30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
31735657
KÁVOMATY, s.r.o.
Nižná brána 2, Kežmarok, 06001, SVK
Bagety
Bagety
Tovar, Služba
1. Bagety
|
|
---|---|
Funkcia |
Priebežné zabezpečovanie dodávky tovaru "Grahamová bagetka so syrom" podľa potrieb Objednávateľa, vrátane dopravy na miesta plnenia. |
Miesta plnenia: Bratislava 2x, Banská Bystrica 2x, Košice, Trnava, Trenčín, Nové Zámky, Nitra, Žilina, Martin, Prešov, Poprad. |
Dodanie bude prebiehať týždenne, v pondelok a v stredu do 07.00 hod na základe objednávok Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Grahamová bagetka so syrom (100g) | ks | 72277 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Grahamová bagetka so syrom (zloženie) | Grahamová bagetka (61%), Syr Eidamer 40% (21%), čerstvé živočíšne maslo 82% (9%), čerstvý šalát (9%). Obsah soli max. 25000 mg/kg. |
Grahamová bagetka so syrom (balenie a skladovanie) | Balenie vo fólii individuálne každá bagetka. Distribúcia a skladovanie pri teplote +4 až +6 stupňov Celzia. Trvanlivosť 5 dní od dátumu výroby. Veľkosť balenia 100g. |
Názov |
1.) Vrátane dopravy na miesta plnenia. Miestom plnenia Rámcovej dohody sú pracoviská Objednávateľa. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesta, adresy plnenia predmetu zákazky (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia). Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa. |
2.) Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
3.) Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu rámcovej dohody do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
4.) Dodávateľa sa zaväzuje dodávku tovaru realizovať v pondelok a v stredu do 07.00 hod. na základe objednávok Objednávateľa, pričom objednávky bude zaslaná Dodávateľovi najneskôr 5 dní pred dodávkou tovaru. |
5.) Tovar podľa tejto rámcovej dohody bude dodávaný v súlade s bodom 4.) na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom. Tovar bude v jednotlivých objednávkach špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané aj s požadovaným termínom dodania. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný. Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok. |
6.) Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
7.) Zrejmé vady dodaného predmetu zákazky odstráni Dodávateľ na svoje náklady a to najneskôr do 48 hodín od ich zistenia. |
8.) Opakované omeškanie Dodávateľa s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
9.) V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je Objednávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky faktúrovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry. |
10.) V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza Objednávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je Dodávateľ povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
11.) Dopravu predmetu zákazky na určené miesto Objednávateľom zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením – (vozidlá s chladiarenskou úpravou). |
12.) Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru. |
13.) Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní. |
14.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
15.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 15.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
16.) Dodávanie tovaru počas trvania rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu |
pokračovanie 16.): predmetu zákazky tak,ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto rámcovej dohody. |
17.) Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky" alebo "Osobitné požiadavky na plnenie" bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
18.) Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
19.) Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto rámcovej dohody a spôsobilý na užívanie na obvyklý účel. V prípade, že sa tak nestane, má tovar vady. |
20.) Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu, ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto rámcovej dohody. |
miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa podľa Zoznamu pracovísk Objednávateľa, Slovenská republika
12
1,00 súbor
66 783,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2017 10:12
16.08.2017 11:00
16.08.2017 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.08.2017 10:40 - Vstupná ponuka | 66 768,95 | € | Cena s DPH |
16.08.2017 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 768,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: