36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
31373861
Linde Gas s. r. o.
Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK
Medicinálne plyny
Kvapalný kyslík, oxid dusný, argón, oxid dusnatý
Tovar, Služba
1. Medicinálne plyny
|
|
---|---|
Funkcia |
Plyny používané pre zabezpečenie lekárskej starostlivosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Kvapalný kyslík | liter | 0 | 75000 | |
Položka č. 2 - ADR poplatky pre položku č. 1 | ks | 0 | 45 | |
Položka č. 3 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ I. | ks | 0 | 20 | |
Položka č. 4 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ II. | ks | 0 | 25 | |
Položka č. 5 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ III. | ks | 0 | 600 | |
Položka č. 6 - Nájom tlakovej fľaše položky č. 3 a č.4 | fľaša / deň | 0 | 11315 | |
Položka č. 7 - Nájom tlakovej fľaše položky č. 5 | fľaša / deň | 0 | 12775 | |
Položka č. 8 - ADR poplatky pre položku č. 3, 4, 5 | ks | 0 | 645 | |
Položka č. 9 - Oxid dusný | ks | 0 | 6 | |
Položka č. 10 - Nájom tlakovej fľaše položky č. 9 | fľaša / deň | 0 | 1825 | |
Položka č. 11 - ADR poplatky pre položku č. 9 | ks | 0 | 6 | |
Položka č. 12 - Argón | ks | 0 | 12 | |
Položka č. 13 - Nájom tlakovej fľaše položky č. 12 | fľaša / deň | 0 | 730 | |
Položka č. 14 - ADR poplatky pre položku č. 12 | ks | 0 | 12 | |
Položka č. 15 - Oxid dusnatý | ks | 0 | 6 | |
Položka č. 16 - Nájom tlakovej fľaše položky č. 15 | fľaša / deň | 0 | 2 | |
Položka č. 17 - ADR poplatky pre položku č. 15 | ks | 0 | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. POLOŽKA Č. 1 - KVAPALNÝ KYSLÍK | |
1.1 Chemický obsah: | |
1.1.1 O2 min. 99,5 % | |
1.1.2 CO - ppm menej ako 5 | |
1.1.3 CO2 - ppm menej ako 300 | |
1.1.4 H2O - ppm menej ako 67 | |
1.2 Dodávaný v autocisterne. | |
1.3 ATC klasifikácia: | V03AN01 |
1.4 Musí byť registrovaný v ŠUKL. | |
1.5 Musí byť vyrábaný a dodávaný podľa príslušnej normy STN 078304. | |
1.6 Doba použiteľnosti: | minimálne 12 mesiacov |
2. POLOŽKA Č. 2 - ADR POPLATKY PRE POLOŽKU Č. 1 | |
2.1 ADR poplatky v sebe zahŕňajú: | |
2.1.1 dopravu | |
2.1.2 naplnenie zásobníka objednávateľa | |
3. POLOŽKA Č. 3 - KYSLÍK V TLAKOVEJ FĽAŠI, TYP I. | |
3.1 Objem tlakovej fľaše: | 40 litrov |
3.2 Tlaková fľaša musí byť: | |
3.2.1 oceľová. | |
3.2.2 vybavená pretlakovým ventilom. | |
3.2.3 naplnená medicinálnym kyslíkom (technická špecifikácia plynu uvedená nižšie) v koncentrácií minimálne 99,5 %. | |
3.2.4 naplnená na tlak 150 bar abs., pričom z takto natlakovanej nádoby sa uvoľní 6,43 m3 plynu. | |
3.3 ATC klasifikácia: | V03AN01 |
3.4 Musí byť registrovaný v ŠUKL. | |
3.5 Musí byť vyrábaný a dodávaný podľa príslušnej normy STN 078304. | |
4. POLOŽKA Č. 4 - KYSLÍK V TLAKOVEJ FĽAŠI, TYP II. | |
4.1 Objem tlakovej fľaše: | 10 litrov |
4.2 Tlaková fľaša musí byť: | |
4.2.1 oceľová. | |
4.2.2 vybavená pretlakovým ventilom. | |
4.2.3 naplnená medicinálnym kyslíkom (technická špecifikácia plynu uvedená nižšie) v koncentrácií minimálne 99,5 %. | |
4.2.4 naplnená na tlak 150 bar abs., pričom z takto natlakovanej nádoby sa uvoľní 1,31 m3 plynu. | |
4.3 ATC klasifikácia: | V03AN01 |
4.4 Musí byť registrovaný v ŠUKL. | |
4.5 Musí byť vyrábaný a dodávaný podľa príslušnej normy STN 078304. | |
5. POLOŽKA Č. 5 - KYSLÍK V TLAKOVEJ FĽAŠI, TYP III. | |
5.1 Objem tlakovej fľaše: | 2 litre |
5.2 Tlaková fľaša musí byť: | |
5.2.1 oceľová. | |
5.2.2 Fľaša musí byť vybavená integrovaným redukčným ventilom. | |
5.2.3 vybavená pretlakovým ventilom z nehrdzavejúcej ocele so špeciálnym pripájacím vývodom. | |
5.2.4 vybavená rovným dno (možnosť postaviť na podlahu). | |
5.2.5 naplnená medicinálnym kyslíkom (technická špecifikácia plynu uvedená nižšie) v koncentrácií minimálne 99,5 %. | |
5.2.6 naplnená na tlak 200 bar abs., pričom z takto natlakovanej nádoby sa uvoľní 0,43 m3 plynu. | |
5.3 ATC klasifikácia: | V03AN01 |
5.4 Musí byť registrovaný v ŠUKL. | |
5.5 Musí byť vyrábaný a dodávaný podľa príslušnej normy STN 078304. | |
6. POLOŽKA Č. 6 - NÁJOM TLAKOVEJ FĽAŠE POLOŽKY Č. 3 A Č.4 | |
7. POLOŽKA Č. 7 - NÁJOM TLAKOVEJ FĽAŠE POLOŽKY Č. 5 | |
8. POLOŽKA Č. 8 - ADR POPLATKY PRE POLOŽKU Č. 3, 4, 5 | |
8.1 ADR poplatky v sebe zahŕňajú: | |
8.1.1 dopravné náklady (na každú tlakovú fľašu samostatne). | |
8.1.2 doručenia a vyloženia predmetu plnenia. | |
9. POLOŽKA Č. - OXID DUSNÝ | |
9.1 Plyn pre anestézu. | |
9.2 Náplň: | 30 kg |
9.3 Tlaková fľaša musí byť: | |
9.3.1 oceľová. | |
9.3.2 vybavená pretlakovým ventilom. | |
9.4 Musí byť vyrábaný a dodávaný podľa príslušnej normy STN 078304 | |
10. POLOŽKA Č. 10 - NÁJOM TLAKOVEJ FĽAŠE POLOŽKY Č. 9 | |
11. POLOŽKA Č. 11 - ADR POPLATKY PRE POLOŽKU Č. 9 | |
11.1 ADR poplatky v sebe zahŕňajú: | |
11.1.1 dopravné náklady (na každú tlakovú fľašu samostatne). | |
11.1.2 doručenia a vyloženia predmetu plnenia. | |
12. POLOŽKA Č. 12 - ARGÓN | |
12.1 Čistota: | 4.8 |
12.1 Objem tlakovej fľaše: | 50 litov |
12.2 Tlaková fľaša musí byť: | |
12.2.1 oceľová. | |
12.2.2 vybavená pretlakovým ventilom. | |
12.2.3 naplnená na tlak 300 bar. | |
12.3 Musí byť vyrábaný a dodávaný podľa príslušnej normy STN 078304. | |
13. POLOŽKA Č. 13 - NÁJOM TLAKOVEJ FĽAŠE POLOŽKY Č. 12 | |
14. POLOŽKA Č. 14 - ADR POPLATKY PRE POLOŽKU Č. 12 | |
14.1 ADR poplatky v sebe zahŕňajú: | |
14.1.1 dopravné náklady (na každú tlakovú fľašu samostatne). | |
14.1.2 doručenia a vyloženia predmetu plnenia. | |
15. POLOŽKA Č. 15 - OXID DUSNATÝ | |
15.1 Kvantitatívne a kvalitatívne zloženie musí byť 400 ppm mol/mol oxidu dusnatého. | |
15.2 ATC klasifikácia: | R07AX01 |
15.3 Musí byť registrovaný v ŠUKL. | |
15.4 vhodný na endotracheopulmonálne použitie. | |
15.5 Objem tlakovej fľaše: | 10 litrov |
15.6 Tlaková fľaša musí byť: | |
15.6.1 hliníková. | |
15.6.2 vybavená pretlakovým ventilom z nehrdzavejúcej ocele so špeciálnym pripájacím vývodom. | |
15.6.3 naplnená na tlak 155 bar abs., pričom z takto natlakovanej nádoby sa uvoľní 1535 l plynu s tlakom 1 bar pri teplote 15 °C. | |
16. POLOŽKA Č. 16 - NÁJOM TLAKOVEJ FĽAŠE POLOŽKY Č. 15 | |
17. POLOŽKA Č. 17 - ADR POPLATKY PRE POLOŽKU Č. 15 | |
17.1 ADR poplatky v sebe zahŕňajú: | |
17.1.1 dopravné náklady (na každú tlakovú fľašu samostatne). | |
17.1.2 doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Medicinálne plyny". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
c) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
d) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely plnenia zmluvy na predmetnú zákazku, |
e) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
f) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu. |
3. Fotokópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. všetkých ponúkaných tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v opisnom formulári. Dodávateľ vyplní prílohu č.1 opisného formulára - Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky (ďalej len "Štruktúrovaný rozpočet"). |
5. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte pri položkách: |
a) položku č. 1 - Kvapalný kyslík, |
b) položku č. 3 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ I., |
c) položku č. 4 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ II., |
d) položku č. 5 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ III., |
e) položka č. 9 - Oxid dusný |
f) položka č. 12 - Argón |
g) Položka č. 15 - Oxid dusnatý |
, a to: |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári, |
- prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
Dodávateľ môže namiesto dokladov uvedených v bode 5. predložiť fotokópiu Súhrnu charakteristických vlastností lieku, prípadne iného ekvivalentného dokladu, ktorý musí obsahovať popis vlastností, parametrov a hodnôt ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ posúdiť splnenie technickej špecifikácie. |
6. Neoverenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, a to ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte pre: |
a) položku č. 1 - Kvapalný kyslík, |
b) položku č. 3 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ I., |
c) položku č. 4 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ II., |
d) položku č. 5 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ III., |
e) položku č. 15 - Oxid dusnatý. |
7. Neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu, a to ku všetkým ponúkaným produktom (tlakovým fľašiam) uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte pre: |
a) položku č. 3 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ I., |
b) položku č. 4 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ II., |
c) položku č. 5 - Kyslík v tlakovej fľaši, typ III., |
d) položka č. 9 - Oxid dusný |
e) položka č. 12 - Argón |
f) Položka č. 15 - Oxid dusnatý |
8. Fotokópiu platného Rozhodnutia alebo Povolenia MZ SR o zaobchádzaní s liekmi na veľkodistribúciu medicinálnych plynov, resp. minimálne pre predmet tejto zmluvy pre celé územie SR. |
9. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
10. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
10.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
10.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
10.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
10.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
10.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ neposkytuje osobné údaje osôb uvedených v predchádzajúcej vete objednávateľovi. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
11. Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od momentu jej uzavretia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. POŽIADAVKY PRE POLOŽKY č. 1 - 2: |
3.1 Požaduje sa dodanie tovaru: |
3.1.1 do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
3.1.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
3.1.3 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., |
3.1.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
3.1.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
a) kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
b) údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
3.1.6 s certifikátom o čistote dodaného plynu (pri každej dodávke plynu). |
3.2 Požaduje sa, aby súčasťou zmluvnej ceny bolo aj naplnenie zásobníka objednávateľa. |
4. POŽIADAVKY PRE POLOŽKY č. 3 - 8: |
4.1 Požaduje sa dodanie tovaru: |
4.1.1 do 24 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
4.1.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
4.1.3 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., |
4.1.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
4.1.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
a) kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
b) údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
4.2 Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že: |
4.2.1 predmetom nájmu pri položke č. 6 - "Nájom tlakovej fľaše položky č. 3 a č. 4" je 20 tlakových fliaš (obsahujúcich položku č. 3) a 7 tlakových fliaš (obsahujúcich položku č. 4), ktoré predstavujú stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa. |
4.2.2 predmetom nájmu pri položke č. 7 - "Nájom tlakovej fľaše položky č. 5" je 39 tlakových fliaš, ktoré predstavujú stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa. |
4.2.3 stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa sa môže v priebehu trvania zmluvy meniť podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, pričom dodávateľ sa zaväzuje požiadavke na zmenu vyhovieť bezodkladne, najneskôr však v rámci časovo najbližšej dodávky tovarov. |
5. POŽIADAVKY PRE POLOŽKY č. 9 - 11: |
5.1 Požaduje sa dodanie tovaru: |
5.1.1 do 30 kalendárnych dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi (do termínu sa započítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
5.1.2 v pracovných dňoch, |
5.1.3 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., |
5.1.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
5.1.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
a) kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
b) údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
5.1.6 s certifikátom analýzy náplne (pre každú dodanú fľašu naplnenú plynom). |
5.2 Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že: |
5.2.1 predmetom nájmu pri položke č. 10 - "Nájom tlakovej fľaše položky č. 9" je 6 tlakových fliaš, ktoré predstavujú stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa. |
5.2.2 stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa sa môže v priebehu trvania zmluvy meniť podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, pričom dodávateľ sa zaväzuje požiadavke na zmenu vyhovieť bezodkladne, najneskôr však v rámci časovo najbližšej dodávky tovarov. |
6. POŽIADAVKY PRE POLOŽKY č. 12 - 14: |
6.1 Požaduje sa dodanie tovaru: |
6.1.1 do 3 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
6.1.2 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., |
6.1.3 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
6.1.4 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
a) kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
b) údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
6.2 Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že: |
6.2.1 predmetom nájmu pri položke č. 13 - "Nájom tlakovej fľaše položky č. 12" je 2 tlakových fliaš, ktoré predstavujú stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa. |
6.2.2 stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa sa môže v priebehu trvania zmluvy meniť podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, pričom dodávateľ sa zaväzuje požiadavke na zmenu vyhovieť bezodkladne, najneskôr však v rámci časovo najbližšej dodávky tovarov. |
7. POŽIADAVKY PRE POLOŽKY č. 15 - 17: |
7.1 Požaduje sa dodanie tovaru: |
7.1.1 do 7 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
7.1.2 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., |
7.1.3 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
7.1.4 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
a) kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka |
b) údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
7.2 Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že: |
7.2.1 predmetom nájmu pri položke č. 16 - "Nájom tlakovej fľaše položky č. 15" sú 2 tlakové fľaše, ktoré predstavujú stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa. |
7.2.2 stály počet tlakových fliaš potrebných k prevádzke objednávateľa sa môže v priebehu trvania zmluvy meniť podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, pričom dodávateľ sa zaväzuje požiadavke na zmenu vyhovieť bezodkladne, najneskôr však v rámci časovo najbližšej dodávky tovarov. |
8. SPOLOČNÉ POŽIADAVKY PRE POLOŽKY č. 3 - 17: |
8.1 Požaduje sa, aby dodávateľ umožnil objednávateľovi užívať dodané tlakové fľaše, ktoré sú v jeho vlastníctve, a to počas celej doby platnosti zmluvy. |
8.2 Objednávateľ berie na vedomie, že tlakové fľaše zostávajú vo vlastníctve dodávateľa, ktorý ich prenajíma objednávateľovi za účelom dodávania tovaru v nich a jeho spotreby z nich. |
8.3 Požaduje sa, aby v prípade, ak sa úspešným dodávateľom predmetu zákazky stane súčasný dodávateľ predmetu zákazky, bola zabezpečená kontinuita plnenia predmetu zákazky a síce: |
a) objednávateľ dospotrebuje tovar z tlakovej fľaše nespotrebovaný do konca platnosti predchádzajúcej zmluvy, |
b) dodávateľ je oprávnený v takomto prípade účtovať iba nájom príslušnej tlakovej fľaše podľa tejto zmluvy. |
8.4 Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že objednávateľ znáša nebezpečenstvo škody na dodaných tlakových fľašiach, ktoré sú vo vlastníctve dodávateľa, iba od momentu ich prevzatia do doby ich vrátenia dodávateľovi (pre vrátenie tlak. fliaš pozri bod 8.5 a 8.6 tejto časti Opisného formulára). |
8.5 Požaduje sa, aby dodávateľ prázdne tlakové fľaše na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania, a to počas celej doby platnosti zmluvy vždy pri najbližšej dodávke tovaru. |
8.6 Požaduje sa, aby dodávateľ po ukončení platnosti zmluvy: |
8.6.1 prázdne tlakové fľaše na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní, odo dňa ukončenia platnosti zmluvy, |
8.6.2 nespotrebované tlakové fľaše na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní, odo dňa ukončenia platnosti zmluvy. |
8.6.3 tlakové fľaše s expirovaným obsahom na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní, odo dňa ukončenia platnosti zmluvy. |
8.7 Požaduje sa, aby dodávateľom dodané tlakové fľaše boli označené čiarovým kódom dodávateľa, pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu. |
9. SPOLOČNÉ POŽIADAVKY PRE POLOŽKY č. 1 - 17: |
9.1 Požaduje sa, aby mal dodávateľ zriadené zákaznícke centrum/callcentrum a aby bol na zákazníckom centre/callcentre dostupný počas pracovných dní v čase od 08.00 do 15.00. |
9.2 Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky a dodacieho listu. |
9.3 V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote: |
a) pri položke č. 1-2 najneskôr do 48 hodín odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, |
b) pri položke č. 3-8 najneskôr do 24 hodín odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, |
c) pri položke č. 9-11 najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, |
d) pri položke č. 12-14 najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, |
e) pri položke č. 15-17 najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
9.3.1 Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
9.4 Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9.5 Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
9.6 Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
a) aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
b) zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
c) s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
d) s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou, ďalej len "legislatívna zmena ceny". |
9.6.1 V prípade legislatívnej zmeny ceny je dodávateľ povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od účinnosti tejto zmeny, túto legislatívnu menu ceny objednávateľovi oznámiť a zároveň doručiť dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena vyplývajúca z legislatívnej zmeny ceny. Zároveň do doby účinnosti dodatku podľa predchádzajúcej vety, sa dodávateľ zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a cenou zistenou po legislatívnej zmene ceny. |
9.7 Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné) v súlade s: |
a) aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a.s., DOVERA zdravotná poisťovňa, a.s. a Union zdravotná poisťovňa, a.s. |
b) aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a.s., DOVERA zdravotná poisťovňa, a.s. a Union zdravotná poisťovňa, a.s., ďalej len "zoznamom zdravotnej poisťovne". |
9.7.1 V prípade, ak zmluvná cena bude vyššia ako je maximálna cena úhrady zdravotnej poisťovne uvedená v zozname zdravotnej poisťovne, je dodávateľ povinný, najneskôr však do 5 dní od účinnosti zmeny, objednávateľa o tejto zmene informovať a predložiť mu návrh ďalšieho postupu vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). V prípade, ak sa zmluvné strany podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
9.8 Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
9.8.1 dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, alebo: |
9.8.2 dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 11. písm. a) časti A. Opisného formulára. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 11. písm. b) časti A. Opisného formulára. |
9.9 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
9.9.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia skutočnosti, resp. od oznámenia zistenej skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 8.9 tejto rámcovej dohody. |
9.10 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). |
V prípade, ak sa zmluvné strany podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať s výpovednou dobou 1 mesiac. Výpovedná doba začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca. |
9.11 Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
9.12 Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 9.6 - 9.11 tejto časti rámcovej dohody. |
9.13 Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 18.10.2018 písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
103 030,00 podľa položky
61 467,71
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2017 11:56
08.08.2017 13:00
08.08.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.08.2017 10:55 - Vstupná ponuka | 61 467,50 | € | Cena bez DPH |
08.08.2017 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 467,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: