00331023
Mesto Svidník
Sovietskych hrdinov 200/33, Svidník, 08901, SVK
31721079
C.M.R. Slovakia, s.r.o.
Bardejovská 13, Ľubotice, 08006, SVK
Odstránenie havarijného stavu mosta
rekonštrukcia mosta, stavebné práce
Stavebná práca, Služba
1. Odstránenie havarijného stavu mosta
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia cestného telesa a mostu ponad vodný tok |
- vybúranie existujúcich vrstiev asfaltovej plochy, osadenie nových obrubníkov a položenie asfaltového povrchu, |
- vybúranie všetkých vrstiev vozovky až po prefabrikované nosníky |
- osadenie nových ložísk na moste, |
- rekonštrukcia počas premávky na moste - realizácia v polovičnom profile, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odstránenie havarijného stavu mosta | ks | 1 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní po doručení faktúry |
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu |
Povinnosť zhotoviteľa na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela |
Zhotoviteľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD. |
Prenosné dopravné značenie (PDZ)– zriadenie, udržiavanie a prevádzkovanie počas celej doby realizácie diela so zabezpečením určenia PDZ. |
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu |
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť |
Jednotlivé ustanovenia zmluvy možno meniť iba v prípade zmeny: -DPH -preukázateľných nákladov na uskutočnenie stavebných prác, na základe dodatku po dohode s druhou zmluvnou stranou. Obsah dodatku k zmluve nesmie porušovať § 18 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších legisl |
Objednávateľ si vyhradzuje právo dodatky k zmluve viažuce sa na cenu predmetu zmluvy neakceptovať |
Za zhotoviteľa: stavbyvedúci: meno a kontakt |
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky, |
Zhotoviteľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí technický dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska. |
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť vždy prístupný zástupcom objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy. |
Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti, brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované. |
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v stavebnom denníku 3 pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené. |
Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do 5 pracovných dní odo dňa jeho predloženia |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady. |
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonávať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, jeho riadnym dokončením. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľovi |
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu. |
Pre odovzdanie predmetu zmluvy platí: - zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov |
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela |
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie. |
Najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Projektová dokumentácia (doručí objednávateľ zhotoviteľovi do 5 dní po uzavretí zmluvy), podrobný výkaz výmer (neocenený/ocenený) a iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté zhotoviteľom/ objednávateľom po uzavretí zmluvy a poskytované počas realizácie diela tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto zmluvu. |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie diela v zmysle príslušných platných všeobecných právnych predpisov |
Zhotoviteľ prehlasuje, že má oprávnenie na realizáciu cestných a mostových stavieb a túto činnosť má výslovne stanovenú v predmete podnikania v obchodnom registri, alebo má na túto činnosť živnostenské alebo osobitné oprávnenie |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie diela v zmysle technických noriem SR a EÚ |
Zhotoviteľ musí byť zaregistrovaný v Registri konečných užívateľov výhod |
Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienka, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej Zmluvy o poskytnutí finančného príspevku z mimorozpočtových zdrojov medzi poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie pomoci a zároveň po splnení odkladacej podmienky, ktorou je schválenie procesu verejného obstarávania. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Projektová dokumentácia (doručí objednávateľ zhotoviteľovi do 5 dní po uzavretí zmluvy), podrobný výkaz výmer (neocenený/ocenený) a iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté zhotoviteľom/ objednávateľom po uzavretí zmluvy a poskytované počas realizácie diela tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Navrhnutá hodnota | V zmysle Výkladového stanoviska ÚVO č.2/2017 v danom prípade nejde o bežne dostupnú stavebnú prácu, a preto nemôže byť obstarávaná prostredníctvom EKS. |
Rozpor s ustanovením §2 ods. 5 písm. o) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Sovietskych hrdinov 200/336, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika
25.09.2017 12:44 — 05.03.2018 12:44
1,00 ks
574 355,49
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2017 12:46
08.08.2017 12:42
08.08.2017 12:57
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2017 12:41 - Vstupná ponuka | 574 355,49 | € | Cena s DPH |
08.08.2017 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 574 355,49 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: