• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2017 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2017 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2017 10:12

Detail zákazky Z201739597

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.08.2017 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2017 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2017 10:12

Základné údaje

Z201739597

OF-139751

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3062550

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36483095

FISHER Slovakia, spol. s r.o.

Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny a spotrebný materiál chemický a biochemický

sklo, plast, papier, pipety, aparatúry, nástavce

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 38437110-1 - Pipetové hroty
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33192500-7 - Skúmavky
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 38437100-8 - Pipety
  • 38437000-7 - Laboratórne pipety a príslušenstvo
  • 38437120-4 - Stojany na pipety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny a spotrebný materiál chemický a biochemický
Funkcia
Laboratórny a spotrebný materiál chemický a biochemický
Sklo, plast, papier, pipety, aparatúry, nástavce a nespotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyvety - stredné; Kyveta do spektrofotometra, PS, opt. dĺžka 10 mm, objem 1,5-3 ml, transmitancia 340-900 nm; 100ks/balenie; bal 30
Kyvety - mikro; Mikrokyvety Brand, PS, transparentné 4 strany; 100ks/balenie; bal 6
Kyvety - veľké; Makrokyvety Brand, PS; 100ks/balenie bal 2
Špičky na mikropipety objem 2-20 µl + 20-200 µl; Špičky Fisherbrand 2 až 200 µl; voľné, nesterilné; 1000ks/bal bal 4
Špičky na mikropipety objem 100-1000 µl; Špičky Fisherbrand 100 až 1000 µl; voľné, nesterilné; 1000ks/bal bal 2
pH papieriky - rozsah 0 - 12 Papierik univerzálny pH 0 až 12; 100ks/ bal v krabičkách alebo tubách s potlačeným etalónom bal 10
Skúmavky (10 ml) plastové; Skúmavky 10 ml PS nesterilné; jednorázové skúmavky pre experimenty; 250ks/bal bal 8
Sklenené tyčinky 10 cm; Sklenené tyčinky s otaveným okrajom 5-6/100mm; ks 20
Kadičky nízke, 150 ml; Kadička nízka s výlevkou, 150 ml; ks 30
Sklenena fľaša so zábrusom - 50 ml; Fľaša Steilbrust reagenčná, číra, 50 ml; ks 20
Filtračný papier na všeobecné použitie; Grade 600; porozita 10-20; 500x500mm; 500ks/bal bal 1
MikroPipety nastaviteľné - sada (2-20 µl; 20-200 µl; 100-1 000 µl) + krabičky so špičkami; Eppendorf Research Plus - Balíček epResearch Plus Pack 2; sada 5
Titračná aparatúra ; sklenená Byreta podľa Pelleta s PTFE ventilom tr.B, 25 ml ks 3
Stojan na MikroPipety; Stojan pre 6 pipiet jednokanálových alebo multikanálových z pevného materiálu ks 1
Pipetovací nástavec mechanický s hrebeňovým piestom, 10 ml, zelený, max. objem pipety 10 ml; ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou dodávky je povinne faktúra a dodací list, ktoré obsahujú najmä číslo zmluvy, súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo jednotkovú cenu bez dph a s dph a celkovú cenu bez dph a s dph
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku,obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy
Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis dodávateľa v registri partnerov verejného sektora - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

04.09.2017 08:00 — 08.09.2017 11:00

1,00 sada

4 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.08.2017 08:21

15.08.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 562
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2017 08:28 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena s DPH
14.08.2017 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 4 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS