00493546
Inštitút vzdelávania veterinárnych lekárov
Cesta pod Hradovou 13/a, Košice - mestská časť Sever, 04001, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Osobný počítač + Office
PC+Office
Tovar, Služba
1. Osobný počítač + Office
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky PC, klávesnica,myš | celok | 1 | ||
Monitor | ks | 1 | ||
Office + inštalácia+ licencie na dobu neurčitú | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Kancelársky PC , procesor - Passmark CPU Mark:5916, pamäť 4GB DDR4-2400_Mhz,pevný disk 1TB 7200 rpm3.5" SATA, grafická karta- Integrovana Intel HD 610 | rozhranie : 1x HDMI,1x Display Port, 1x VGA, 5x USB 3.0, 2x USB 2.0, 1x RJ-45, 2x slúchadlá, 1x mikrofón, 1 x +serial port, OS -Windows 10 Home a príslušenstvo / klávesnica a myš / |
Monitor : displej 21,5" / 54,6 cm /, pomer strán 16:9, skutočné rozlíšenie 1920x1080, rozteč pixelov 0,248 mm | Max.jas 200cd/m2, povrch displeja -matný, odozva 1ms/ sivá-sivá/, vstup signálu HDMI, D-Sub, vstup PC audio - 3,5 mm Mini Jack |
Aplikácia pre tvorbu text.dokumentov, prezentácie, tabuliek, správu mailov- časovo neobmedzené | áno |
Online úložisko | 5GB |
Názov |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vynášky na 3. poschodie, tak aby objednávateľ mohol vykonať pred prevzatím tovaru jeho prehliadku. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (priamo či nepriamo).Dodávateľ je povinný tovar dodať jednorazovo.Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
Dodávateľ pri odovzdávaní predmetu zákazky dodá sprievodnú dokumentáciu a manuál v slovenskom alebo českom jazyku. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.). |
Objednávateľ má právo do 14 od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
V cene je dovoz, rozbalenie, inštalácia dodávaného tovaru na pracoviska podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky, do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a kúpnu zmluvu zruší.Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) -Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy Objednávateľovi Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001. Ak Dodávateľ objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
Cesta pod Hradovou 13/a, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
16.08.2017 09:14 — 21.08.2017 09:14
1,00 súbor
1 050,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.08.2017 09:18
14.08.2017 09:13
14.08.2017 09:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2017 09:30 - Vstupná ponuka | 1 048,80 | € | Cena s DPH |
12.08.2017 20:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 047,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: