00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36466778
KRIDLA s.r.o
Mierova 94, Humenne, 06601, SVK
Jednorázové plastové poháre
Jednorázové plastové poháre
Tovar, Služba
1. Jednorázové plastové poháre
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup jednorázových plastových pohárov. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynom objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorázový pohár | ks | 126 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- základná charakteristika: | jednorázový plastový pohár |
- zloženie: | PVC |
- farba: | biela |
- priemer: | 2 dl |
- merná jednotka: | 1 balenie |
- obsah mernej jednotky: | 100 ks pohárov v 1 balení |
Pripúšta sa ekvivalentný výrobok, ten však musí spĺňať tieto minimálne požiadavky resp. musí mať rovnaké alebo lepšie technické parametre. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH,celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) prospektový materiál/katalóg musí obsahovať popis všetkých minimálnych technických parametrov produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie minimálnych požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v zmluve. Prospektový materiál/katalóg s obsahom fotografie resp. obrázku výrobku a zároveň obrázok alebo fotografiu balenia ponúkaného tovaru v akom bude predmetná položka dodávaná. |
Ak zmluvným dodávateľom je dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar, ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa minimálne technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade nie je povinný predložiť prospektový materiál/katalóg s popisom uvedeným v bode 1 b). |
c) v prípade, ak dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
Ak sa v zmluve uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalentné riešenie navrhované dodávateľom pri nespĺnení min. požiadaviek uvedených v špecifikácií predmetu zákazky. |
2. Dodávateľom predložené doklady a vzorky kontaktná osoba objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle elektronickou formou dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Zmluvná cena predmetu zákazky zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru,náklady na predloženie vzoriek, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
5. Plnenie zmluvy pozostáva z troch čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi elektronickou formou. Po zadaní čiastkovej objednávky je dodávateľ povinný dodať tovar uvedený v čiastkovej objednávke do 5 pracovných dní. Objednávateľ v čiastkových objednávkach uvedie tovar, množstvo, termín a miesto dodania. |
6.Dodávka tovaru je prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe dodacieho listu. Potvrdený dodací list je podkladom pre vystavenie faktúry a jej prílohou, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez vád, dodaný v kompletnom stave,v požadovanom množstve, v balení s požadovaným označením, minimálne označenie - názov tovaru, rozmer. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
8. Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky vady na dodanom tovare aj v prípade, že v čase keď objednávateľ tovar prebral a podpísal dodací list, vady neboli viditeľne. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť do 7 pracovných dní a vyhodnotiť reklamáciu. Uznané reklamácie je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru. Náklady spojené s reklamáciou znáša v tomto prípade dodávateľ. |
9. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
10. Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
11. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
12.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
13.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena zarovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky/záväzky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy nie je možné postúpiť tretím osobám bez písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
15. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
16. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
17. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
24.08.2017 14:00 — 09.11.2017 14:00
126 000,00 ks
1 135,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2017 09:54
17.08.2017 10:30
17.08.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.08.2017 10:08 - Vstupná ponuka | 1 135,00 | € | Cena bez DPH |
16.08.2017 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 129,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: