00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Strážne služby a zabezpečenie ochrany majetku administratívnych budov
strážna služba, ochrana majetku
Služba
1. Strážne služby a zabezpečenie ochrany majetku administratívnych budov
|
|
---|---|
Funkcia |
Strážne služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku v administratívnych budovách (ďalej iba "AB") (2x AB Bratislava, 1x Ubytovacie zariadenie Bratislava, 1x AB Košice). Ochrana majetku objednávateľa pred krádežou, vandalizmom, požiarom, neoprávneným vstupom osôb do objektov. Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu statickou službou na vrátnici a vo dvore v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch objednávateľa v intervaloch po skončení stránkových hodín. |
a) režim vstupu, evidencie a odovzdávania návštev podľa pokynov objednávateľa, |
b) kontrola činností externých spoločností, |
c) pochôdzková činnosť v požadovanom intervale so zameraním sa na ochranu majetku a prevenciu požiarnej ochrany v objektoch a v okolí (pochôdzková činnosť bude zdokumentovaná pochôdzkovým elektronickým systémom integrovaným do existujúceho integračného bezpečnostného systému C4), |
d) riešenie krízových situácií a realizácia zásahu v súčinnosti s políciou SR v prípade narušenia priestorov objednávateľa, |
e) kontrola a obsluha nainštalovanej elektrickej požiarnej signalizácie, elektrického zabezpečovacieho systému, kamerového systému a integračného bezpečnostného systému C4, |
f) zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrany podľa pokynov objednávateľa, |
g) kontrola okien, a ich bezpečné uzatvorenie (obhliadka z vonkajšej strany), |
h) komplexná evidenčná a kontrolná činnosť pri príchode a odchode osobných a nákladných automobilov vrátane obsluhy vstupnej rampy, |
i) riadenie parkovania vozidiel, riešenie neoprávneného parkovania, |
j) zabezpečenie kľúčového režimu - vydávanie kľúčov len poverenej osobe objednávateľa, |
k) zabezpečenie kľúčového režimu - vydávanie kľúčov režimových pracovísk, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárií na základe povolení, |
l) kontrola všetkých spoločných priestorov a chodieb, |
m) usmerňovanie návštev a klientov, |
n) vypracovanie smernice pre pracovníkov v objekte obstarávateľa v súlade s obstarávateľovými pravidlami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Objekt č.1 – AB Bratislava; Plnenie od 1.9.2017 do 28.2.2018 | podľa položky | podľa položky | ||
Objekt č.1: 1 strážnik v pracovný deň v čase (122 dní v roku, dvor, od 05:30 do 18:00) | hod. | 12,5 | ||
Objekt č.1: 1 strážnik v kalendárnych dňoch v čase (181 dní v roku, vrátnica, od 06:30 do 19:00) | hod. | 12,5 | ||
Objekt č.1: 1 strážnik v kalendárnych dňoch v čase (181 dní v roku, vrátnica, od 19:00 do 6:30) | hod. | 11,5 | ||
Objekt č.1: 1 strážnik v kalendárnych dňoch v čase (181 dní v roku, vrátnica, od 00:00 do 24:00) | hod. | 24 | ||
2) Objekt č.2 – AB Bratislava; Plnenie od 1.9.2017 do 31.10.2017 | podľa položky | podľa položky | ||
Objekt č.2: 1 strážnik v kalendárnych dňoch (61 dní v roku, vrátnica, od 00:00 do 24:00) | hod. | 24 | ||
3) Objekt č.3 – Ubytovacie zariadenie Bratislava; Plnenie od 1.9.2017 do 28.2.2018 | podľa položky | podľa položky | ||
Objekt č.3: 1 strážnik v kalendárnych dňoch (181 dní v roku, vrátnica, od 00:00 do 24:00) | hod. | 24 | ||
4) Objekt č.3 – AB Košice; Plnenie od 1.9.2017 do 28.2.2018 | podľa položky | podľa položky | ||
Objekt č.4: 1 strážnik v kalendárnych dňoch (181 dní v roku, vrátnica, od 00:00 do 24:00) | hod. | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podľa technickej špecifikácie - Celkom osobohodín: | 20365 |
Názov |
Bod 1) - Podmienky účasti platné pre všetky objekty (ďalej len "Bod 1"): |
1.1 Dodávateľ sa preukáže povolením na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona NR SR 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. |
1.3 Objednávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, predovšetkým voči strážnikom, ktorí strážia jeho majetok a dodávateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť. |
1.4 Strážnici dodávateľa alebo iného licencovaného právneho subjektu budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
1.5 Dodávateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby (tomfa, slzný plyn, putá, opasok). |
1.6 Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. |
1.7 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zoznam odborne spôsobilých zamestnancov vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti. V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. |
1.8 Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu. |
Bod 2) - Podmienky účasti pre objekt č. 1 navyše k požiadavkám uvedeným v Bode 1: |
2.1 Dodávateľ bude vykonávať činnosti na ochranu objektu, chránených priestorov a utajovaných skutočností v zmysle zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj v zmysle Vyhlášky NBÚ č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení vyhlášky NBÚ č. 315/2006 Z. z.. |
2.2 Dodávateľ bude obsluhovať elektronický zabezpečovací systém a kamerový systém v objekte. |
2.3 Dodávateľ bude obsluhovať elektrickú požiarnu signalizáciu. |
2.4 Dodávateľ bude obsluhovať integračný bezpečnostný systém C4 (ďalej len „IBS C4“). |
2.5 Dodávateľ je povinný sa preukázať certifikátom minimálne 4 pracovníkov preškolených na obsluhu IBS C4 (Master User) do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
2.6 Dodávateľ je povinný sa preukázať certifikátom minimálne 4 pracovníkov preškolených na obsluhu uzavretého televízneho okruhu UTvO Digisys do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
2.7 Dodávateľ je povinný sa preukázať certifikátom na inštaláciu pochôdzkového elektronického systému do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
2.8 Dodávateľ je povinný sa preukázať certifikátom na integráciu pochôdzkového elektronického systému do IBS C4 do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
2.9 Dodávateľ je povinný sa preukázať certifikátom kompatibility pochôdzkového elektronického systému s IBS C4 do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
2.10 Dodávateľ inštaluje pochôdzkový elektronický systém umožňujúci monitoring kvality poskytovaných strážnych služieb – dodanie, inštalácia a servis systému po dobu účinnosti zmluvy, uvedená cena je zahrnutá do celkovej ceny na predmet zákazky. |
2.11 Dodávateľ je povinný po skončení účinnosti zmluvy odinštalovať pochôdzkový elektronický systém. |
2.12 Dodávateľ je povinný umiestniť kontrolné body pochôdzkového systému v objekte na pokyn objednávateľa (objekt sa skladá z 3 blokov, 7 poschodí). |
2.13 Dodávateľ je povinný integrovať pochôdzkový elektronický systém do existujúceho IBS C4. |
2.14 Dodávateľ online elektronicky kontroluje pochôdzkovú činnosť zamestnancom po určenej trase a archivuje o tom záznam. |
2.15 Dodávateľ umožňuje objednávateľovi online kontrolu pochôdzkovej činnosti bezpečnostného pracovníka vykonávajúceho výkon strážnej služby na objekte. |
2.16 Pracovníci dodávateľa sú povinní plniť úlohy vyplývajúce z „Pravidiel na výkon fyzickej ochrany objektu“ (Pravidlá na výkon fyzickej ochrany objektu budú predložené až úspešnému uchádzačovi). |
2.17 Pracovníci dodávateľa fyzickej ochrany sú povinní plniť úlohy vyplývajúce z „Pokynov pre činnosť stálej služby na zabezpečenie vyrozumenia a zvolania pri vzniku krízovej situácie“. |
2.18 Dodávateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby (tomfa, slzný plyn, putá, opasok, rádiostanica). |
2.19 Dodávateľ sa zaväzuje vytvoriť podmienky pre vykonanie poučenia pracovníkov fyzickej ochrany. Predmetom poučenia budú Pravidlá na výkon fyzickej ochrany objektu a Pokyny pre činnosť stálej služby Objednávateľa na zabezpečenie vyrozumenia a zvolania pri vzniku krízovej situácie, vyhláška NBÚ č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti v znení vyhlášky NBÚ č. 315/2006 Z. z.. |
2.20 Napadnutie chráneného priestoru oznamuje okamžite službukonajúci pracovník fyzickej ochrany dodávateľa operačnému stredisku dodávateľa, ktorý vyšle na zásah minimálne dvoch pracovníkov ktorí sa dostavia na miesto napadnutia do 10 minút (ďalej len „reakčný čas“) od vyrozumenia o napadnutí objektu. Reakčný čas zásahu pri napadnutí chráneného priestoru je predmetom kontroly (ďalej len „previerka funkčnosti“) 1 krát počas účinnosti zmluvy. |
Bod 3) - Podmienky účasti pre objekt č. 2 navyše k požiadavkám uvedeným v Bode 1: |
3.1 Dodávateľ je povinný od 31. 10. 2017 do 28. 2. 2018 vykonávať obhliadky a kontrolu uvedeného objektu minimálne 1 x do týždňa po dobu minimálne 1 hodiny na pokyn objednávateľa. |
3.2 O výsledku kontroly dodávateľ informuje objednávateľa. |
3.3 Cena kontroly musí byť zahrnutá do celkovej ceny na predmet zákazky. |
Bod 4) Podmienky účasti pre objekt č. 3 navyše k požiadavkám uvedeným v Bode 1: |
4.1 Dodávateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. (tomfa, slzný plyn, putá, opasok, mobilný telefón) |
4.2 Dodávateľ bude obsluhovať elektrickú požiarnu signalizáciu a vykonávať potrebnú súčinnosť a spojenie s PCO 24 hodín denne, |
4.3 Dodávateľ bude zabezpečovať ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase, |
4.4 Dodávateľ je oprávnený vstúpiť do miestností objednávateľa len po predchádzajúcom súhlase, alebo len v prípade narušenia, havárie, požiaru a inej nežiaducej udalosti. |
4.5 Dodávateľ bude kontrolovať a vykonávať obhliadky vonkajších priestorov objednávateľa |
4.6 Dodávateľ je povinný viesť knihu a zapisovať knihu kontrol návštev. |
Bod 5) Podmienky účasti pre objekt č. 4 sú v súlade s požiadavkami uvedenými v Bode 1 |
Názov | Upresnenie |
- Vyhotoviť podrobný prehľad jednotlivých položiek ponuky, ako podklad pre fakturáciu do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy ku každému objektu zvlášť. | Osobitná požiadavka na plnenie platná pre všetky objekty. |
- K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci za každý objekt zvlášť. | Osobitná požiadavka na plnenie platná pre všetky objekty. |
- Fakturácia bude prebiehať mesačne na základe vystavených faktúr dodávateľom za dané obdobie výkonu strážnej služby za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci za každý objekt osobitne. | Osobitná požiadavka na plnenie platná pre všetky objekty. |
- Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. | Osobitná požiadavka na plnenie platná pre všetky objekty. |
- Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek, prostredníctvom svojich poverených zamestnancov kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. | Osobitná požiadavka na plnenie platná pre všetky objekty. |
- Dodávateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá za svojich zamestnancov na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej a civilnej ochrany. | Osobitná požiadavka na plnenie platná pre všetky objekty. |
- Uchádzač predloží ponuku za celý predmet zákazky, tak ako je uvedený v špecifikácii. V ponuke uchádzača bude zohľadnené aj plnenie všetkých záväzkov voči zamestnancom, vyplývajúcich z pracovno – právnych vzťahov, pracovné pomôcky a materiál potrebný pre plnenie zmluvy, dodanie, inštalácia a servis pochôdzkového elektronického systému. | Osobitná požiadavka na plnenie platná pre všetky objekty. |
- V prípade nesplnenia podmienok uvedených v technickej špecifikácii alebo osobitých požiadavkách alebo nesplnenia podmienok účasti je objednávateľ oprávnený od dodávateľa požadovať zmluvnú pokutu vo výške 5.000 eur, a to za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. Zmluvnú pokutu je obstarávateľ oprávnený požadovať aj v prípade zániku zmluvy. | Osobitná požiadavka na plnenie platná pre všetky objekty. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.09.2017 00:00 — 28.02.2018 00:00
20 365,00 osobohodiny
142 962,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2017 13:31
16.08.2017 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2017 09:25 - Vstupná ponuka | 142 956,00 | € | Cena s DPH |
16.08.2017 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 132 999,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: