00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36623849
TANGRA, spol.s r.o.
Nová 565/26, Selce, 97611, SVK
EKG papier
papier EKG
Tovar, Služba
1. EKG papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup termocitlivých záznamových EKG papierov určených na tlač záznamov z EKG prístrojov SCHILLER (AT-2, AT2-PLUS)-červený, Z-skladaný, rastrovaný. EKG papier vhodný do prístrojov SCHILLER (AT-2, CS-200), ESAOTE (P80 Power), Welch Allyn (CP-100, CP-200). Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynom objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
EKG papier "SCHILLER AT-2 Plus", Z-skladaný, červený rastrovaný (210x280/215) -širka x dĺžka | mm | 210x280 | ||
počet listov v zložke/ 1ks balenia | ks | 215 | ||
počet balení | bal. | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Druh papiera | termocitlivý |
2. Štítok na kartóne pri vyššie uvedených Ekg papieroch musí obsahovať identifikačnú značku | áno |
3. Štítok na kartóne pri vyššie uvedených Ekg papieroch musí obsahovať číslo šarže | áno |
4. počet balení v kartóne | podľa ponuky dodávateľa, požadujeme zachovať počet listov v zložke(1ks/215 listov) a dodaných balíkov (200 ks) |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štrukturovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH,celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) prospektový materiál/katalóg musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v zmluve. Prospektový materiál/katalóg musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
c) predloženie kópie platného potvrdenia, že výrobca papiera je certifikovaný v súlade s directívou 93/42/ECC |
d) predloženie kópie platného potvrdenia, že výrobca papiera je certifikovaný na normu ISO 9001:2008 |
e) v prípade, že dodávateľ predkladá ekvivalenty k predmetu zmluvy je povinný predložiť funkčnú vzorku ponúkaného produktu uvedeného v štruktúrovanom rozpočte v počte 1 ks/bal. , za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. Dodávateľ je povinný predložiť špecifikáciu parametrov k predloženej vzorke, na základe ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje tovar. Ak vzorka nebude kompatibilná s prístrojmi, nebude spľňať minimálne technické parametre, objednávateľ si má právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je v tomto prípade povinný funkčnú vzorku predložiť do 5 pracovných dní zaslaním na adresu objednávateľa, resp. predložiť osobne v stanovenom termíne od uzavretia zmluvného vzťahu v sídle objednávateľa. Dodávateľ má právo zúčastniť sa na testovaní vzorky. Dátum a čas testovania vzorky, objednávateľ oznámi dodávateľovi elektronickou formou. |
Ak je úspešným dodávateľom dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade nie je povinný predložiť funkčnú vzorku ponúkaných produktov uvedených v štruktúrovanom rozpočte. |
Namiesto funkčnej vzorky je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“. |
f) k produktu uvedeného v štruktúrovanom rozpočte predloží dodávateľ neoverenú kópiu platného potvrdenia ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
g) v prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
Ak sa v zmluve uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom a musia byť kompatibilné s prístrojmi v plnej prevádzke. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent, ktorý nespĺňa technickú špecifikáciu. |
2. Dodávateľom predložené doklady a vzorky kontaktná osoba objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle elektronickou formou dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Zmluvná cena predmetu zákazky v sebe zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
5. Plnenie zmluvy sa uskutoční počas trvania zmluvy na základe dvoch čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Čiastkovú objednávku objednávateľ odošle elektronickou fomou a potvrdenie si overí telefonicky u dodávateľa. Objednávateľ v čiastkových objednávkach uvedie tovar, množstvo, termín a miesto dodania. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 pracovných dní od obdržania čiastkovej objednávky. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez vád, dodaný v kompletnom stave,v požadovanom množstve, v balení s požadovaným označením (označenie rozmeru, počet listov v zložke, počet balení). V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
7. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu. Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie, reklamáciu vyhodnotiť a dodať objednávateľovi náhradné plnenie (t.j. ten istý druh tovaru, v rovnakom množstve) za tú časť plnenia predmetu zákazky, ktorá bola objednávateľom v reklamácii označená ako dodaná s vadami. |
8. Dodávka tovaru bude prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe dodacieho listu. Potvrdený dodací list je následným podkladom pre fakturáciu a povinnou prílohou faktúry, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
9. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
10. Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
11. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky/záväzky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy nie je možné postúpiť tretím osobám bez písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). |
15. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
16. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
17. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
21.08.2017 09:00 — 25.09.2017 14:00
200,00 bal.
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.08.2017 08:22
16.08.2017 14:30
16.08.2017 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.08.2017 09:41 - Vstupná ponuka | 1 200,00 | € | Cena bez DPH |
16.08.2017 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 196,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: