Z201740404
OF-140131
zrušená
00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
Krabice na ostatný medicínsky odpad
krabica na ostatný medicínsky odpad
Tovar, Služba
1. Krabice na ostatný medicínsky odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup jednorázových kartónových krabíc určených na zber ostatného medicínskeho odpadu. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynom objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorázová kartónová krabica | ks | 7 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- rozmer (šírka x dĺžka x výška v mm) | 240x130x200 |
prijateľný ekvivalent k požadovanému rozmeru - (šírka x dĺžka x výška v mm) so zachovaním ostatných min. parametrov uvedených v špecifikácií | 110xx220x210 |
- objem (litre) | min. 1,80 l |
- materiál krabice: | kartónová, (ľahká papierová krabica) |
- farebné prevedenie krabice: | z vonkajšej strany biela |
- otvor krabice: | na "kryte" kartónovej krabice (viď. Príloha) |
- použitie: | zber ostatného medicínskeho odpadu, určená na jednorázové použitie |
- dodanie: | v rozloženom stave ako skladačka |
- počet kusov "skladačiek" v balení: | podľa ponuky dodávateľa, dodržané množstvo 7500 kusov |
- musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos | |
- konštrukcia jednorázovej krabice nesmie umožniť náhodné otvorenie a vysypanie odpadu, (viď.Príloha) a je určená na následnú likvidáciu spálením spolu s jej obsahom mimo nemocničného zariadenia |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH,celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) prospektový materiál/katalóg musí obsahovať popis všetkých minimálnych technických parametrov produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie minimálnych požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v zmluve. Prospektový materiál/katalóg musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
c) predloženie funkčnej vzorky produktu uvedeného v štruktúrovanom rozpočte v počte minimálne 1 ks. Funkčná vzorka musí byť doplnená popisom presnej špecifikácie (rozmer) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje splnenie technických parametrov. Ak vzorka nebude spĺňať minimálnu špecifikáciu, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Ak zmluvným dodávateľom je dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar, ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa minimálne technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade nie je povinný predložiť funkčnú vzorku všetkých ponúkaných produktov uvedených v štruktúrovanom rozpočte. |
Namiesto funkčnej vzorky je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky minimálne požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“. |
d) v prípade, ak dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
Ak sa v zmluve uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalentné riešenie navrhované dodávateľom. |
2. Dodávateľom predložené doklady a vzorky kontaktná osoba objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle elektronickou formou dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Zmluvná cena predmetu zákazky zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru,náklady na predloženie vzoriek, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
5. Plnenie zmluvy pozostáva z troch čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi elektronickou formou. Po zadaní čiastkovej objednávky je dodávateľ povinný dodať tovar uvedený v čiastkovej objednávke do 7 pracovných dní. Objednávateľ v čiastkových objednávkach uvedie tovar, množstvo, termín a miesto dodania. |
6.Dodávka tovaru je prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe dodacieho listu. Potvrdený dodací list je podkladom pre vystavenie faktúry a jej prílohou, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez vád, dodaný v kompletnom stave,v požadovanom množstve, v balení s požadovaným označením, minimálne označenie - názov tovaru, rozmer. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
8. Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky vady na dodanom tovare aj v prípade, že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list, vady neboli viditeľne. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť do 7 pracovných dní a vyhodnotiť reklamáciu. Uznané reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru. Náklady spojené s reklamáciou znáša v tomto prípade dodávateľ. |
9. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
10. Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
11. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
12.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
13.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena zarovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky/záväzky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy nie je možné postúpiť tretím osobám bez písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
15. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
16. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
17. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
23.08.2017 14:00 — 08.11.2017 14:00
7 500,00 ks
1 275,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2017 10:08
17.08.2017 10:30
17.08.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: