00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Propagačné predmety s potlačou
písací blok, papierový obal, USB kľúč, reklamná taška, potlač
Tovar, Služba
1. Propagačné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodanie informačných a propagačných predmetov s potlačou na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triedy, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia v sídle objednávateľa a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Písací blok s perom vrátane potlače | ks | 1500 | ||
2. Papierový obal (folder) vrátane potlače | ks | 1500 | ||
3. USB kľúč vrátane potlače | ks | 1500 | ||
4. Reklamná taška vrátane potlače | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Písací blok s perom vrátane potlače | |
1.1. Formát bloku | A5 (21 cm x 14,8 cm) |
1.2. Farba bloku | modrá |
1.3. Obal | pevný obal z kartónu, polyuretánu, príp. koženky |
1.4. Povrch | matný |
1.5. Technické vlastnosti | linajkový papier |
1.6. Počet strán | minimálne 72 |
1.7. Väzba | pevná, lepená, príp. šitá |
1.8. Hrúbka bloku | min. 1,2 cm |
1.9. Doplňujúce technické vlastnosti bloku | gumička pripevnená k obalu bloku na pripevnenie pera o písací blok |
1.10. Doplňujúce technické vlastnosti bloku | gumička, príp. pútko na zamedzenie samovoľného otvorenia bloku |
1.11. Doplňujúce technické vlastnosti bloku | textilná záložka pripevnená k obalu bloku |
1.12. Požiadavka na potlač na bloku | 4+0/CMYK; štyri logá umiestnené v dolnej časti bloku; minimálna výška loga 25 mm, minimálna šírka loga 40 mm |
1.13. Druh technológie potlače | tampónová tlač C, sieťotlač G,K,DTR, UV potlač |
1.14. Pero | kovové gulôčkové |
1.15. Farba pera | modrá, príp. strieborná |
1.16. Farba atramentu | modrá |
1.17. Požiadavka na potlač na pere | 4+0/CMYK; jedno logo; minimálna výška loga 5 mm |
1.18. Druh technológie potlače | tampoprint, príp. iná vhodná technológia |
2. Papierový obal (folder) vrátane potlače | |
2.1. Formát | obal s priestorom pre založenie dokumentov formátu A4 (21,5 cm x 30,2 cm) |
2.2. Hrúbka chrbta | 3 mm (max. 30 hárkov) |
2.3. Obal so záložkou pre ukladanie dokumentov | jedna lepiaca plocha, viď. príloha |
2.4. Gramáž papiera | min. 300g/m2 |
2.5. Laminácia | obojstranne, t. j. vpredu a vzadu |
2.6. Druh technológie potlače | ofsetová potlač |
2.7. Farba foldra | obojstranná plnofarebná; farby: vpredu a vzadu biela, záložka biela, vnútro foldra tmavo modrá |
2.8. Požiadavka na potlač na obale | 4+0/CMYK; štyri logá umiestnené v dolnej časti obalu; minimálna výška loga 25 mm, minimálna šírka loga 40 mm |
3. USB kľúč vrátane potlače | |
3.1. Kapacita | min. 32 GB |
3.2. Materiál | kov |
3.3. Farba | strieborná |
3.4. Tvar | hranatý |
3.5. Doplňujúce technické vlastnosti USB kľúča | očko/uško na zavesenie, vrátane retiazky, krúžku, alebo karabínky na zavesenie na kľúče, mobilný telefón a pod. |
3.6. Požiadavka na potlač na obale | 4+4/CMYK: obojstranná, dve logá; minimálna výška loga 5 mm |
3.7. Druh technológie potlače | laser, príp. iná vhodná technológia |
4. Reklamná taška vrátane potlače | |
4.1. Farba tašky | biela |
4.2. Farba boku tašky | tmavo modrá |
4.3. Rozmer | 230 mm šírka x 90 mm hĺbka x 355 mm výška |
4.4 Materiál držadiel | bavlnené |
4.5. Farba držadiel | biela |
4.6. Parametre držadiel | priemer 5 mm; dĺžka min. 35 cm - max. 40 cm, ukončené uzlíkom alebo plastovou zalisovanou koncovkou proti vybratiu, alebo ekvivalent |
4.7. Kovové nity na taške | 4 ks |
4.8. Plošná hmotnosť (gramáž) papiera | min. 300 g/m2 |
4.9. Kartón na spevnenie častí | min. 300 g/m2 |
4.10. Materiál tašky | biely natieraný papier |
4.11. Lamino | matné |
4.12. Vrch tašky | zahnutý, spevnený podlepeným kartónom |
4.13. Dno tašky | vložený kartón na spevnenie |
4.14. Požiadavka na potlač na taške | 4+4/CMYK; obojstranná potlač loga v ľavom a v pravom dolnom rohu, minimálna výška loga 25 mm, minimálna šírka loga 40 mm |
4.15. Druh technológie potlače | ofsetová tlač, príp. iná vhodná technológia |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov) za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cenu jednotlivého tovaru v EUR s DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH. |
4. Všetky typy "log" na propagačných predmetoch zašle objednávateľ dodávateľovi elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
5. Objednávateľ požaduje tlač loga primeranou technológiou - napr. tampónová tlač, ofsetová tlač, laser atď. (nie nálepky). |
6. Vizualizáciu umiestnenia potlače log na propagačných predmetoch zašle dodávateľ vopred elektronicky objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. než sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby. |
7. Nedodržanie rovnakých alebo vyšších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
9. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
10. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie výlučne v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:30 hod. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. |
11. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. |
12. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. |
13. Faktúra bude uhradená dodávateľovi po dodaní všetkých predmetov. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH. |
14. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
15. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
16. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
17. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. |
18. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenie v ucelených častiach a dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
19. Objednávateľ predpokladá, že predmet tejto zmluvy bude financovaný (refundovaný) z prostriedkov EÚ. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a to kedykoľvek počas trvania súvisiacej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, |
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ. |
20. Dodávateľ je povinný osobám podľa predchádzajúceho bodu č. 19 Osobitných požiadaviek na plnenie poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť a vytvoriť im podmienky pre výkon finančnej kontroly, auditu alebo overovania v zmysle príslušných predpisov Slovenskej republiky kedykoľvek počas trvania tejto zmluvy alebo aj po jej zániku. |
21. Dodávateľ je povinný uchovávať všetku dokumentáciu v origináli z predmetného zmluvného vzťahu po dobu 10 rokov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
22. V prípade, ak objednávateľ nepožiada o nenávratný finančný príspevok v lehote stanovenej vo vyzvaní pre projekty Operačného programu, alebo mu nebude schválená žiadosť o nenávratný finančný príspevok, záväzok dodávateľa podľa bodov 19 až 21. Osobitných požiadaviek na plnenie zaniká. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.08.2017 08:00 — 13.09.2017 14:30
1,00 celok
34 184,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2017 14:41
14.08.2017 15:00
14.08.2017 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2017 18:05 - Vstupná ponuka | 34 184,20 | € | Cena s DPH |
14.08.2017 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 999,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: