35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
44839677
TLAČIAREŇ J+K s. r. o.
Mierové námestie 110/4, Nemšová, 91441, SVK
Tlačivá
tlačivá, tlač
Tovar, Služba
1. Tlačivá
|
|
---|---|
Funkcia |
rôzne druhy tlačív pre zabezpečenie prevádzky zdrav. zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Anesteziologický záznam F.244.2 | ks | 1000 | ||
Vnútorný hárok anesteziologického záznamu F.244.2 | ks | 200 | ||
Samolepky na biologický odpad | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Anesteziologický záznam F.244.2 - obojstranné tlačivo, samoprepisovacie (samoprepis farebný papier), formát A3, skladané na A4, čiernobiela tlač s farebným logom | 4 stranové tlačivo formát A3, 2 x farebné logo v rozmere 2x2cm |
Vnútorný hárok anesterziologického záznamu F.244.2 - obojstranné tlačivo, samoprepisovacie (samoprepis farebný papier), formát A3, skladané na A4, čiernobiela tlač | 2 stranové tlačivo formát A3 |
Okraj loga - svetlošedá farba, logo je rozdelené na dve strany, pričom na jednej strane je biela a modrá farba a na druhej strane je červená farba: Nejedná sa o farby zložené CMYK | = farebný model loga obsahuje všetky uvedené farby |
Samolepky na biologický odpad, rozmer 21 x 7,5 cm, farba papiera neónovo žltá | samolepky sa lepia na odpadové PVC vrecia |
Názov |
Požaduje sa vyzdvihnutie vzorových tlačív na ukážku na náklady dodávateľa. |
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, pričom súčasťou dodávky je dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Platba: Bezhotovostným platobným stykom. |
Požaduje sa aby cena zahŕňala grafické práce, skladanie tlačív. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenia poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z.z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1. februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
V súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní odovzdávanie podkladov a komunikácia (ďalej len "informácie") medzi obstarávateľskou organizáciou a uchádzačmi sa môže do 18.10.2018 uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo faxom, podľa § 20 ods. 1, alebo ich kombináciou. |
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
10.08.2017 13:31 — 24.08.2017 13:31
2 200,00 ks (podľa technickej špecifikácie predmetu)
230,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2017 13:32
07.08.2017 13:31
07.08.2017 13:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.08.2017 08:33 - Vstupná ponuka | 229,00 | € | Cena bez DPH |
07.08.2017 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 228,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: