31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36638404
ULTRAMED s.r.o.
Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Flexibilný cystoskop
cystoskop, urológia
Tovar, Služba
1. Flexibilný cystoskop
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyšetrovací set na močový mechúr. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Flexibilný cystoskop | ks | 1 | ||
- optický systém - zorné pole | ° | 120 | ||
- optický systém - smer uhla pohľadu | ° | 0 | ||
- optický systém -hĺbka ostrosti min. rozsah | mm | 3 | 50 | |
- zavádzací tubus - pracovná dĺžka | mm | 380 | ||
- ohyb uhla rozsahu distálneho konca - nahor | ° | 210 | ||
- ohyb uhla rozsahu distálneho konca - nadol | ° | 120 | ||
- celková dĺžka prístroja | mm | 700 | ||
Bioptické kliešte | ks | 1 | ||
Grasper | ks | 1 | ||
Čistiaca kefka krátka | ks | 1 | ||
Čistiaca kefka dlhá na prečistenie pracovného kanála | ks | 1 | ||
Svetlovodný kábel 1 ks s dĺžkou | m | 3 | ||
Tester tesnosti | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zavádzací tubus | max. priemer distálneho konca 11,7 Fr. (4,6 mm) |
Zavádzací tubus | max. priemer zavádzacieho tubusu 16,5 Fr. (5,5 mm) |
Pracovný kanál | max. priemer pracovného kanála 7,2 Fr. (2,4 mm) |
Príslušenstvo k flexibilnému cystoskopu | bioptické kliešte, grasper, čistiaca kefka krátka, čistiaca kefka dlhá na prečistenie pracovného kanála, svetlovodný kábel a tester tesnosti. |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 ks flexibilného cystoskopu podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Podmienkou dodávky je zároveň zabezpečeniea servisných činnosti počas záručnej a pozáručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku pred uplynutím záručnej lehoty a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Uhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ apod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
d) platný doklad oprávnený podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. živnostenský list), ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci ho na dodanie požadovaného predmetu zákazky. |
e) certifikát o zaškolení servisného technika na vykonávanie záručného a pozáručného servisu a opráv uvedeného typu zariadenia vydaný výrobcom zariadenia. |
Doklady a dokumenty predloží v elektronickej podobe ak scan požadovaných dokladov a dokumentov. V prípade nejasností alebo rozporov si objednávateľ vyhradzuje právo vyžadovať od dodávateľa predloženie určených dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 1.2.2017, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je najviac do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene prípadného ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené s použitím ekvivalentu, zabezpečenia údajov, osvedčení, (ak sú pre použitie ekvivalentného riešenia potrebné). Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť v elektronickej forme na adresu kontaktnej osoby, zoznam použitých ekvivalentných riešení. |
Názov | Upresnenie |
Záruka a záručný servis | Minimálne 24 mesiacov |
Pozáručný servis a dodávka náhrdaných dielcov | zabezpečenia dodávateľom min. 8 rokov od uplynutia záručnej doby |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
21.08.2017 00:00 — 30.09.2017 23:59
1,00 ks
10 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2017 12:25
08.08.2017 12:00
08.08.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2017 08:44 - Vstupná ponuka | 10 100,00 | € | Cena bez DPH |
07.08.2017 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 085,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: