00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
31342213
ECOLAB s.r.o.
Čajakova 18, Bratislava, 81105, SVK
Dezinfekčné a pracie prostriedky pre práčovňu
dezinfekčné prostriedky, dezinfekcia, pracie prostriedky
Tovar, Služba
1. Dezinfekčné a pracie prostriedky pre práčovňu
|
|
---|---|
Funkcia |
Položka č.1 - Tekutý bieliaci a dezinfekčný prípravok na textílie na báze aktívneho chlóru, vysokoúčinný na pigmentové znečistenia, lepšia stabilita produktu oproti klasickým chlórovým produktom. Vhodný na všetky druhy textílií, ktoré sú odolné voči bieleniu chlórom. |
Položka č.2 - Univerzálny prací prostriedok s dezinfekčným a bieliacím účinkom bez obsahu chlóru na pranie bielej a stálofarebnej bielizne zo syntetických vlákien, bavlny a zmesi PE-BA. Prací prostriedok na odstraňovanie škvŕn a šetrné bielenie. Vhodný pre všetky druhy pracích strojov, ako aj mäkkú a tvrdú vodu. |
Položka č.3 - Univerzálny bezfosfátový prací prostriedok pre nemocničné zariadenie, vysoká pracia účinnosť zvlášť pri pigmentovom znečistení, so zabudovaným inhibítorom šednutia. Použiteľný pre každú tvrdosť vody, vhodný pre všetky pracie stroje a teploty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - Tekutý bieliaci a dezinfekčný prípravok na textílie na báze aktívneho chlóru | ks/bal. | 20 | ||
Položka č.1 -balenie | kg | 23 | ||
Položka č.2 - Univerzálny prací prostriedok s dezinfekčným a bieliacim účinkom bez obsahu chlóru | ks/bal. | 108 | ||
Položka č.2 - balenie | kg | 15 | ||
Položka č.3 - Univerzálny bezfosfátový prací prostriedok | ks/bal. | 164 | ||
Položka č.3 - balenie | kg | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č.1 - chlórnan sodný | 5.2 - <10% |
Položka č.2 - zeolity | ≥15 - <30% |
Položka č.2 - beliaci prostriedok na báze kyslíka | ≥5 - <15% |
Položka č.2 - neiónové povrchovo aktívne látky, fosfonáty, polykarboxyláty | < 5% |
Položka č.2 - obsahuje | enzýmy, optický zjasňovač, vonné látky |
Položka č.2 - dezinfekčná teplota | do 65ºC |
Položka č.2 - expozícia | 20 min. |
Položka č.3 - zeolity | ≥15 - <30% |
Položka č.3 - beliaci prostriedok na báze kyslíka | ≥5 - <15% |
Položka č.3 - aniónové povrchovo aktívne látky, neiónové povrchovo aktívne látky, mydlo, polykarboxyláty | < 5% |
Položka č.3 - obsahuje | enzýmy, opticky zjasňujúce látky, vonné látky |
Položka č.3 - vysoký bieliaci účinok | nad 60°C pre všetky druhy škvŕn |
Názov |
Požaduje sa predložiť doklad o registrácii v Centre pre chemické látky a prípravky SR pre biocidne prípravky . |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent k predmetu obstarania z dôvodu viazanosti výrobkov na platný dezinfekčný a sanitačný program. |
Predmet plnenia žiadame dodať aj s dávkovacími zariadeniami, ktoré dodávateľ bezplatne vypožičia. |
Žiadame, aby dodávateľ vykonal štvrťročné servisné kontroly dávkovacích zariadení na vlastné náklady. |
Žiadame overiť kvalitu umývacieho procesu. |
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto určenia v sídle objednávateľa a súvisiacich služieb, t.j. : poskytnutie potrebných aplikačných a iných pomôcok (pumpičky, odmerky, dávkovače, kľúče na uzávery a pod.) |
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzatvorenia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru (katalóg) v elektronickej alebo papierovej forme s uvedením podrobného technického opisu v slovenskom alebo českom jazyku a rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek. |
Dodávateľ predloží KBÚ podľa platnej legislatívy do 5 dní od uzatvorenie zmluvy v elektronickej aj tlačenej podobe. |
Dodávateľ po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS. |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340b ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní . |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 72 hodín od doručenia čiastkovej písomnej objednávky dodávateľovi na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy) v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 13,00 hod. |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 3 x mesačne, resp. podľa potreby. |
Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. V prípade, že objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať žiadne množstvo tovaru. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické špecifikácie. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
292,00 ks/bal
6 533,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2017 09:46
10.08.2017 10:00
10.08.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2017 10:55 - Vstupná ponuka | 6 533,00 | € | Cena bez DPH |
09.08.2017 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 532,57 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: