00800520
Vojenské športové centrum DUKLA Banská Bystrica
Hutná 3, Banská Bystrica, 97404, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Fyzická ochrana objektov, strážna a informátorská služba
Bezpečnostná služba, strážna služba, informátorská služba, ochrana majetku, fyzická ochrana objektov
Služba
1. Fyzická ochrana objektov, strážna a informátorská služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výkon informátorskej služby a strážnej služby, fyzické stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa. |
Výkon strážnej služby spočíva hlavne v kontrole vstupného a výstupného režimu osôb, motorových vozidiel a v ochrane hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa. |
Informátorská služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte. |
Informátorská služba je zabezpečovaná bez služobnej zbrane. |
Informátorská služba pozostáva najmä z týchto činností: |
a) nepretržitá kontrola a kamerové monitorovanie všetkých objektov, |
b) evidencia a kontrola vstupu a výstupu cudzích osôb, |
c) usmerňovanie a poskytovanie základných informácií návštevám pri vstupe do budovy, |
d) všeobecná ochrana majetku pred možným poškodením, odcudzením alebo živelnou pohromou (požiar, voda, el. prúd a pod.), |
e) správne prijatie telefonických nariadení, správ a odkazov a ich správne a včasné odovzdanie zodpovedným osobám, |
f) zabezpečenie kľúčového režimu, vydávanie kľúčov, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárií na základe povolení, |
g) kontrola všetkých priestorov objektov po opustení zamestnancami, |
h) kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov - kontrola uzamknutia kancelárií, kontrola sociálnych zariadení, pozhasínanie rozsvietených svetiel, kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy), kontrola uzamknutia a zapečatenia kovových mreží, |
i) vykonávanie fyzickej kontroly objektov v pracovné dni v čase od 22,00 hod. do 06,00 hod. - 2 x, o vykonanej kontrole vykonať zápis v " Knihe prevzatia a odovzdania služby" |
j) vykonávanie fyzickej kontroly objektov v sobotu, v nedeľu a v dňoch pracovného pokoja a štátnych sviatkov - 1 x, o vykonanej kontrole vykonať zápis v " Knihe prevzatia a odovzdania služby" |
Spôsob a rozsah výkonu informačnej služby bude konkrétne stanovený v Smernici pre činnosť informátora, ktorá bude pre dodávateľa záväzná. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov s nepretržitou 24 hodinovou kontrolou | ks | 6 | ||
Doba výkonu strážnej služby pre jednu osobu | hod. | 12 | ||
Počet požadovaných osôb/ 24 hodinová služba | osoba | 2 | ||
Počet objektov so 6 hodinovou kontrolou (v pondelok až piatok v pracovné dni v čase od 14,30 hod. do 20,30 hod.) | ks | 1 | ||
Doba výkonu strážnej služby pre jednu osobu | hod. | 6 | ||
Počet požadovaných osôb/ 6 hodinová služba | osoba | 1 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť informátorskú službu včas a v požadovanej kvalite. |
Informátorská služba - vrátnik sa bude realizovať denne podľa požiadaviek. |
Na základe evidencie bude poskytovateľ fakturovať poskytnutú informátorskú službu do 15 dní po ukončení štvrťroku. |
Objednávateľ po obdržaní faktúry uhradí dodávateľovi fakturovanú čiastku v dobe do 30 dní od jej doručenia. |
Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy môže každá zo zmluvných strán túto zmluvu vypovedať. Výpovedná doba je 1 mesiac a táto začína plynúť prvý kalendárny deň v mesiaci nasledujúcom po doručení výpovede. |
Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy je možné ukončiť zmluvný vzťah založený touto zmluvou dohodou zmluvných strán alebo písomnou výpoveďou doručenej druhej zmluvnej strane aj bez uvedenia dôvodu. |
K zmene dohodnutých podmienok zmluvného vzťahu môže dôjsť len formou písomného dodatku na základe vzájomnej dohody zmluvných strán alebo pokiaľ by to plynulo zo zmien a doplnkov právnych noriem, inak sú neplatné. |
Dodávateľ zodpovedá za všetky povinnosti na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, za dodržiavanie zdravotnícko-hygienických opatrení a dodržiavanie protipožiarnych a režimových opatrení. |
V prípade zanedbania týchto povinností dodávateľ v plnej miere zodpovedá za vzniknuté škody, ktoré zavinil on sám, alebo niektorý z jeho zamestnancov, alebo iná osoba. |
Celková cena za poskytované služby musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovanej služby. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi potvrdenie o priznaní štatútu chránenej dielne alebo chráneného pracoviska. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ a jeho zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone služby počas aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ nesmie ponechať strážené objekty voľne prístupné bez dozoru. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.09.2017 00:00 — 01.09.2018 00:00
1,00 zákazka
50 727,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.08.2017 09:50
17.08.2017 09:55
17.08.2017 10:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.08.2017 13:57 - Vstupná ponuka | 50 726,00 | € | Cena s DPH |
15.08.2017 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 726,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: