42141443
Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Hydina
kurací steak chladený, kuracie prsia chladené, kuracie krídla chladené, kurčatá chladené, kuracie stehná kalibrované, kuracia pečeň mrazená, morčacie prsia chladené
Tovar, Služba
1. Hydina
|
|
---|---|
Funkcia |
príprava jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kurací steak chladený | kg | 200 | ||
kuracie prsia chladené | kg | 2 000 | ||
kuracie krídla chladené | kg | 50 | ||
kurčatá chladené | kg | 150 | ||
kuracie stehná mrazené, kalibrované /240gr., 260gr.,/ | kg | 1 500 | ||
kuracia pečeň mrazená | kg | 40 | ||
morčacie prsia chladené | kg | 1 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trvanlivosť čerstvého, chladeného mäsa od 0 - 4 C | minimálne 5 dní od dodania tovaru |
Názov |
hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky |
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť |
vrátane dopravy na miesto plnenia. |
cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, kvalite triedy A. |
predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových výziev (objednávok) telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované od 6:00 do 14:00 hodiny. V čiastkových výzvach (objednávkach) bude upresnený rozsah a množstvo tovaru. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky každý pracovný deň, na základe čiastkových výziev (objednávok) do 24 hodín od objednania. Vo výnimočných prípadoch do 4 hodín od telefonického objednania. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZSR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 6:00 do 10.00 hod.. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Splatnosť faktúry je do 14 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa – Považská Bystrica. |
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a v zmysle OPET 2.0 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI. |
Doba trvania Rámcovej dohody je do 30. 06. 2018 |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Predpokladané množstvo uvedenej položky sa môže v priebehu roka meniť. |
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Úspešný uchádzač sa preukáže dokladom o oprávnení podnikať v predmete zákazky. |
požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO |
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 kompletný predmet zákazky
18 966,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2017 14:02
08.08.2017 11:00
08.08.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2017 14:52 - Vstupná ponuka | 18 966,15 | € | Cena bez DPH |
08.08.2017 07:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 966,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: