00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36365556
LABO - SK, s.r.o.
Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK
Servis laminárnych boxov
laminárny box, servis
Služba, Tovar
1. Servis laminárnych boxov
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis, prehliadka a validácia laminárnych boxov podľa požiadaviek objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
laminárny box | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadovaná služba: | |
1. Profylaktická prehliadka, validácia, vyčistenie a kalibrácia (kontrola účinnosti a celistvosti filtrov, kontrola laminárneho prúdenia). | |
2. Vystavenie servisného protokolu. | |
3. Na základe výsledkov servisu a meraní následná výmena náhradných dielov | |
Modely laminárnych boxov | Laminárny box MV 120 Laminárny box JOUAN, ESCO II Biological Safety Cabinet (BSC), príp. iné - podľa aktuálnych požiadaviek objednávateľa |
Názov |
Služba musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na objednanie zazmluvnenej služby aj k iným typom laminárnych boxov podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa. |
Uchádzač poskytne službu predmetu zákazky, ktorá je certifikovaná a schválená v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Stanovená cena zahŕňa prácu, cestovné náklady a akékoľvek iné náklady dodávateľa spojené s plnením tejto zmluvy. |
Jednotková cena za prácu vrátane dopravy na miesto výkonu prác bude stanovená s DPH v eur za 1 ks servisovaného laminárneho boxu. |
V prípade výmeny potrebných náhradných dielov, ich cena bude akceptovaná pri predložení fotokópie dokladu o zakúpení. Objednávateľ bude akceptovať cenu dodaného materiálu alebo náhradného dielu vyššiu najviac o 10%, ako je najnižšia zistená cena na trhu. |
Náhradné diely musia byť nové, nepoužívané, nerepasované. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. K faktúre musí byť priložený súpis vykonaných prác a dodaného materiálu s dokladom o nákupe náhradných dielov. |
Dodávateľ dáva záruku na dodané náhradné diely min. 6 mesiacov, na poskytnuté práce min. 3 mesiace. |
Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy originál alebo overenú kópiu o autorizácii alebo príp. iný dokument preukazujúci, že je oprávnený na výkon služby, ktorá je predmetom zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní predložiť certifikát pre vykonávanie servisu na požadovaných výrobných typoch zariadení. |
Požaduje sa predložiť certifikát - Osvedčenie o odbornej spôsobilosti servisného technika, ktorý bude vykonávať servis na požadovaných zariadeniach . |
O vykonaní servisnej služby bude spísaný písomný protokol, ktorý bude podpísaný obomi zmluvnými stranami. |
Dodávateľ oznámi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnú osobu s kontaktnými údajmi pre plnenie predmetu zákazky. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú uvedenú podľa zmluvných podmienok alebo do vyčerpania sumy podľa tejto rámcovej dohody; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
4,00 ks
1 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2017 08:01
04.08.2017 09:03
04.08.2017 09:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2017 14:05 - Vstupná ponuka | 1 299,60 | € | Cena s DPH |
01.08.2017 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 299,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: