30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35903783
microform, s.r.o.
Hrobákova 21, Bratislava, 85102, SVK
Stolový skener vysokého rozlíšenia formátu 60x90cm
skener, skenovanie, 3D
Tovar, Služba
1. Stolový skener vysokého rozlíšenia formátu 60x90cm
|
|
---|---|
Funkcia |
Skenovacie zariadenie na mince, medaily, bankovky, cenné papiere a vzácne dokumenty vysokého rozlíšenia formátu 60x90 cm vrátane obslužného softvéru a hardvéru. |
Kompaktné skenovacie plne konfigurovateĺné pracovisko ktoré zabezpečí vysokú úroveň automatizácie, rýchle nastavenie a spracovanie s jednotnými výsledkami. Nastavenie všetkých základných parametrov, ako sú ostrosť, osvit, poloha osvetlenia, poloha a uhol snímacieho senzoru a vzdialenosť snímača od skenovaného objektu (zabezpečuje presnosť mierky 1:1) musia byť plne automatizované a s možnosťou vytvorenia programov (módov), ktoré sú uložené v pamäti kontrolného systému a voliteľne podľa typu skenovaného objektu. |
Tri-lineárny senzor s minimálnym počtom 14 400 pixelov umožňujúci nasledujúce rozlíšenie:600ppi pri skenovanej šírke 60cm 2000ppi pri skenovanej šírke 18cm 3000ppi pri skenovanej šírke 12cm bez interpolácie a bez skladania snímok (image stitching / mozaika). |
Skladanie snímkov (Image Stacking) – možnosť automatického skladania snímok s rozdielnym exponovaním potrebných na vytvorenie snímok minci a medailí |
Automatické vytvorenie a skladanie snímok za účelom eliminovania nežiaducich odrazov svetla pri skenovaní mincí a medailí. |
Vysoká farebná presnosť. |
Univerzálne zariadenie vhodné na skenovanie 2D a plochých 3D objektov. |
Pracovný rozsah - minimálne 60 x 90 cm. |
Vysoká produktivita. |
Zachytenie textúry povrchu. |
Vysoká geometrická presnosť snímok, ktoré sú v mierke 1:1. |
Osvetlenie LED so špeciálnym zrkadlovým difuzérom (LA). |
Rovnomerná intenzita osvetlenia - konštrukcia osvetlenia a jeho aplikácia musia zaručiť rovnomerné osvetlenie celého skenovaného povrchu. |
Ochrana pred teplotou a žiarením - konštrukcia skeneru a jeho osvetlenie nesmú vyžarovať teplo a UV žiarenie. |
Integrovaný osvetľovací systém (je súčasťou konštrukcie digitalizačného zariadenia). |
Homogénne skenovacie prostredie - poloha senzoru, optiky a osvetlenia sa počas skenovacieho procesu vzhľadom na skenovaciu os nemení. |
Konštrukcia zariadenia musí zabezpečiť vysokú stabilitu vhodnú na nepretržitú prevádzku. Zariadenie musí byt konštruovane tak, aby boli eliminovane chyby nastavenia (paralelnosť) a optické chyby (aberácie). |
Použitie softvéru na odstránenie optických aberácii manipuláciou originálneho skenu nie je povolené. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stolový skener | ks | 1 | ||
2. PC | ks | 1 | ||
3. Monitor | ks | 1 | ||
4. Softvér | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Skener - minimálna technická špecifikácia | |
1.1 Metóda snímania | bezkontaktné optické skenovanie |
1.2 Skenovací prvok | CCD snímač |
1.3 Rozlíšenie | 600ppi pri skenovanej šírke 60cm, 2000ppi pri skenovanej šírke 18cm, 3000ppi pri skenovanej šírke 12cm |
1.4 Farebná presnosť | ΔE < 1.8 |
1.5 Veľkosť dokumentu | minimálne 60x90cm |
1.6 Optická hustota (Denzita) | Dmax ≥ 4.0 |
1.7 Bitová hĺbka | 48-bitová |
1.8 Pripojenie | ETHERNET |
1.9 Typy súboru pre výstup | BMP, TIFF, PSD, PMG, GIF, PCX |
2. PC - minimálna technická špecifikácia | |
2.1 Procesor | Intel Core i7-6700 (3,4 GHz, vyrovnávacia pamäť 8 MB, 4 jadrá), |
2.2 Pamäť | 8GB, DDR4 2133 MHz (1x8GB) |
2.3 Pevny disk | 256 GB SE SSD |
2.4 Grafická karta | Intel HD530 |
2.5 Sieťová karta | Gigabit Network Connection |
2.6 Operačný systém | Windows |
3. Monitor - minimálna technická špecifikácia | |
3.1 Typ | Eizo CG2420, uhlopriečka 24’’zabudovany kalibrátor, alebo porovnateľný |
4. Softvér - minimálna technická špecifikácia | |
4.1 Popis | Kompatibilita s použitým operačým systémom min. WIN 7, Automatická korektúra svetla image stacking, ICC Profily |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe certifikát od výrobcu, že je oprávnený zariadenie predávať a servisovať na území Slovenskej republiky. |
2.Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť štatutárnymzástupcom podpísaný podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien, ktorý bude obsahovať položky minimálne vrozsahu: typové označenie, výrobca, produktové číslo výrobcu, model a uvedenie použitej konfigurácie. |
3. Celková cena musí byť určená tak, aby zahŕňala všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy na miesto určenia, vyloženia, vybalenia, inštalácie zariadení, inštalácie softvérov a zaškolenia pracovníkov. |
4. Čas plnenia, dodanie tovaru do 120 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nerepasovaný, nepoužívaný a nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa. |
6. Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby - v cene zákazky. Nastúpenie servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa/mieste dodania tovaru najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. |
7. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy. |
8. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
10. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve lepšími parametrami. |
11. Objednávateľ zaplatí cenu za dodanie tovaru a služby na základe faktúry vystavenej dodávateľom po protokolárnom odovzdaní predmetu zmluvy. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote.V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH,sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní oddoručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväznéhoprávneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom na okamžité odstúpenie Objednávateľa od tejto objednávky. |
13. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, orginál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezistencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkárne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
14. Porušenie povinností v zmysle bodov 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Štefánikovo námestie 11/21, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
14.08.2017 09:42 — 11.12.2017 09:44
1,00 Komplet
116 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2017 09:51
11.08.2017 09:37
11.08.2017 09:52
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2017 12:49 - Vstupná ponuka | 116 700,00 | € | Cena bez DPH |
07.08.2017 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 116 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: