00227811
Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
1, Vyšné Hágy, 05984, SVK
44483767
Východoslovenská energetika a.s.
Mlynská 31, Košice, 04291, SVK
Elektrická energia
elektrina, dodávka elektrickej energie
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu po dobu 12 mesiacov do 2 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v dvoch OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod SEČ dňa 01.01.2018 do 24:00 hod SEČ dňa 31.12.2018. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO |
pokračovanie: č. 24/2013 Z. z.) |
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM č. 1, č. 2, na rok 2018 | MWh | 1 760 | ||
Predpokladaná spotreba OM č. 1 na rok 2018 | MWh | 1 700 | ||
Vysoký tarif (VT) OM č. 1 | MWh | 1 275 | ||
Nízky tarif (NT) OM č. 1 | MWh | 425 | ||
Rezervovaná kapacita, typ rezervovanej kapacity | kW | 410, ročný | ||
Max. rezervovaná kapacita | kW | 430 | ||
Predpokladaná spotreba OM č. 2 na rok 2018 | MWh | 60 | ||
Rezervovaná kapacita | A | 60 | ||
Max. rezervovaná kapacita | A | 160 | ||
Vysoký tarif (VT) OM č.2 | MWh | 45 | ||
Nízky tarif (NT) OM č. 2 | MWh | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM č. 1, č. 2 | + / - 30% |
Odberné miesto č. 1 | Hlavná budova |
EIC kód | 24ZVS0000000235L |
Vyúčtovacie obdobie | Kalendárny mesiac |
Napäťová úroveň | VN 22 kV |
Odberné miesto č. 2 | ČOV |
EIC kód | 24ZVS0000035934Q |
Vyúčtovacie obdobie | Kalendárny mesiac |
Napäťová úroveň | NN |
Názov |
Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa |
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberných miest Objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie právnych predpisov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bol v predchádzajúcich troch rokoch dodávateľom elektrickej energie min. 2 korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 7 GWh za predchádzajúce tri roky 2014, 2015, 2016. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Objednávateľovi dohodnuté množstvo elektriny v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu vo všetkých odberných miestach uvedených odberateľom. |
Zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom, ktorý poskytne: |
a) elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr - dôvod požiadavky: kontrola uhradených záväzkov |
b) elektronickú službu umožňujúcu vytvoriť sekundárne prístupy s nastavením práv pre viacerých užívateľov - dôvod požiadavky: umožniť prístup k dátam viacerým užívateľom v rovnakom čase |
c) elektronickú službu poskytujúcu grafické a dátové porovnanie spotreby - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania spotrieb |
d) elektronickú službu zabezpečujúcu zadávanie, evidenciu a správu požiadaviek obstarávateľa, ktorá obsahuje minimálne: On-line komunikáciu, možnosť priloženia príloh k požiadavke, notifikáciu stavu požiadavky, zobrazenie stavu a riešiteľa požiadavky - dôvod požiadavky: efektívne sledovanie |
pokračovanie: evidencie požiadaviek Objednávateľa |
Cena za dodávku elektriny musí obsahovať všetky náklady: |
a) náklady silovej zložky spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby €/kWh bez DPH (ďalej len zmluvná cena) |
b) náklady distribúcie a poplatkov za odberné miesta (odvolávka na rozhodnutia URSO platné pre rok 2018). |
Zmluvna cena počas zmluvného obdobia nebude navyšovaná, ak nedôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby za všetky 2 OM Objednávateľa v zmysle zmluvne dohodnutej spotreby v tolerancii do +/- 30 %. |
Ak Objednávateľ odoberie menej ako 70 % predpokladanej spotreby, môže Dodávateľ Objednávateľovi zvýšiť cenu za dodávku elektriny za každu odobratú MWh nasledovne: |
Cz = 0,5 x [(MO-S):S] x C |
kde: Cz - maximálne zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo elektriny (MWh). |
MO - minimálne množstvo elektriny, ktoré sa Objednávateľ zaviazal odobrať (MWh). |
S - skutočne odobraté množstvo elektriny, pričom minimálna hodnota S je 1 MWh. |
C - zmluvná cena (cena silovej zložky spojená so zodpovednosťou za odchýlku). |
Ak bude skutočný odber Objednávateľa vyšší ako 130 % predpokladanej spotreby, môže Dodávateľ Objednávateľovi fakturovať za každú odobratú MWh nad 130 % predpokladanej spotreby príplatok o max. 5,- Eur/MWh. |
Cena za dodávku elektriny môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO. |
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Cena bude uhradená v mene EUR. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť distribučné služby do odberných miest Objednávateľa do výšky ich maximálnej rezervovanej kapacity, |
- zabezpečiť rezervované kapacity (RC, MRC) pre všetky odberné miesta Objednávateľa, |
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta Objednávateľa na žiadosť Objednávateľa, |
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odberných miestach Objednávateľa, |
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa. |
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektriny chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú Objednávateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Dodávateľ musí umožniť Objednávateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odberných miestach Objednávateľa na WEB stránke Dodávateľa. |
Prípadné spory budú riešiť miestne príslušné všeobecné súdy. |
Upresnenie: Deň začiatku dodávky 01.01.2018 00:00 hod. |
Deň skončenia: 31.12.2018 24:00 hod. |
Odberateľ je povinný uhradiť na mesačnú dodávku elektrickej energie do všetkých odberných miest odberateľa dodávateľovi preddavok v rovnomernej výške, stanovený z predpokladanej ročnej platby za dodávku elektrickej energie do všetkých odberných miest odberateľa, počas celého roka 2018. Rovnomerná výška preddavku je stanovená ako priemerná predpokladaná cena mesačnej dodávky elektrickej energie do všetkých odberných miest odberateľa. |
Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektrickej energie do odberného miesta. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa(vrátane) každého kalendárneho mesiaca. Vyúčtovacia faktúra pri platbe preddavkov v rovnomernej výške je za mesiac 01/2018 až 10/2018 splatná v poslednom dni nasledujúceho mesiaca, za mesiac 11/2018 splatná do 31.12.2018 a za 12/2018 do 31.01.2019, po jej preukázateľnom zaslaní na poslednú známu adresu odberateľa. |
V prípade omeškania s platbou je sankčný úrok za každý deň omeškania max. 0,05 %. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy Dodávateľ predloží: a) Doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením povolenia na podnikanie v energetike |
pokračovanie: podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu) |
b) Rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu). |
c) Čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na rok 2018 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu. |
d) Čestné vyhlásenie Dodávateľa, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. |
e) Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom Objednávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. |
f) Zoznam minimálne 10 dodávok elektrickej energie korporátnym odberateľom rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky 2014, 2015, 2016 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným kópiou dokladu, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. |
Odberateľ požaduje, aby z vyššie uvedeného uvedeného zoznamu boli minimálne 2 dodávky korporátnym odberateľom (nie domácnostiam) v celkovom objeme minimálne 6 MWh za predchádzajúce tri roky 2014, 2015, 2016. |
g) originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorý sa potvrdzuje splnenie normy ISO 9001 – systém riadenia kvality, |
h) originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie normy ISO 14001 – systém environmentálneho manažérstva, |
Porušenie akejkoľvek uvedenej požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku. |
Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2018 23:59
1,00 ako balík
194 128,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2017 09:28
17.08.2017 08:10
17.08.2017 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2017 14:51 - Vstupná ponuka | 194 127,00 | € | Cena bez DPH |
17.08.2017 00:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 194 125,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: