00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač tlačív (zápisový list, čestné vyhlásenie, potvrdenie o štúdiu, potvrdenie o ukončení štúdia)
tlačivo, zápisový list, čestné vyhlásenie, potvrdenie o štúdiu, potvrdenie o ukončení štúdia, tlač, tlačiarenská služba
Tovar, Služba
1. Tlač tlačív (zápisový list, čestné vyhlásenie, potvrdenie o štúdiu, potvrdenie o ukončení štúdia)
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač tlačív a ich konečné spracovanie. |
2. Dodanie tlačiarenských výkonov súvisiacich s dodaním tlačív vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál. V zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov dodávateľ vykoná dodanie tlačív v zmysle § 8 ods. 1 písm. a) tohto zákona. |
4. Rozsah reklamy a inzercie v obsahu tlačív bude menej ako 50 % celkového obsahu tlačív, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať zníženú sadzbu DPH vo výške 10 % v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zápisový list so súhlasom so spracovaním údajov | ks | 2500 | ||
2. Čestné vyhlásenie | ks | 2000 | ||
3. Potvrdenie o štúdiu Bc. | ks | 4500 | ||
4. Potvrdenie o štúdiu Mgr. | ks | 2500 | ||
5. Potvrdenie o ukončení štúdia Mgr. | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Zápisový list so súhlasom so spracovaním údajov | |
1.1. formát | A4 |
1.2. papier | 80 g BO |
1.3. tlač | 1/1 - obojstranná čiernobiela tlač |
2. Čestné vyhlásenie | |
2.1. formát | A4 |
2.2. papier | 80 g BO |
2.3. tlač | 1/0 - jednostranná čiernobiela tlač |
3. Potvrdenie o štúdiu Bc. | |
3.1. formát | A4 |
3.2. papier | 80 g BO |
3.3. tlač | 1/0 - jednostranná čiernobiela tlač |
4. Potvrdenie o štúdiu Mgr. | |
4.1. formát | A4 |
4.2. papier | 80 g BO |
4.3. tlač | 1/0 - jednostranná čiernobiela tlač |
5. Potvrdenie o ukončení štúdia Mgr. | |
5.1. formát | A4 |
5.2. papier | 80 g BO |
5.3. tlač | 1/0 - jednostranná čiernobiela tlač |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe, pričom sa zaväzuje, že rozsah reklamy a inzercie v obsahu tlačív bude menej ako 50 % celkového obsahu tlačív. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a presné miesto dodania. |
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 18.08.2017. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje: |
9.1. zabaliť vytlačené tlačivá do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
9.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
10.08.2017 08:00 — 18.08.2017 15:00
1,00 súbor
620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2017 13:01
07.08.2017 10:00
07.08.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2017 13:31 - Vstupná ponuka | 620,00 | € | Cena s DPH |
07.08.2017 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: