmluvou tak, aby bolo spôsobilé pre úspešné ukončenie preberacieho konania a zároveň odovzdanie všetkých dokumentov potrebných pre preberacie konanie a dokladov potvrdzujúcich kvalitu a technické parametre Diela v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami. Podmienkou riadneho vykonania Diela je aj úspešné vykonanie všetkých skúšok a meraní predpísaných osobitnými predpismi a záväznými normami a touto Zmluvou. |
20. Dodávateľ nie je oprávnený pri vykonávaní Diela použiť náhradné hmoty a výrobky oproti predpokladaným v cenovej ponuke - technickej špecifikácie predmetu zákazky bez písomného súhlasu Objednávateľa. Za písomný súhlas Objednávateľa sa považuje aj zápis Objednávateľa v stavebnom denníku. Rovnako Dodávateľ nie je oprávnený odchýliť sa od podmienok verejného obstarávania, ktoré vykonal Objednávateľ a ktoré sú pre Dodávateľa záväzné. |
21. Dodávateľ je povinný počas realizácie Diela zabezpečiť prevádzkyschopnosť cesty, na ktorej sa realizujú stavebné práce diela a za tým účelom Dodávateľ vypracuje projekt organizácie dopravy počas realizácie Diela, odsúhlasí ho s Objednávateľom, príslušným ODI OR PZ SR a požiada o vydanie rozhodnutia príslušný okresný úrad, odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií. |
22. Dodávateľ po vykonaní Diela zabezpečí odstránenie objektov a zariadení, ktoré sa nachádzajú na stavenisku, zabezpečí jeho likvidáciu a vypratanie do 10 dní po odovzdaní Diela Objednávateľovi. V prípade, ak sa Dodávateľ omešká s odstránením a likvidáciou staveniska oproti termínu uvedenému v predchádzajúcej vete, má Objednávateľ právo uplatniť si u Dodávateľa nárok na zmluvnú pokutu vo výške 33,00 € za každý deň omeškania. |
23. Zaplatením zmluvnej pokuty sa Dodávateľ nezbavuje povinnosti splnenia záväzku zabezpečeného zmluvnou pokutou ani povinnosti nahradiť škodu tým spôsobenú. |
24. Cena za Dielo sa bude uhrádzať na základe faktúr adresovaných príslušným organizačným jednotkám - závodom Objednávateľa. Faktúry budú vyhotovené a úhrada bude realizovaná po ukončení prác a ich písomnom prevzatí poverenou osobou Objednávateľa, bez vád a nedorobkov, po doručení a prevzatí všetkých písomností, dokladov a atestov materiálov a výrobkov použitých pri realizácii Diela. Dodávateľ je povinný pri vystavení faktúr za Dielo postupovať v zmysle platnej legislatívy. Splatnosť faktúr je do 30 dní od ich doručenia Objednávateľovi. |
25. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác a dodávok odsúhlasený Objednávateľom, preberací protokol o odovzdaní a prevzatí Diela. Všetky prílohy faktúry musia byť potvrdené podpisom oprávnenej osoby Objednávateľa a oprávnenou osobou konať za Dodávateľa. |
26. V prípade, že Dodávateľ sa omešká oproti pôvodne dohodnutému termínu na vykonanie Diela o viac ako 10 dní, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy z jeho strany s právom Objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy. |
27. Dĺžka záručnej doby je min. 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela, môže však byť skrátená o dobu, po ktorú bude Objednávateľ v omeškaní so začatím preberacieho konania, alebo po ktorú neoprávnene odmietol Dielo prevziať. Záručná doba sa predlžuje o čas medzi písomným uplatnením reklamácie do doby jej odstránenia a písomného prevzatia. |
28. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním uznaných vád predmetu plnenia do 24 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie Objednávateľom, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak, a uznané vady odstrániť v čo najkratšom čase. Termín odstránenia uznaných vád sa dohodne písomnou formou. |
29. Ak sa ukáže, že reklamovaná vada Diela je neopraviteľná, zaväzuje sa Dodávateľ dodať náhradnú časť Diela alebo Objednávateľovi poskytnúť primeranú zľavu z odplaty za vykonanie Diela. Prípadnou zľavou nie je dotknuté právo Objednávateľa na záruku. |
30. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť prípadné vady Diela zistené z kolaudačného/preberacieho konania ním zapríčinené na vlastné náklady a vo vzájomne dohodnutom termíne. |
31. Vlastnícke právo k Dielu prechádza na Objednávateľa v okamihu odovzdania a prevzatia Diela na základe preberacieho protokolu, pokiaľ v iných ustanoveniach zmluvy nie je dohodnuté inak. Nebezpečenstvo škody k Dielu znáša Dodávateľ až do okamihu protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela – na Objednávateľa prechádza až prevzatím Diela. |
32. Veci potrebné na riadne vykonanie a dodanie Diela, najmä farba, riedidlo, balotina a iné, zabezpečuje Dodávateľ a ich cena je zahrnutá v cene za vykonanie Diela. Dodávateľ je vlastníkom týchto vecí až do okamihu, kedy sa stanú súčasťou Diela – nanesením. |
33. Každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od tejto zmluvy, ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu pre ňu z tejto zmluvy, (podstatne poruší zmluvu podľa § 344 Obchodného zákonníka) ani v lehote 30 dní odo dňa, v ktorom po márnom uplynutí lehoty na dohodnuté plnenie bola druhou zmluvnou stranou k tomu písomne vyzvaná. Táto lehota sa nevzťahuje na prípady nesplnenia povinností zo strany Dodávateľa uvedených v bode 3 a 26 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, pri ktorých je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy okamžite. |
Žilinský, Slovenská republika
30.08.2017 06:00 — 02.10.2017 13:00
455 000,00 m
180 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2017 10:25
21.08.2017 11:00
21.08.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.08.2017 08:55 - Vstupná ponuka | 179 999,00 | € | Cena bez DPH |
21.08.2017 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 179 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: