30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
36701653
FIRE - SYS, s. r. o.
Za kasárňou 16, Bratislava, 83103, SVK
Pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky systémov elektrickej požiarnej signalizácie
Pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky, EPS
Služba
1. Pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky systémov elektrickej požiarnej signalizácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb v oblasti pozáručného servisu, opráv, kontrol, odborných prehliadok a skúšok systémov elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len „EPS“) osobami s odbornou spôsobilosťou. |
Služby v oblasti pozáručného servisu, opráv, kontrol, odborných prehliadok a skúšok systémov EPS poskytované v požadovanom rozsahu, osobami s odbornou spôsobilosťou v súlade s požiadavkami: |
a) zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, |
b) vyhlášky č. 94/2004 Z. z. ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb v znení neskorších predpisov, |
c) vyhlášky č. 726/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly, |
d) zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
e) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov |
g) STN 73 0875 – požiarna bezpečnosť stavieb, |
h) EN 54 – prvky systému EPS. |
Systémy EPS inštalované v objektoch objednávateľa, ktoré sú predmetom poskytovaných služieb, sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy v bode 1 - Zoznam inštalovaných systémov EPS a ich komponentov (body 1.1. až 1.16.). |
Rozsah poskytovaných služieb na systémoch EPS je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zmluvy v bode 2 (body 2.1. až 2.7) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zoznam inštalovaných systémov EPS a ich komponentov: | * | * | ||
1.1. Miesto plnenia Bratislava objekt A, systém EPS - ZETTLER: | * | * | ||
Ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1, | ks | 1 | ||
Tablo ZETTLER - EXPERT ZX1, | ks | 1 | ||
Multisenzorový hlásič ZETTLER - 801 PH, | ks | 541 | ||
Zásuvka pre hlásič ZETTLER - 800 B, | ks | 541 | ||
Tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN 820, | ks | 23 | ||
Akustická siréna, | ks | 4 | ||
Snímače teploty - ENF | ks | 16 | ||
Ovládač klimatizácie | ks | 9 | ||
Ovládač sirény | ks | 3 | ||
Akumulátor JACKYL - SB 7,2 - 12 | ks | 2 | ||
1.2. Miesto plnenia Bratislava objekt B, systém EPS - ZETTLER: | * | * | ||
Ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1 , | ks | 1 | ||
Multisenzorové hlásiče ZETTLER - 801 PH, | ks | 101 | ||
Zásuvka pre hlásiče ZETTLER - 800 B, | ks | 101 | ||
Tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN 820, | ks | 4 | ||
Ovládač VKS, | ks | 1 | ||
Akumulátor POWER SONIC PS-12260 - 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
1.3. Miesto plnenia Bratislava objekt C, systém EPS - LITES: | * | * | ||
Ústredňa LITES - MHU 116/B, | ks | 1 | ||
Tablo obsluhy - MHS 817 | ks | 1 | ||
Signalizačný panel LITES - MHY 102, | ks | 1 | ||
Multisenzorový automatický hlásič LITES - MHG 181, | ks | 25 | ||
Dymový hlásič LITES - MHG 120, | ks | 5 | ||
Opticko-dymový hlásič LITES - MHG 124, | ks | 3 | ||
Dymový hlásič LITES - MHG 220, | ks | 8 | ||
Tlačidlový hlásič LITES - MHA 108, | ks | 7 | ||
Signálne svetlo LITES - MHS 407, | ks | 14 | ||
Signálne svetlo LITES - MHY 104, | ks | 5 | ||
Akumulátor - 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
1.4. Miesto plnenia Bratislava objekt D, systém EPS - ZETTLER: | * | * | ||
Ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1, | ks | 1 | ||
Multisenzorový hlásič ZETTLER - 801 PH, | ks | 102 | ||
Zásuvka pre hlásič ZETTLER - 800 B, | ks | 102 | ||
Multisenzorový hlásič ZETTLER - 830 PH, | ks | 24 | ||
Pätica hlásiča - 4 B, | ks | 24 | ||
Krabica pod zásuvky, | ks | 24 | ||
Tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN 820, | ks | 8 | ||
Siréna ROSHNI, | ks | 2 | ||
Siréna s majákom, | ks | 2 | ||
GSM Komunikátor, | ks | 1 | ||
Akumulátor GE BS129N - 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
1.5. Miesto plnenia Staré Hory, systém EPS - ZETTLER: | * | * | ||
Ústredňa ZETTLER - MZX - 1, | ks | 1 | ||
Multisenzorový hlásič ZETTLER - 801 PH, | ks | 55 | ||
Zásuvka pre hlásič ZETTLER - 800 B, | ks | 55 | ||
Tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN 820, | ks | 6 | ||
Akumulátor POWER SONIC PS-12260B - 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
1.6. Miesto plnenia Pavčina Lehota, systém EPS - ZETTLER: | * | * | ||
Ústredňa ZETTLER - MZX - 125, | ks | 1 | ||
Multisenzorový hlásič ZETTLER - 830 PH, | ks | 39 | ||
Zásuvka pre hlásič ZETTLER - 820 B, | ks | 39 | ||
Tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN 820, | ks | 2 | ||
Akumulátor POWER SONIC PS-12120B- 12 V / 12 Ah, | ks | 2 | ||
Prepäťová ochrana SALTEC, | ks | 1 | ||
Siréna ROSHNI | ks | 5 | ||
1.7. Miesto plnenia Bratislava objekt E, systém EPS - ESSER: | ks | * | ||
Ústredňa ESSER 8000 - BMZ 8007, | ks | 1 | ||
Opticko-tepelný hlásič ESSER - IQ8Quad, | ks | 165 | ||
Opticko-dymový hlásič ESSER - IQ8Quad, | ks | 1 | ||
Tepelnodiferenciálny hlásič ESSER - IQ8Quad, | ks | 8 | ||
Tlačidlový hlásič ESSER - IQ8, | ks | 24 | ||
V / V modul Koppler - 4Skp/2RELE, | ks | 1 | ||
Piezosiréna - 24 V, 105 dB, | ks | 11 | ||
Akumulátor ALARMGUARD - 12 V / 26 Ah, | ks | 2 | ||
Akumulátor ALARMGUARD - 12 V / 12 Ah | ks | 2 | ||
1.8. Miesto plnenia Košice, systém EPS - ZETTLER: | * | * | ||
Ústredňa ZETTLER - ZX - 1, | ks | 1 | ||
Multisenzorový hlásič ZETTLER - 801 PH, | ks | 219 | ||
Zásuvka pre hlásič ZETTLER - 800 B, | ks | 219 | ||
Siréna vnútorná ZETTLER, | ks | 1 | ||
Tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN 820, | ks | 11 | ||
Neadresné svetlo ZETTLER , | ks | 17 | ||
Telefónny linkový vyvolávač - TD101, | ks | 2 | ||
Akumulátor - 12 V / 26 Ah | ks | 2 | ||
1.9. Miesto plnenia Rožňava, systém EPS - ZETTLER: | * | * | ||
Ústredňa ZETTLER - ZX - 1, | ks | 1 | ||
Multisenzorový hlásič ZETTLER - 801 PH, | ks | 65 | ||
Zásuvka pre hlásič ZETTLER - 800 B, | ks | 65 | ||
Tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN 820, | ks | 5 | ||
Telefónny linkový vyvolávač - TD101, | ks | 1 | ||
Akumulátor YUASA - 12 V / 18 Ah | ks | 2 | ||
1.10. Miesto plnenia Spišská Nová Ves, systém EPS - LITES: | * | * | ||
Ústredňa LITES - MHU 108, | ks | 1 | ||
Hlásič LITES - MHG 341, | ks | 8 | ||
Hlásič LITES - MHA 141, | ks | 8 | ||
Akumulátor - 12 V / 26 Ah | ks | 1 | ||
1.11. Miesto plnenia Trenčín, systém EPS - LITES: | * | * | ||
Ústredňa LITES - MHU 109, | ks | 1 | ||
Opticko-dymový hlásič LITES - MHG 241, | ks | 35 | ||
Kombinovaný hlásič LITES - MHG 341, | ks | 2 | ||
Technologický hlásič LITES - MHY 941, | ks | 1 | ||
Tlačidlový hlásič LITES - MHA 141, | ks | 13 | ||
Siréna LITES - RO/R/D, | ks | 1 | ||
Akumulátor - PbCa 7 Ah | ks | 1 | ||
1.12. Miesto plnenia Trnava, systém EPS - LITES: | * | * | ||
Ústredňa LITES - MHU 110, | ks | 1 | ||
Opticko-dymový hlásič LITES - MHG 241, | ks | 66 | ||
Tlačidlový hlásič LITES - MHA 141, | ks | 12 | ||
Tepelný hlásič LITES - MHG 341, | ks | 3 | ||
Technologický hlásič LITES - MHG 942, | ks | 1 | ||
Izolátor LITES - MHY 302, | ks | 6 | ||
GSM Komunikátor - GECON, | ks | 1 | ||
Akumulátor CP 12180 ENERGUARD - 12 V / 18 Ah | ks | 1 | ||
1.13. Miesto plnenia Vranov nad Topľou, systém EPS - LITES: | * | * | ||
Ústredňa Esprit LITES - MHU 109, | ks | 1 | ||
Opticko-dymový hlásič LITES - MHG 241, | ks | 54 | ||
Tlačidlový hlásič LITES - MHA 141, | ks | 15 | ||
Tepelný hlásič LITES - MHG 341, | ks | 8 | ||
Siréna vnútorná - PS 04, | ks | 5 | ||
Akumulátor - 12 V / 6,5 Ah | ks | 1 | ||
1.14. Miesto plnenia Zvolen, systém EPS - ZETTLER: | * | * | ||
Ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1, | ks | 1 | ||
Multisenzorové hlásiče ZETTLER - 801 PH, | ks | 49 | ||
Zásuvka hlásiča ZETTLER - 800 B, | ks | 49 | ||
Tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN 820, | ks | 3 | ||
Akumulátor CSB - 12 V / 18 Ah, | ks | 2 | ||
Komunikátor JABLOTRON - TD 100 | ks | 2 | ||
1.15. Miesto plnenia Žiar nad Hronom, systém EPS - SCHRACK: | * | * | ||
Ústredňa SCHRACK - BMZ INTEGRAL, | ks | 1 | ||
Hlásič SCHRACK - SLK - E, | ks | 92 | ||
Hlásič SCHRACK - DCC - E, | ks | 5 | ||
Hlásič SCHRACK - 1702 - PI, | ks | 5 | ||
Siréna piezo SIH - 24 V / 104 dB, | ks | 14 | ||
Automatický telefonický volač - ATH TD 101, | ks | 1 | ||
Relé ventilátora odvetrania únikovej cesty, | ks | 1 | ||
Akumulátor HAZE - 12 V / 44 Ah | ks | 2 | ||
1.16. Miesto plnenia Žilina, systém EPS - SCHRACK: | * | * | ||
Ústredňa SCHRACK - INTEGRAL C, | ks | 1 | ||
Opticko-dymový hlásič SCHRACK - OSD 2000, | ks | 41 | ||
Tlačidlový hlásič SCHRACK - MCP535, | ks | 14 | ||
Komunikátor DSC - PC1616, | ks | 1 | ||
Siréna SCHRACK - BX – SOL, | ks | 1 | ||
Akumulátor CSB 12 V / 18 Ah | ks | 2 | ||
2. Rozsah požadovaných služieb | * | * | ||
2.1. Mesačná kontrola systému EPS: a) kontrola stavu spojov batérie a jej upevnenia, b) kontrola výstupov na ovládanie požiarnotechnických zariadení a zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy, c) aktivácia jedného hlásiča (každý mesiac z inej zóny), d) aktivácia linky na prenos signálu do miesta s trvalou obsluhou; celkový počet = 11 mesiacov x 16 miest plnenia ; | celkový počet | 176 | ||
2.1.1. mesačná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 11 | ||
2.1.2. mesačná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 22 | ||
2.1.3. mesačná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 77 | ||
2.1.4. mesačná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 33 | ||
2.1.5. mesačná kontrola systému EPS od 151 do 600 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 33 | ||
2.2. Štvrťročná kontrola systému EPS: a) kontrola náhradného napájacieho zdroja, b) kontrola hlásičov požiaru - b1) kontrola čistoty hlásičov a ich neporušenosti vrátane výmeny poškodených hlásičov a odstránenia povrchovej nečistoty, b2) funkčná kontrola hlásičov požiaru, b3) kontrola činnosti signálneho svietidla pripojeného na hlásič požiaru, b4) kontrola uloženia záložných hlásičov vrátane dodržiavania zásad pri skladovaní a manipulácii s ionizačnými hlásičmi, c) funkčná skúška výstupov - c1) ovládacích zariadení, c2) zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy, c3) doplňujúcich zariadení; | celkový počet | 48 | ||
d) kontrola zaznamenávania údajov v prevádzkovej knihe; celkový počet = 3 x 16 miest plnenia | * | * | ||
2.2.1. štvrťročná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 3 | ||
2.2.2. štvrťročná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 6 | ||
2.2.3. štvrťročná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 21 | ||
2.2.4. štvrťročná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 9 | ||
2.2.5. štvrťročná kontrola systému EPS od 151 do 600 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 9 | ||
2.3. Ročná kontrola systému EPS: a) kontrola funkčnosti náhradného napájacieho zdroja vrátane skúšobnej prevádzky EPS na náhradný napájací zdroj, b)kontrola funkčnosti ovládacích zariadení, zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy a doplňujúcich zariadení - b1) povrchu a vnútorného priestoru vrátane jeho očistenia; b2) utesnenia, vodičov, dotiahnutia spojov, b2) poistkových vložiek, svorkovníc, b3) jednotlivých funkcií zariadení vrátane dobíjania akumulátora, b4) napätia dodávaného jednotlivými napájacími zariadeniami ovládacích zariadení a zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy a vstupného | celkový počet | 16 | ||
napätia hlásičových liniek pri pokojovom prúde, b5) záložných akumulátorov pamäti RAM a záložných akumulátorov pre signalizáciu mimo prevádzky, b6) prepojenia jednotlivých zariadení, c) kontrola hlásičov požiaru - c1) funkčných parametrov, c2) vizuálna a mechanická kontrola pätice vrátane vyčistenia, c3) vizuálna a mechanická kontrola senzoru hlásiča vrátane vyčistenia; celkový počet = 1 x 16 miest plnenia | * | * | ||
2.3.1. Ročná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 1 | ||
2.3.2. Ročná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 2 | ||
2.3.3. Ročná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 7 | ||
2.3.4. Ročná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 3 | ||
2.3.5. Ročná kontrola systému EPS od 151 do 600 hlásičov požiaru | kontroly spolu | 3 | ||
2.4. Servisné služby pozáručného servisu A - preprogramovanie; len v prípade potreby objednávateľa - na základe samostatnej objednávky | * | * | ||
2.4.1. preprogramovanie systému EPS do 20 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 1 | ||
2.4.2. preprogramovanie systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 2 | ||
2.4.3.preprogramovanie systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 7 | ||
2.4.4. preprogramovanie systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 3 | ||
2.4.5. preprogramovanie systému EPS od 150 do 600 hlásičov požiaru | množstvo spolu | 3 | ||
2.5. Servisné služby pozáručného servisu B - zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie (PD); - len v prípade potreby objednávateľa - na základe samostatnej objednávky | * | * | ||
2.5.1. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS do 20 hlásičov požiaru | množstvo paré | 3 | ||
2.5.2. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | množstvo paré | 3 | ||
2.5.3. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | množstvo paré | 9 | ||
2.5.4. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | množstvo paré | 3 | ||
2.5.5. zakreslenie zmeny do existujúcej PD systému EPS od 151 do 600 hlásičov požiaru | množstvo paré | 3 | ||
2.6. Servisné služby pozáručného servisu C - vypracovanie/aktualizácia blokovej schémy; len v prípade potreby objednávateľa - na základe samostatnej objednávky | * | * | ||
2.6.1. vypracovanie blokovej schémy systému EPS do 20 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.2. vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.3. vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.4. vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.5. vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 151 do 600 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.6. aktualizácia blokovej schémy systému EPS do 20 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.7. aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.8. aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.9. aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.6.10. aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 151 do 600 hlásičov požiaru | ks | 1 | ||
2.7. Opravy v rámci pozáručného servisu; len v prípade potreby objednávateľa - na základe požiadavky objednávateľa: | * | * | ||
2.7.1. EPS ZETTLER (Expert ZX1) 4 ks: | * | * | ||
Výmena dosky procesora | ks | 1 | ||
Výmena základnej dosky | ks | 1 | ||
Výmena zdroja | ks | 1 | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Oprava tabla | ks | 1 | ||
Výmena tabla | ks | 1 | ||
Výmena multisenzorového hlásiča | ks | 35 | ||
Výmena zásuvky multisenzorového hlásiča | ks | 20 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 8 | ||
Výmena akustickej sirény | ks | 2 | ||
Oprava ovládača VKS | ks | 1 | ||
Výmena ovládača VKS | ks | 1 | ||
Oprava komunikátora GSM | ks | 1 | ||
Výmena komunikátora GSM | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 10 | ||
2.7.2. EPS ZETTLER (ZX1) 2 ks: | * | * | ||
Výmena dosky procesora | ks | 1 | ||
Výmena základnej dosky | ks | 1 | ||
Výmena zdroja | ks | 1 | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Výmena multisenzorového hlásiča | ks | 10 | ||
Výmena zásuvky multisenzorového hlásiča | ks | 4 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena akustickej sirény | ks | 1 | ||
Oprava telefónneho linkového vyvolávača | ks | 1 | ||
Výmena telefónneho linkového vyvolávača | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 4 | ||
2.7.3. EPS ZETTLER (MZX-1) 1 ks: | * | * | ||
Výmena dosky procesora | ks | 1 | ||
Výmena základnej dosky | ks | 1 | ||
Výmena zdroja | ks | 1 | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Výmena multisenzorového hlásiča | ks | 4 | ||
Výmena zásuvky multisenzorového hlásiča | ks | 2 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 2 | ||
2.7.4. EPS ZETTLER (MZX-125) 1 ks: | * | * | ||
Výmena dosky procesora | ks | 1 | ||
Výmena základnej dosky | ks | 1 | ||
Výmena zdroja | ks | 1 | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Výmena multisenzorového hlásiča | ks | 3 | ||
Výmena zásuvky multisenzorového hlásiča | ks | 2 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena akustickej sirény | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 2 | ||
2.7.5. EPS LITES (MHU 108) 1 ks: | * | * | ||
Výmena tepelného hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 1 | ||
2.7.6. EPS LITES (MHU 109) 2 ks: | * | * | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Výmena opticko-dymového hlásiča | ks | 6 | ||
Výmena tepelného hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena technologického hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 2 | ||
Výmena akustickej sirény | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 2 | ||
2.7.8. EPS LITES (MHU 110) 1 ks: | * | * | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Výmena opticko-dymového hlásiča | ks | 3 | ||
Výmena tepelného hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena technologického hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 1 | ||
Oprava GSM komunikátora | ks | 1 | ||
Výmena GSM komunikátora | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 1 | ||
2.7.9. EPS LITES (MHU 116/B) 1 ks: | * | * | ||
Výmena systémovej dosky | ks | 1 | ||
Výmena zdroja | ks | 1 | ||
Výmena slučkovej dosky | ks | 1 | ||
Výmena tabla obsluhy | ks | 1 | ||
Oprava tabla obsluhy | ks | 1 | ||
Oprava signalizačného panelu | ks | 1 | ||
Výmena signalizačného panelu | ks | 1 | ||
Výmena multisenzorového hlásiča | ks | 2 | ||
Výmena opticko-dymového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena signálneho svetla | ks | 2 | ||
Výmena akumulátora | ks | 2 | ||
2.7.10. EPS SCHRACK (BMZ INTEGRAL) 1 ks: | * | * | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Výmena opticko-dymového hlásiča | ks | 4 | ||
Výmena tepelného hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena akustickej sirény | ks | 1 | ||
Oprava komunikátora | ks | 1 | ||
Výmena komunikátora | ks | 1 | ||
Oprava automatického telefonického volača | ks | 1 | ||
Výmena automatického telefonického volača | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 2 | ||
2.7.10. EPS SCHRACK (INTEGRAL C) 1 ks: | * | * | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Výmena opticko-dymového hlásiča | ks | 3 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena akustickej sirény | ks | 1 | ||
Oprava komunikátora | ks | 1 | ||
Výmena komunikátora | ks | 1 | ||
Výmena akumulátora | ks | 2 | ||
2.7.11. EPS ESSER (ESSER 8000) 1 ks: | * | * | ||
Výmena zobrazovacieho displeja | ks | 1 | ||
Výmena opticko-tepelného hlásiča | ks | 7 | ||
Výmena opticko-dymového hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena tepelnodiferenciálneho hlásiča | ks | 1 | ||
Výmena tlačidlového hlásiča | ks | 2 | ||
Výmena akustickej sirény | ks | 2 | ||
Výmena akumulátora | ks | 2 |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu v rozsahu tabuľky "Cenová kalkulácia", a to do 4 pracovných dní od poskytnutia tejto tabuľky objednávateľom. Objednávateľ poskytne tabuľku "Cenová kalkulácia" dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy- Zmluvná cena. |
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z: |
1.1.1. cien za vykonanie kontrol systému EPS (mesačné, štvrťročné, ročné kontroly), súčasťou ktorých sú: a) náklady na prácu, b) náklady na dopravu, c) náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamu z kontroly systému EPS |
1.1.2. cien za servisné služby pozáručného servisu A - preprogramovanie, súčasťou ktorých sú: a) náklady na prácu, b) náklady na dopravu, c) náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamu |
1.1.3. cien za servisné služby pozáručného servisu B - zakreslenie zmeny do existujúcej PD, súčasťou ktorých sú náklady na prácu a dodanie dokumentácie |
1.1.4. cien za servisné služby pozáručného servisu C - vypracovanie/aktualizácia blokovej schémy, súčasťou ktorých sú náklady na prácu a dodanie dokumentácie |
1.1.5. cien za opravy v rámci pozáručného servisu, súčasťou ktorých sú: |
- v prípade opráv (bez potreby výmeny náhradného dielu - komponentu): a) náklady na prácu vrátane diagnostiky závady / poruchy, b) náklady na dopravu, c) náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamu |
- v prípade potreby výmeny náhradného dielu - komponentu: a) náklady na prácu vrátane diagnostiky závady / poruchy, b) náklady na dodanie náhradného dielu - komponentu, c) náklady na dopravu, d) náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamu, e) náklady na likvidáciu odpadu |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zmluvy (náklady na prácu vrátane diagnostiky závady / poruchy, v prípade výmeny náhradného dielu cenu za dodávku náhradného dielu - komponentu, náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamov a dokumentácie z realizovaných kontrol, revízií a opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, náklady na dopravu, likvidáciu odpadu, atď.) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania |
nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie požiadaviek na opravy v rámci pozáručného servisu (v súlade s bodom 2.7. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy) a e-mailovú adresu na zasielanie objednávok na servisné služby pozáručného servisu (v súlade s bodmi 2.4. - 2.6. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy), kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestami plnenia sú: Bratislava (5), Staré Hory, Pavčina Lehota, Košice, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trenčín, Trnava, Vranov nad Topľou, Zvolen, Žiar nad Hronom, a Žilina, ktoré sú už uvedené v bode 1.3 Technická špecifikácia predmetu zmluvy; presné adresy plnenia s harmonogramom vykonávania kontrol systémov EPS objednávateľ poskytne dodávateľovi do 4 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
3. Kontroly systémov EPS v súlade s bodmi 2.1. - 2.3. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy bude dodávateľ vykonávať v termínoch podľa obdržaného harmonogramu poskytnutého objednávateľom v súlade s čl. III. bod 2 časti Osobitné požiadavky na plnenie. |
4.Servisné služby pozáručného servisu (A -preprogramovanie, B - zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie, C -vypracovanie/aktualizácia blokovej schémy) uvedené v bodoch 2.4. - 2.6. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy bude dodávateľ vykonávať len na základe potreby objednávateľa na ich vykonanie. Dodávateľ vykoná požadované činnosti servisných služieb pozáručného servisu na základe samostatnej objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v bode 1, čl. III. Osobitných požiadaviek na plnenie. Dodávateľ je povinný potvrdiť e-mailom prijatie každej |
objednávky do 3 pracovných dní odo dňa jej obdržania. |
5. Dodávateľ je povinný realizovať servisné služby pozáručného servisu do 14 dní od doručenia objednávky. |
6. Dodávateľ bude vykonávať opravy v rámci pozáručného servisu v súlade s bodom 2.7. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy len na základe potreby objednávateľa na ich vykonanie. Dodávateľ vykoná opravy v rámci pozáručného servisu (opravy/výmeny) na základe e-mailovej požiadavky a v odôvodnených prípadoch na základe telefonickej požiadavky objednávateľa. Požiadavky na opravy v rámci pozáručného servisu bude objednávateľ zasielať na e-mailovú adresu resp. (v odôvodnených prípadoch) hlásiť na telefónne číslo, ktoré dodávateľ oznámi objednávateľovi v súlade |
s bodom 1 čl. III. časti Osobitné požiadavky na plnenie. |
6.1. Objednávateľ bude zasielať/hlásiť požiadavky na opravy v rámci pozáručného servisu dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h. V prípade, ak objednávateľ nahlási požiadavku po 17,00 hod. alebo v sobotu, nedeľu, počas sviatku alebo v dňoch pracovného pokoja, takáto požiadavka sa bude považovať, ako by bola nahlásená v najbližší pracovný deň o 7,00 hod. |
6.2. Dodávateľ potvrdí objednávateľovi e-mailom prijatie požiadavky na opravu v rámci pozáručného servisu, a to najneskôr do 1 hodiny od jej nahlásenia. V prípade telefonicky nahlásenej požiadavky na opravu v rámci pozáručného servisu dodávateľ v e-maile uvedie aj čas prijatia tejto požiadavky. |
7. Nástup na opravy v rámci pozáručného servisu uvedené v bode 2.7. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy je do 24 hodín od zaslania e-mailovej požiadavky resp. telefonickej požiadavky objednávateľa. V prípade, ak lehota plnenia podľa bodu 6.1. tohto článku III. časti Osobitné požiadavky na plnenie pripadne na sobotu, sviatok alebo deň pracovného pokoja, nástup na opravy v rámci pozáručného servisu je v najbližší pracovný deň do 9.00 hod. |
8. Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi vypracované záznamy (z realizovaných kontrol, revízií, opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, opráv, preprogramovania a pod.) a dokumentáciu (zakreslenie zmeny do existujúcej PD, vypracovanie/aktualizácia blokovej schémy) písomne a v textovom elektronickom súbore formátu .PDF, a to priebežne - t.j. v tom období, keď vypracoval alebo aktualizoval príslušnú dokumentáciu, resp. záznamy. |
9. Dodávateľ je povinný evidovať a archivovať všetky záznamy z realizovaných kontrol, revízií, opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, opráv, preprogramovania a pod. |
10. Počet servisných služieb pozáručného servisu (A -preprogramovanie, B - zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie, C -vypracovanie/aktualizácia blokovej schémy) a počet opráv (opravy a výmeny) v rámci pozáručného servisu uvedené v bodoch 2.4 - 2.7. Technickej špecifikácie predmetu zmluvy je maximálny. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Fakturácia za poskytnuté služby a činnosti bude realizovaná 1x mesačne osobitne za príslušné miesta plnenia. Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb preberací protokol (resp. dodacie listy) z dodania predmetu zákazky s podrobným popisom vykonaných činností, uvedených v predmete zákazky. Preberací/ie protokol/y a dodacie listy po potvrdení objednávateľom budú neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Fakturácia za servisné služby pozáručného servisu (A - preprogramovanie, B - zakreslenie zmeny do existujúcej PD, C - vypracovanie/aktualizácia blokovej schémy) sa bude realizovať na základe skutočne dodaného množstva (maximálne množstvá uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy počas trvania zmluvy nesmú byť prekročené). |
5. Fakturácia za opravy v rámci pozáručného servisu sa bude realizovať na základe skutočného plnenia. Maximálne množstvá uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy počas trvania zmluvy nesmú byť prekročené. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
2. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky - pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky inštalovaných systémov EPS. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia tejto zmluvy: |
a) notársky overenú kópiu platného osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti podľa § 11c ods. 5, 7 a 8 Zákona č. 314/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov osoby/osôb, ktorá/é bude/ú vykonávať požadované činnosti v zmysle predmetu zmluvy (opravy a kontroly, projektovanie, inštalácia EPS) resp. notársky overenú kópiu rovnocenného dokladu o odbornej spôsobilosti osoby/osôb, ktorá/é bude/ú vykonávať požadované činnosti v zmysle predmetu zmluvy (opravy a kontroly, projektovanie, inštalácia EPS) podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou |
Dohody o Európskom hospodárskom priestore ich pôvodu |
b) notársky overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vydaného podľa § 16 ods. 1 Zákona č. 124/2006 Z.z. na výkon činností na technických zariadeniach elektrických podľa § 21 alebo 22 alebo 23 alebo 24 Vyhlášky č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov resp. fotokópiou rovnocenného dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon uvedených činnosti na technickom zariadení elektrickom podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore ich pôvodu. |
Uvedené doklady dodávateľ doručí v obálke s uvedením: - identifikácie objednávateľa a dodávateľa (názov/obchodné meno a adresa) s označením obálky: "Doklady - Pozáručný servis, opravy, kontroly, OP a OS EPS", a to na korešpondenčnú adresu objednávateľa, ktorou je sídlo objednávateľa, pričom k adrese pod meno objednávateľa uvedie aj "Odbor verejného obstarávania" alebo osobne do podateľne (prízemie) objednávateľa. Úradné hodiny podateľne sú: pondelok - 8:00-17:00 h, utorok, streda a štvrtok - 8:00-16:00 h, piatok - 8:00-15:00 h. |
4. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA: |
1. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Slovenská republika
16.08.2017 07:00 — 15.08.2018 17:00
1,00 cena celkom
81 301,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.08.2017 13:21
09.08.2017 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2017 09:57 - Vstupná ponuka | 81 300,00 | € | Cena s DPH |
09.08.2017 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: