00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35746190
Spelex spol. s r.o.
Trenčianska 53, Bratislava, 82109, SVK
Analógový terminál
Analógový terminál, pevný telefón, klapkový telefón, analógový telefón, aparát, zariadenie
Tovar, Služba
1. Analógový terminál
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je obstarať analógové klapkové telekomunikačné zariadenia v počte 30 ks pre umožnenie hovorov v rámci pevnej telekomunikačnej siete pripojených na analógové karty ELU 34 v ústredni PBX MD110 verejného obstarávateľa s názvom Analógový terminál Aastra 7147a Medium (ďalej len „zariadenia“). Zariadenia požadujeme dodať nové, nerozbalené v originálnom balení od výrobcu. Ekvivalent musí byť kompatibilný s analógovými kartami ELU 34 a ústredňou PBX MD110. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Analógový terminál Aastra 7147a Medium alebo ekvivalent | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak |
Zariadenia - funkcie | 2-riadkový numerický displej; LED indikácia čakajúcej správy; 8 programovateľných a zamykateľných tlačidiel; Extra rozhranie/port dátového modemu; Opakované vytáčanie posledného čísla |
Zariadenia - funkcie | Funkcia Mute; R-key; Tónové vytáčanie; Tlačidlo priamej voľby prepojenia hovoru; Tlačidlo priamej voľby konferenčného hovoru |
Zariadenia - funkcie | Zozam hovorov (posledných 60 udalostí); Hands free funkcia s podporou náhlavnej súpravy (s dedikovaným tlačidlom); Napájaný priamo telefónnou linkou |
Zariadenia - kompatibilita | Kompatibilné s analógovými kartami ELU 34 a ústredňou PBX MD110 verejného obstarávateľa |
Zariadenia – obsah balenia | Dodávané zariadenie (skladá sa z tela zariadenia - telefónu, kábel slúchadla, slúchadlo, štítok, podstavec telefónu), napájací adaptér, telefónny kábel s konektormi RJ 11, návod v slovenskom jazyku. |
Záruka | Na zariadenia 24 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis ceny podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
1.4 Dodávateľ predloží vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané zariadenia alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody. |
1.5 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.4 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby pre proces verejného obstarávania objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
1.6 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
2.1 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent zariadenia. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúknuté riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom, alebo vyššom rozsahu. |
2.3 Ekvivalent musí byť kompatibilný s analógovými kartami ELU 34 a ústredňou PBX MD110. |
2.4 V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií. |
2.5 Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
3. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
3.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi naraz celé plnenie predmetu zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
3.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na zariadenia 24 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa. |
3.3 Nesplnenie povinností podľa odseku 3. OPNP podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
4. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
4.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
4.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
4.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
4.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
5. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
5.1 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
5.2 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
5.3 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.4 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
5.5 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
5.6 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
31.08.2017 15:00
30,00 ks
1 620,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2017 08:22
08.08.2017 10:00
08.08.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2017 09:22 - Vstupná ponuka | 1 620,00 | € | Cena s DPH |
07.08.2017 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 599,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: