Z201739185
OF-137834
zrušená
17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
Intraoperatívny monitoring
intraoperatívny monitoring
Tovar, Služba
1. Intraoperatívny monitoring
|
|
---|---|
Funkcia |
Intraoperatívny monitoring s EMG - prístroj určený na monitoring počas neurochirurgického operačného výkonu. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
RIADIACI POČÍTAČ: - operačný systém Windows 7 Ultimate | |
- Laptop Portable DELL Latitude E6540 alebo ekvivalent | |
- grafické rozlíšenie 1920x1080 | |
- EMG zabudovaný reproduktor | |
- DVD R/W | |
- počítač pre IOM od renomovaného výrobcu (HP, DELL, IBM) alebo ekvivalent | |
- počítač musí spĺňať požiadavky programu IOM | |
PREDZOSILŇOVAČE: - 8-kanálový EMG, motorický - evokovaný potenciál a train-of-four | |
- dva vstupy pre pulz oximeter | |
- automatizovaný test pre pedunkulus a test skrutky | |
- plne chirurgom riadený zo sterilného poľa | |
- akustická a vizuálna odozva pre chirurga | |
- elektrokauter interferencia vyradenia | |
- elektronické ukladanie dát do pamäti a následné prezeranie celého postupu | |
- integrovaná možnosť monitorovania | |
CHIRURGOM OVLÁDANÁ SONDA: - sonda na jedno použitie s vymeniteľnými hrotmi, umožňujúca diaľkovú úpravu stimulačného poľa a riadenie testu cez užívateľské rozhranie | |
- dve tlačidlá pre ovládanie | |
- viacfarebný indikátor LED s informáciami o teste a stave | |
- bzučiak pre zvukovú spätnú väzbu ovládanú stlačením tlačidla | |
- chirurgom ovládaná sonda vopred sterilizovateľná a určená na jedno použitie | |
TLMIACA SONDA ELEKTROCHIRURGICKEJ JEDNOTKY: - sonda na snímanie činnosti ESU | |
- automatické tlmenie zvuku reproduktora EMG | |
ROZŠÍRENIE INTRAOPERATÍVNEHO MONITORINGU NA VYŠŠÍ POČET KANÁLOV: - simultánny 32-kanálový zosilňovač pre evokované potenciály (TCEMEP, SSEP, VEP, BAEP) EMG a EEG | |
- simultánny 8-kanálový prúdový simulátor pre SSEP | |
- jednokanálový prúdový simulátor pre nízkonapäťovú stimuláciu | |
- dva pulzné oximetre | |
- automatický pedunkulus závit tesnenia | |
- trvalý záznam a elektronické ukladanie dát | |
- krivky zoskupené pre zväčšenie čitateľnosti |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia zdravotníckeho personálu |
Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis ceny s uvedením bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH a to do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa záručný a pozáručný servis vyškolenými servisnými technikmi. |
Požaduje sa predložiť popis a fotodokumentáciu do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť príslušný certifikát. |
Požaduje sa dĺžka záručnej doby na celé zariadenie aj s príslušenstvom v trvaní minimálne 24 mesiacov, nástup servisného technika do 24 hodín od nahlásenia poruchy. |
Dodávateľ poskytuje na predmet zmluvy a všetky jeho súčasti komplexnú záruku v trvaní minimálne 2 rokov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Túto skutočnosť, t.j. dodávateľom udanú dĺžku záruky a uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby potvrdí dodací list (Inštalačný protokol) podpísaný oboma zmluvnými stranami t.j. dodávateľom a objednávateľom, resp. ich oprávnenými zástupcami. |
Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za predmet zmluvy vykonávať dodávateľ po dobu trvania záručnej doby na predmete zmluvy za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: - oprava vád a porúch predmetu zmluvy, t.j. uvedenie predmetu zmluvy do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
- dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom |
- vykonanie štandardných vylepšení predmetu zmluvy podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania aktualizácií, t.j. update softwarového vybavenia predmetu zmluvy, |
- dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke predmetu zmluvy, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu a náhradných dielov, |
- vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí), |
- vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
- vykonanie ďalších servisných úkonov a činností v súlade s príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
- práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie predmetu zmluvy v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
- vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky predmetu zákazky, vrátane generálnej opravy, |
- technicko-organizačná pomoc a poradenstvo pri prevádzkovaní predmetu zákazky prostredníctvom pracoviska dodávateľa a to v rozsahu najviac 10 hodín v jednom kalendárnom mesiaci. V prípade poradenstva sa jedná o pracovný čas 8:00-15:00 počas pracovných dní. |
Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohol byť predmet zmluvy využívaný na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: - Oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu: 48 hodín - Oprava vady s dodávkou náhradného dielu: 72 hodín |
Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie predmetu zmluvy do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 15:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
V prípade, ak odstránenie vady nevyžaduje príchod servisného technika dodávateľa do miesta inštalácie predmetu zmluvy, je dodávateľ oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 15:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
Objednávateľ je oprávnený vadu , ktorú zistí počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. |
V prípade ak komunikačným kanálom pracoviska dodávateľa je aj fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom.V prípade ak komunikačným kanálom pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľovi a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. |
Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť predmet zmluvy do bežnej prevádzky v lehotách: |
- oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu: 48 hodín |
- oprava vady s dodávkou náhradného dielu: 72 hodín |
V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má kupujúci právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
a) nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu najneskôr od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 15:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, |
b) nedodržanie lehoty na odstránenie vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu: 48 hodín 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, |
c) nedodržanie lehoty na odstránenie vady s dodávkou náhradného dielu: 72 hodín 100 eur za každú začatú hodinu omeškania |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je povinný zabezpečiť minimálnu dostupnosť prevádzky každého ním dodaného predmetu zmluvy na úrovni aspoň D = 95 %. |
Výpočet parametra D – dostupnosti prevádzky predmetu zmluvy je nasledovná: D=(T-V)/Tx100 |
D – dostupnosť prevádzky predmetu zmluvy v percentách T – počet prevádzkových hodín za sledované obdobie jedného kalendárneho roka prevádzky predmetu zmluvy, počítané ako počet pracovných dní v roku * 24 hodín V – výpadok prevádzky predmetu zmluvy v hodinách počas sledovaného obdobia jedného kalendárneho roka prevádzky, pričom výpadkom prevádzky predmetu zmluvy sa rozumie taký prevádzkový stav predmetu zmluvy, |
kedy v dôsledku výskytu vady na tomto zariadení je nedostupná alebo chybná funkčnosť predmetu zmluvy nevyhnutná na jeho používanie dohodnutým spôsobom popísaným v dodanej prevádzkovej dokumentácii, pričom chybná alebo nedostupná funkcionalita má negatívne dopady na činnosť objednávateľa a predmet zmluvy nie je možné použiť na vyhotovovanie obrazových záznamov o pacientoch vôbec alebo v požadovanej kvalite. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade nedodržania minimálnej dostupnosti prevádzky predmetu zmluvy, má objednávateľ právo uplatniť nárok na náhradu škody a ušlého príjmu v tomto rozsahu: Ak D je v danom kalendárnom roku menej ako 95 % vzniká objednávateľovi nárok na náhradu škody a ušlého príjmu vypočítaného dosadením hodnôt do nasledovného vzorca: N = (DD – DV) x PV x PP, v ktorom N je výška nároku na náhradu škody a náhradu ušlého príjmu v eurách, |
DD je 95 % počtu dní, počas ktorých má byť predmet zmluvy v kalendárnom roku dostupné DV je počet dní výpadku zariadenia, pričom je DV počet všetkých pracovných dní výpadku PV je priemerný denný počet výkonov, ktorý sa určí ako počet výkonov, ktoré boli na zariadení urobené a vyúčtované za čas trvania prevádzky predmetu zmluvy počas príslušného kalendárneho roka, |
PP je priemerná platba za 1 výkon urobený na zariadení v eurách prijatá objednávateľom, ktorá sa určí ako podiel počtu výkonov urobených na zariadení v príslušnom kalendárnom roku a súčtu sumy prijatých platieb za všetky výkony urobené na zariadení v príslušnom kalendárnom roku. |
Uplatnenie nároku na náhradu škody a ušlého príjmu sa uplatňuje na základe vyhodnotenia dostupnosti prevádzky predmetu zmluvy vždy za predchádzajúci kalendárny rok trvania kúpnej zmluvy. Prvým obdobím, za ktoré sa vyhodnocuje dostupnosť prevádzky predmetu zmluvy je obdobie začínajúce kalendárnym dňom nasledujúcim po dni nasadenia predmetu zmluvy do prevádzky a končiace 31. decembrom kalendárneho roka, v ktorom bol predmet zmluvy nasadený do prevádzky. |
Nasledujúce obdobia vždy začínajú 1.januárom daného kalendárneho roka platnosti kúpnej zmluvy a končia 31. decembrom daného kalendárneho roka alebo dňom ukončenia platnosti kúpnej zmluvy ak zmluva skončí platnosť pred 31.decembrom daného kalendárneho roka. |
Pri vyhodnocovaní nedostupnosti prevádzky predmetu zmluvy sa do nedostupnosti nebude počítať doba, počas ktorej je nedostupnosť spôsobená: |
- nezabezpečením požadovanej súčinnosti a vhodných prevádzkových podmienok zo strany objednávateľa (výpadok elektrickej energie, teroristický útok, vyššia moc, nesprístupnenie predmetu zmluvy bez zbytočného odkladu po príchode servisného technika dodávateľa a pod.), |
- vandalizmom, neoprávneným používaním predmetu zmluvy, jeho používaním v rozpore s návodom na obsluhu a údržbu, v dôsledku vyššej moci |
- čiastkovým výpadkom predmetu zmluvy alebo jeho úplným odstavením spôsobeným konaním zo strany objednávateľa alebo akejkoľvek tretej osoby, |
- odstavením predmetu zmluvy z dôvodu vopred plánovanej prehliadky, údržby alebo profylaktiky, ak túto skutočnosť oznámil dodávateľ objednávateľovi minimálne 10 kalendárnych dní vopred, pričom do doby nedostupnosti predmetu zmluvy sa započíta v tomto prípade len doba nevyhnutná na výkon takejto prehliadky, údržby alebo profylaktiky, |
maximálne však v dĺžke akú dodávateľ oznámil objednávateľovi pri oznamovaní potreby vykonania takejto prehliadky, údržby alebo profylaktiky a ak takúto dobu dodávateľ neoznámil objednávateľovi vopred tak maximálne doba v dĺžke 5 hodín. |
Zmluvné strany sa dohodli, že parameter D – dostupnosti prevádzky predmetu zmluvy vo výške 95 %, je stanovený ako minimálny parameter. |
Zariadenie musí byť nové, nepoužívané a nerepasované. |
Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
22.09.2017 09:00
1,00 ks
38 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2017 10:09
11.08.2017 10:30
11.08.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: