00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
31359825
SARSTEDT spol. s r.o.
Pri smaltovni 4, Bratislava, 85101, SVK
Uzavretý odberový systém krvi
vákuový-aspiračný systém,skrutkový uzáver, európske farebné značenie
Tovar, Služba
1. Uzavretý odberový systém krvi
|
|
---|---|
Funkcia |
Uzatvorené odberové súpravy s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom - hematológia,koagulácia, získanie séra, sedimentácia - európske farebné značenie, skrutkový uzáver. |
Odberové ihly bez pomôcky k odberovým súpravám s možnosťou odberu piestom aj vákuom v jednom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Skúmavka sedimentačná cca 2,75-3,5ml | ks | 12000 | ||
2. Skúmavka biochemická sgelom a aktivátorom zrážania, objem cca 5,0ml | ks | 115000 | ||
3. Skúmavka biochemicka s gelom a aktivatorom zražania, objem cca 8ml | ks | 53000 | ||
4. Skúmavka biochemická s gelom a aktivátorom zrážania, objem cca 1,2ml | ks | 9500 | ||
5. Skúmavka neutral objem cca 5ml-6ml | ks | 6400 | ||
6. Skúmavka K3EDTA na vyšetrenie krvného obrazu, objem cca 3,0ml | ks | 136000 | ||
7. Skúmavka K3EDTA na vyšetrenie krvného obrazu, objem cca 1,0-1,2ml | ks | 5200 | ||
8. Skúmavka Na-citrát 3,2% na vyšetrenie koagulácie, objem cca 3ml-3,5ml | ks | 45800 | ||
9. Skúmavka Na-citrát 3,2% na vyšetrenie koagulácie, objem cca 1,5ml | ks | 600 | ||
10.Ihla odberová žltá 20G | ks | 45000 | ||
11. Ihla odberová zelená 21G | ks | 105000 | ||
12.Ihla odberová čierna 22G | ks | 16000 | ||
13. Multiadaptér | ks | 20000 | ||
14.Drziak na odberovu ihlu na viacnásobne použitie | ks | 40000 | ||
15.Skúmavka na močový sediment cca 10ml | ks | 40000 | ||
16.Skúmavka na určenie krvnej skupiny objem cca 5ml-6ml | ks | 16000 | ||
17.Skúmavka na určenie glykemického profilu objem cca 250-300 mikrol. | ks | 2000 | ||
18.Skúmavka Li-heparin na vyšetrenie plazmy objem cca 5,0ml-6,0ml | ks | 3000 | ||
19.Skúmavka na vyšetrenie Astrup objem objem cca 2ml | ks | 8200 | ||
20.Skúmavka neutrál pre novor. objem cca 3ml | ks | 3100 | ||
21.Ihla krídelková zelená G-21 | ks | 1200 | ||
22.Ihla krídelková modrá G-23 | ks | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Odberová skúmavka, určená na sedimentáciu krvi, s obsahom citrátu1:5; telo valca skúmavky musí umožniť vlastný proces a odčítanie hodnoty sedimentácie erytrocytov , skrutkový uzáver | objem 2,27-3,5ml |
2. odberová skúmavka na získanie séra s aktivátorom zrážania (substrátom je sérum) skrutkový uzáver | objem 5ml |
3. odberová skúmavka na získanie séra s aktivátorom zrážania (substrátom je sérum) skrutkový uzáver | objem 8ml |
4. odberová skúmavka na získanie séra s aktivátorom zrážania (substrátom je sérum) skrutkový uzáver | objem 1,2ml |
5. odberové skúmavky neutral do 6 ml | objem 5-6ml |
6. odberové skúmavky s obsahom protizrážavých činidiel nastriekaných na vnútornej stene skúmavky; K3EDTA; skrutkový uzáver | objem 3ml |
7. odberové skúmavky s obsahom protizrážavých činidiel nastriekaných na vnútornej stene skúmavky; K3EDTA, skrutkový uzáver | objem 1-1,2ml |
8. odberové skúmavky s obsahom protizrážavých činidiel Na-citrát 3,2% (1:10), skrutkový uzáver | objem 3-3,5ml |
9. odberové skúmavky s obsahom protizrážavých činidiel Na-citrát 3,2% (1:10); skrutkový uzáver | objem 1,5ml |
10. Ihla odberová žltá 20 G | 20G |
11. Ihla odberová zelená 21 G | 21G |
12.Ihla odberová čierna 22 G | 22G |
13. Multiadaptér s možnosťou prechodu na luer systém | adapter LL |
14.drziak odberovej ihly | držiak |
15.odberová skúmavka na odber moču na vyšetrenie sedimentu | objem 10ml |
16.odberová skúmavka s aktivátorom zrážania na vyšetrenie krvných skupín | objem 5-6ml |
17.odberová mikroskúmavka na vyšetrenie glykémii | objem 250-300mikrol. |
18.odberová skúmavka s Li-heparín na vyšetrenie plazmy | objem 5-6ml |
19.odberová skúmavka s Li-heparín na vyšetrenie Astrup z arterialnej + venóznej krvi | objem 2ml |
20.odberová skúmavka neutral s malým objemom pre novorodencov | objem 3ml |
21.Ihla krídelková farba zelená, G-21 0,8X19mm dĺžka hadička 190- 200mm | 21G |
22.Ihla krídelková farba modrá, G-23 0,6x19mm dĺžka hadičky 190- 200mm | 23G |
Názov |
1. Odberové súpravy ( ihla - striekačka) na bezpečný odber krvi určenej na laboratórne vyšetrenie. Musí splniť požiadavku voľby odberu krvi princípom aspirácie alebo princípom vytvoreného vákua. Telo odberového valca musí slúžiť zároveň aj na transport, predprípravu a vzorkovanie biologického materiálu pred jeho konečnou analýzou. Požiadavky na odberový systém: musí zahrňovať požadované skúmavky pre odber venóznej, kapilárnej a arteriálnej krvi. |
2. Skúmavky musia byť v objemoch od 10 – 1,1 ml. Pre pediatriu sú určené skúmavky s menším objemom ( 1,1 - 1,4 ml ) a krídielkové ihly ktoré umožnia pohodlný odber u detských pacientov. |
3. Všetky komponenty odberového systému, ktoré prichádzajú do kontaktu s krvou ( odberové ihly, skúmavky a adaptéry na prepojenie s Luer systémom ) musia byť sterilné a určené na jednorazové použitie. Možnosť vizuálnej kontroly presného celkového objemu. |
4. Membrána na odberovej skúmavke musí byť zhotovená a umiestnená v takej hĺbke, aby nemohla nastať kontaminácia odberového personálu resp. pacienta, pokiaľ po perforácií odberovou ihlou na nej zostanú stopy potencionálne infekčného materiálu. |
5. Membrána uzáverov na odberovej skúmavke musí byť ľahko peforovateľná aspiračnou ihlou laboratórnych analyzátorov (najmä hematologických) |
6. Ihly musia byť dodávané samostatne a musia byť napájané priamo na odberovú skúmavku |
7. Povrch odberových ihiel musí byť dokonale inertný tak, aby nedochádzalo k aktivácií koagulačného systému a nameraniu chybných výsledkov laboratórnych vyšetrení. |
8. Odberové skúmavky musia byť vhodné do bežne používaných analyzátorov, centrifúg a iných laboratórnych zariadení. Musia byť zhotovené z plastu a musia byť nárazuvzdorné a nerozbitné pri centrifugácii. |
9. Skúmavky musia mať skrutkovací uzáver, čím sa zabráni aerosolovému efektu. Objem skúmavky musí byť vyznačený ryskou. |
10. Jednorazový odberový systém musí byť zhotovený z plastu ( polyetylén, polypropylén, polystyrén ) aby bola zabezpečená hygienická, nezávadná likvidácia termickým zneškodnením v spaľovni bez predchádzajúcej separácie a bez vzniku toxických splodín. |
11. Musí byť bezpečný a uzavretý bez možnosti úniku krvi s vylúčením aerosolového efektu pri otváraní kontajnerov, ktorý vzniká pri sťahovaní konvenčných uzáverov nevybavených skrutkovým uzáverom. |
12. Expirácia súčastí odberového systému musí byť minimálne 12 mesiacov |
13. Na adresu objednávateľa, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia RD s objednávateľom teda ešte pred samotným plnením dohody predloží dodávateľ DOKLADY a VZORKY na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
13. a) List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne , priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, reklamácie. |
13. b) Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto dohody v jednotkových cenách bez DPH, sadzba DPH a s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. Jeho nepredloženie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
13. c) TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a s údajmi deklarujúcimi ich parametre, kódy ŠUKL, |
13. d) Bezplatné VZORKY po 3 ks z každej položky v originálnom balení. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí min. u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená, |
13. e) Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Ponukovom liste, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt, prospektový materiál musí byť preložený do slovenského jazyka. |
14. Ceny uvedené v cenníku sú záväzné po celú dobu trvania rámcovej dohody okrem úpravy ceny podľa článku XVI bodu 16.1.8. a 16.1.9 OPET-u., pričom prieskum trhu, ktorým sa budú zisťovať a porovnávať najnižšie ceny tovarov na relevantnom trhu bude obdobný spôsobu prieskumu trhu, ktorý vykonáva kupujúci pri zadávaní zákaziek vo verejnom obstarávaní. Ponuky, ktoré bude objednávateľ posudzovať, musia byť čo do kvality a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto rámcovej dohode. |
15. O vykonanom prieskume vyhotoví objednávateľ záznam a jeho súčasťou bude výstupný list s určením novej ceny premetu zmluvy. Objednávateľ je povinný na základe výstupného listu bezodkladne oznámiť dodávateľovi požiadavku na úpravu ceny (mailom, poštou). Takto určená cena sa stáva záväznou pre zmluvné strany dňom nasledujúcim po dni doručenia výstupného listu dodávateľovi, najneskôr však 10 dňom odo dňa vykonania porovnania cien na relevantnom trhu. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa zhotoviteľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
17. Predávajúci sa zaväzuje, že zabezpečí odborné zaškolenie obslužného personálu v lehote max. do 3 dní od uzatvorenia RD. Zo zaškolenia personálu bude vyhotovený protokol, v ktorom bude uvedený minimálne počet vyškolených osôb, ich mená a podpisy, rozsah a druh školenia, termín a dĺžka trvania, miesto zaškolenia a meno/mená osoby/osôb zodpovedných za školenie vrátane ich podpisov. Presný termín a miesto zaškolenia bude určené po vzájomnom dohovore obidvoch zmluvných strán. |
18. Dodávateľom predložené DOKLADY a VZORKY objednávateľ skontroluje a v prípade: 18. 1. ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
18.2. ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
19. Dodávky predmetu dohody budú realizované postupne, počas platnosti Rámcovej dohody, na základe čiastkových výziev t. j. čiastkových objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa. Celkové množstvá tovarov RD sú uvedené ako predpokladané. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet dohody bude zabezpečovať v množstvách špecifikovaných v jednotlivých čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb objednávateľa, a v termíne najneskôr do 5 pracovných dní od dňa obdržania objednávky, pri predpokladanej periodicite vystavovania čiastkových objednávok 1 x týždenne. |
21. Dodanie tovaru od doručenia čiastkovej objednávky dodávateľovi, v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 hod. sa bude uskutočňovať na dohodnutom mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe kupujúceho budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti RD). |
22. Dodávateľ je povinný dodať tovar zabalený presne podľa požiadaviek objednávateľa, ktoré sú špecifikované v čiastkovej objednávke. Tovar musí byť originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný, alebo inak renovovaný alebo testovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád, a musí byť určený na humánne použitie. |
23. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia RD, na základe čiastkových objednávok, zadaných e-mailom, prípadne podľa potrieb objednávateľa. |
24. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, číslo čiastkovej objednávky, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
25. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu faktúry. |
26. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
27. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia. |
28. Splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
29. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 6 mesiacov. |
30. Dodávateľ poskytuje na predmet dodávky záruku v dĺžke zodpovedajúcej dobe exspirácie poskytnutej výrobcom tovaru uvedenej na obale tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou alebo nesprávnym skladovaním tovaru kupujúcim. |
31. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa bodu 22 týchto požiadaviek, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET-u uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovaru. |
32. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa bodu 31. |
33. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v čiastkovej objednávke. |
34. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa čiastkovej objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
35. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene a to písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien - údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod. |
36. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto Dohode tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. Písomný súhlas za Objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
37. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
38. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
39. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
72 758,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2017 14:13
11.08.2017 09:00
11.08.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2017 13:44 - Vstupná ponuka | 72 758,33 | € | Cena bez DPH |
09.08.2017 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 72 758,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: