30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
34120360
HEXALL, s.r.o.
Račianska 109/B, Bratislava, 83102, SVK
Reflexné ,,zajace" a reflexné prívesky s potlačou
hračky, tlačiarenské služby, propagačný materiál
Tovar, Služba
1. Reflexné ,,zajace" a reflexné prívesky s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Reflexné pomôcky sú určené pre zvýšenie viditeľnosti účastníkov cestnej premávky (najmä detí) na pozemných komunikáciách. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
reflexný zajac s potlačou | ks | 13000 | ||
výška reflexného ,,zajaca" | cm | 22 | 25 | |
rozmer farebnej potlače reflexného ,,zajaca" | cm | 3,5 x 1,5 | ||
reflexný prívesok ,,duch" s potlačou | ks | 14000 | ||
rozmer reflexného prívesku ,,duch" | cm | 5 x 5,5 | ||
rozmer farebnej potlače reflexný prívesok ,,duch" | cm | 2,5 x 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
reflexný ,,zajac" | 3D hračka v podobe zajaca s reflexným povrchom |
reflexný ,,zajac" | možnosť upevnenia, farebná potlač s logom |
potlač reflexného ,,zajaca" | na nohe zajaca |
reflexný prívesok ,,duch" | 2D reflexný prvok v žltej farbe v tvare ducha |
reflexný prívesok ,,duch" | možnosť upevnenia, farebná potlač s logom |
reflexný prívesok ,,duch" | výrezy na oči |
logo | plnofarebné, 2 odtiene zelenej a biela farba |
logo | bude poskytnuté po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Miesto plnenia oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Termín dodania predmetu plnenia je najneskôr do dvoch mesiacov odo dňa doručenia objednávky na tovary, ktoré musí dodávateľ dodať v súlade s technickými vlastnosťami a technickou špecifikáciou na tovar. |
3.Návrh potlače reflexného ,,zajaca" a reflexného prívesku ,,duch" podľa špecifikácie uvedenej vyššie bude pred samotnou výrobou podliehať schváleniu verejným obstarávateľom. |
4. Dodávateľ nesmie byť zapísaný v Registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedenom na webovom sídle ÚVO. |
5. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie: |
5.1 Čestné vyhlásenie, že na jeho majetok nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú vo výpise zoznamu hospodárskych subjektov vedenom na webovom sídle ÚVO. |
5.2 Položkový rozpočet v eur bez DPH, s DPH na jednotlivé položky uvedené v bode 1.3 technickej špecifikácii predmetu. |
5.3 Dodávateľ písomne oznámi kontaktnej osobe objednávateľa identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy. |
5.4 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6. Dodávateľ bude realizovať dodávky tovaru podľa technickej špecifikácie na základe objednávok objednávateľa vystavených v listinnej podobe resp. e-mail, pričom musí byť dodávateľom predmetná objednávka potvrdená. |
7. Dodávateľ bude fakturovať dodaný a prevzatý tovar na základe podpísaných dodacích listov. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru a jednotkových cien položkovitého rozpočtu dodávateľa. Splatnosť faktúry za dodávku tovaru je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o Dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
9. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska verzia 3.1 účinná odo dňa 01.02.2017. |
10. Porušenie povinnosti dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
11. Ak dodávateľ bude dodávať tovar v rozpore s požadovanou technickou alebo funkčnou špecifikáciou opisu predmetu zákazky bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť . |
12. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 2 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.08.2017 12:00 — 09.10.2017 12:00
1,00 projekt
21 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2017 09:54
09.08.2017 13:00
09.08.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2017 10:15 - Vstupná ponuka | 21 600,00 | € | Cena s DPH |
09.08.2017 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 475,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: