00696463
Správa mestských komunikácií Poprad
Levočská 3312/37, Poprad, 05801, SVK
36216054
EUROMAR spol s .r.o.
Námestie Iglovia 2880/4, Spišská Nová Ves, 05201, SVK
Priemyseľná posypová soľ s protispekacou prísadou - voľne ložená 2017
soľ, soľ na posyp komunikácií
Tovar, Služba
1. Priemyseľná posypová soľ s protispekacou prísadou - voľne ložená 2017
|
|
---|---|
Funkcia |
Posypová soľ vhodná na zimnú údržbu pozemných komunikácií s rozmrazovacou účinnosťou |
Priemyselná posypová soľ musí spĺňať kritéria Technického predpisu 9/2010 - Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR - TP 09/2010 (Používanie posypových materiálov na báze chloridu sodného na pozemných komunikáciách) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obsah NaCl | % | 98 | ||
Obsah sírany | % | 0,90 | ||
Obsah nerozpustných látok | % | 1,0 | ||
Obsah H2O | % | 2,0 | ||
Obsah Fe | mg.kg | 15,0 | ||
Obsah As | mg.kg | 0,10 | ||
Obsah Cd | mg.kg | 0,10 | ||
Obsah Pb | mg.kg | 1,0 | ||
Obsah Zn | mg.kg | 0,50 | ||
Obsah Ou | mg.kg | 0,50 | ||
Obsah Hg | mg.kg | 0,01 | ||
Vlhkosť | % | 1 | ||
Bod tuhnutia | °C | -6 | ||
Obsah protispekacej prísady ferrokyanid draselný (K4Fe(CN)6) | mg/kg | 10 | 200 | |
Granulometria pod 0,8 mm | % | 15 | ||
Granulometria nad 5,00 mm | % | 5 | ||
Množstvo | t | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Balenie | voľne ložená |
Názov |
1. Doprava tovaru na miesto plnenia je súčasťou celkovej ceny predmetu Zmluvy. |
2. Miestom plnenia predmetu Zmluvy je sídlo objednávateľa alebo ním určené iné miesto v rámci mesta Poprad. |
3. Dodávateľ do dvoch dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné osoby zodpovedné za plnenie zmluvy v štruktúre: meno a priezvisko, emailovú adresu, faxové číslo a telefónne číslo, ktoré bude nepretržite po dobu 24 hodín denne prijímať objednávky pre dodanie predmetu Zmluvy. |
4. Na preukázanie doručenia objednávky postačí, ak objednávateľ preukáže, že po odoslaní objednávky faxom alebo e-mailom vykonal s dodávateľom na ním určenom telefónnom čísle hovor. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Zmluvy v množstve do 100 ton v lehote do 4 hodín od prijatia objednávky zaslanej e-mailom alebo faxom. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Zmluvy v množstve od 100 ton do 200 ton v lehote do 24 hodín od prijatia objednávky zaslanej e-mailom alebo faxom. |
7. Dodanie predmetu Zmluvy bude zaznamenané písomným potvrdením objednávateľa do dodacieho listu vystaveného dodávateľom, v ktorom sa vyznačí čas a množstvo dodaného predmetu Zmluvy. |
8. Pre prípad nedodržania termínu dodania požadovaného množstva predmetu Zmluvy si môže objednávateľ uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10,- eur/tona za každú aj len začatú hodinu omeškania dodania predmetu Zmluvy a to až do času dodania celého množstva objednaného predmetu Zmluvy. |
9. Pri druhom ( opakovanom ) včasnom nedodaní predmetu zákazky má objednávateľ právo na odstúpenie od zmluvy. |
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
11. V prípade, že faktúry nebudú obsahovať požadované náležitosti, objednávateľ je oprávnený vrátiť ich dodávateľovi na doplnenie resp. prepracovanie, pričom lehota splatnosti na úhradu zmluvnej ceny za jednotlivé dodávky predmetu Zmluvy začne nanovo plynúť od doručenia opravnej faktúry objednávateľovi. |
12. Na dodávaný predmet Zmluvy poskytuje dodávateľ záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov týkajúcu sa dodržania obsahu NaCl a protispekacích vlastností predmetu Zmluvy. |
13. Pri zistení nedodržania technickej špecifikácie predmetu Zmluvy má objednávateľ právo odmietnuť predmet Zmluvy pri jej preberaní, dodávateľ dodá v lehote na určenie na dodanie na vlastné náklady nový predmet Zmluvy a objednávateľ ho preberie ak spĺňa technické špecifikácie predmetu Zmluvy. |
14. Pri opakovanom nedodržaní technickej špecifikácie predmetu zmluvy má objednávateľ právo na odstúpenie od zmluvy. |
15. Úhrada zmluvnej ceny za jednotlivé dodávky predmetu Zmluvy bude zo strany objednávateľa vykonaná na základe faktúry dodávateľa, ktorej splatnosť je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi; faktúry musia obsahovať náležitosti uvedené v § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
16. Dodávka predmetu Zmluvy bude realizovaná výlučne na základe objednávky množstva predmetu Zmluvy počas celého trvania lehoty plnenia Zmluvy a to v závislosti od klimatických podmienok alebo potrieb objednávateľa. |
17. Dodávateľ prehlasuje, že v prípade nedodania predmetu Zmluvy podľa objednávky objednávateľa, nahradí objednávateľovi škodu v plnom rozsahu, ktorá objednávateľovi vznikne v dôsledku nemožnosti plnenia si svojich povinností pre nepostačujúce množstvo, alebo úplnú absenciu predmetu Zmluvy (napr. nezabezpečenie zimnej údržby miestnych komunikácií alebo chodníkov). |
18. Zmluvné pokuty: |
18.1 Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatiť zmluvnú pokutu: |
a) za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 1000 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 5000 eur |
b) jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 5000 eur, ak Objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany Dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
18.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi. |
19.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
21. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručí objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
22. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručí objednávateľovi doklad o uzavretí poistnej zmluvy na všetky škody súvisiace s bodom 17. Osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy. |
23. Z dôvodu, že plnenie zmluvy sa predpokladá vo výške nad 100 000 eur, dodávateľ musí byť zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedenom na Ministerstve spravodlivosti SR. Nezaregistrovanie dodávateľa v registri partnerov verejného sektora v súlade s § 11 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov, ukladá objednávateľovi povinnosť odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť Certifikát + Záverečný protokol o posúdení typu výrobku, STN 58 0111 - Metódy skúšania soli | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť Kartu bezpečnostných údajov podľa čl. 31 nariadenia (ES) č. 1907/2006 v platnom znení. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ predloží do 5 dní od uzavretia zmluvy dokument potvrdzujúci referencie na dodanie minimálne 1000 ton za posledné 3 roky. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje predloženie dokladov v slovenskom jazyku. | Porušenie tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Levočská 3312/37, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.09.2017 08:00 — 31.03.2020 20:00
2 000,00 tona
192 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.08.2017 08:02
11.08.2017 10:00
11.08.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2017 17:41 - Vstupná ponuka | 190 008,00 | € | Cena s DPH |
11.08.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 181 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: